ik vondt je zin Zoals ik dus al zei wij weten waar het draait tijdens de kerst en wat het echt inhoud'...bijdehand overkomen.... Maar zal dan wel aan mij liggen, ook moet ik mezelf herhalen blijkbaar want dit is wat ik zei over het versieren..... ik bedoelde dan idd meer te zeggen dat mensen moederdag niet vieren maar wel met kerst pasen en sinterklaas versieren en kado`s kopen en weet ik wel niet wat allemaal doen terwijl dat juist belachelijk is omdat die feesten hier helemaal niet om draaien snap je?
Sory hoor maar het is al meer gezegt !! maar jij bent zijn moeder niet!! en als je hem dan ook nog eens gaat zeggen dat ie je wat had moeten geven pff kinderachtig. je kindje komt de volgende keer vast wel met een leuke tekening. Was ik maar moeder ik had die dag tranen !! jij zeurt om een kadio baha erg hoor. Geniet dat je moeder bent, is lang iedereen niet gegeven.
De commercie probeert uit alles een slaatje te slaan... Ook bij Sinterklaas en Kerst geldt natuurlijk dat je het zelf in de hand hebt hoe gek je het maakt. Ik zou er ook niet aan denken om voor 150,- pp aan cadeau's te kopen hoor Heb voor m'n dochter tot nog toe elk jaar een wat groter iets gekocht, voor 40-50 euro ofzo (helaas is een beetje leuk stuk speelgoed al snel zo duur...) en dan nog wat kleine dingetjes erbij. Tot nog toe was ze daar ook van door het dolle (ok, ze is pas 2 en heeft dus nog totaal geen besef van de waarde van dingen, dat snap ik ook wel). Haar favoriete cadeautje van de laatste Sinterklaas was/is de buggy die ze gekregen heeft en wel 10,- gekost heeft... Ben het met je eens dat op z'n minst het idee gewekt wordt dat het steeds groter & duurder moet. Daar ben ik het ook helemaal niet mee eens en ben ook zeker niet van plan om daar in mee te gaan. Wat dat betreft heeft dochterlief gewoon pech gehad
nou de volgende sinterklaas doe ik dat ook echt niet weer zo hoor.. heb er wel van geleerd... de zoon van mijn man kwam het ook voor het eerst met ons vieren.. hij woont bij zijn moeder en komt eens in de 14 dagen bij ons logeren in het weekend en de rest de helft van alle vakanties... alleen was het sintfeest steeds bij hem thuis en kon hij het hier niet mee vieren omdat hij 6 dec jarig is en dan thuis blijft bij zn moeder... dus vandaar dat ik dus wat meer heb uitgegeven om ze een onvergetelijk sint feest te geven... nouuuuu dat was wel gelukt!! haha mijn dochter was toen 1,5 en mijn jongste net 5 maand ofzo... dus die hadden het nog niet helemaal door....
Ik zie aan je banner dat jouw dochter ongeveer net zo oud is als de mijne, weekje ouder ongeveer schat ik (die van mij is 5 mei 2008 geboren). Dus ook gelijke leeftijd met Sinterklaas afgelopen jaar Kan me wel voorstellen dat je dan wat extra's wilde doen ja, als het maar zo weinig voorkomt dat je stiefzoon er ook bij kan zijn... En had ook al uit je vorige berichtje begrepen dat je niet van plan was het elk jaar zo te doen Kan me ook nog wel voorstellen dat als ik eens iets groter zou willen kopen voor de kinderen, een Nintendo DS bijvoorbeeld (als ik ze daar oud genoeg voor vind, manlief en ik spelen zelf ook allebei graag games, dus vrees dat ik daar toch niet onderuit ga komen, vroeg of laat ), dat ik dat dan bewaar voor hun verjaardag of Sinterklaas en dat ze dan eenmalig dus een groter iets krijgen. Maar dan ben ik dus wel sowieso al van plan zoiets voor ze te kopen en is het niet om ze steeds maar iets groters & duurders te willen geven ofzo... .... Nou dwalen we alleen wel erg af van moederdag, waar het eigenlijk over ging in dit topic
ohja dat is waar ook.... het moederdag topic.... klopt mijn dochter is van 24 april 2008.... en nog een dochter van 4 aurgustus 2009
MOederdag en kerst bv dat zijn twee totaal verschillende soorten feesten ... Weet jij wat Kerst echt inhoud ? .. Je kunt dit namelijk echt niet met elkaar vergelijken En die zin kan miss bijdehand over komen maar ik word er moe van dat als je hier in het topic zegt dat je niet aan die onzin mee doet dat je dan gelijk als raar bestempeld word... En jij hoeft je niet steeds te herhalen ik weet hoe je er over denkt
hahaha jij snapt het niet he?!! Waar heb ik gezegd dat moederdag en kerst hetzelfde zijn Ik heb ook nergens gezegd dat ik wet wat kerst precies inhoudt maar idg draait het niet om kado`s..... En waar heb ik gezegd dat je raar bent? Had ik het tegen jou? Het enige rare eraan vondt ik dat hier vrouwen het allemaal commercieël vonden moederdag maar met kerst dan wel geld aan kado`s uitgeven...ja die vergelijking maakte ik idd...... En ik herhaal mezelf toch niet steeds? Jij vraagt mij dingen of reageert op mijn antwoorden, tja dan reageer ik terug logisch toch? Maar goed we denken nu enmaal anders en iedereen mag zijn mening geven maar laten we er nu niet zo over doorgaan
Sinds wij ons eerste kindje zijn verloren ben ik er zo ontzettend dankbaar voor dat we moeder/vaderdag kunnen vieren. En draait het dan om de grote cadeau's? Nee natuurlijk niet, maar we vieren het wel en leggen elkaar dan ook flink in de watten. En dan vindt ik een duur cadeau helemaal niet nodig maar als ik dat krijg ben ik er wel blij mee! Al ben ik het allergelukkigst met mijn dochter haar knutselcadeau samen gemaakt met papa. Heerlijk die commerciele onzin!
Ik kan me jou mening erg goed voorstellen! En je bent idd de moeder niet van je man/vriend. Ik ben heel blij met een mooie tekening van mijn zoon maar als ik niks had gekregen kon het me niks schelen... Ik vind moederdag/vaderdag Onzin nl
Met moederdag heb ik van mijn man een bosje bloemen en een hele lieve kaart gekregen namens ons ongeboren kindje. Ik had het niet verwacht eerlijk gezegd, maar ik vond het wel erg lief van hem.
Dankje wel dat je achter mijn mening staat meid!! geniet van elk moment van je zoontje meid. Elke tekening is geweldig toch? Toen ik dat las schoot ik even uit mijn slof. Moest er op reageren!!
Ik heb niks van mijn man gehad, Vind het een beetje geldklopperij... Was wel heel erg blij met de knutseltjes van mijn 2 kindjes....
heb een doosje bonbons van mn schoonmoeder gekregen vond het wel een lief gebaar het ging er bij mij niet om dat ik een cadeau VAN mijn man, maar NAMENS ons zoontje.. nu was mijn man er zoieso niet haha maar goed..
Nou ik vind het fijn dat moederdag er is. Ik zou het eerlijk gezegd van mijn man ook niet waarderen als hij het vergeet en dat kun je niet maken vind ik. Ik heb 3 kinderen de oudste is 8 en de middelste 5 en de jongste 2. De 2 oudste maken wat op school en die willen mama graag op moederdag een ontbijtje geven en ik zie ze nou niet zelf thee maken. Als mijn man er niets aan zou doen dan zouden die 2 echt teleurgesteld zijn hoor! Verder pasen kerst en sinterklaas tja je kunt het zelf zo gek maken als dat je zelf wilt. Hier eten we met pasen en kerst uitgebreid. Met sinterklaas geven wij echt geen 100den euroos uit hoor,het moet wel leuk blijven ik ben al blij dat ze met een klein autootje al tevreden zijn.
Ik vind het wel een verschil of je man uit zichzelf wat doet voor moederdag (bijv. iets kopen), of dat hij de kinderen helpt met het maken van een ontbijtje, omdat de kinderen zelf nog te jong zijn om het allemaal zelf te doen... Maar denk dat de kinderen dan zelf ook al wel ervoor zullen zorgen dat papa het niet vergeet Maar dan is het wel nog iets van je kinderen, waar papa dan "toevallig" wat bij meegeholpen heeft...
Je bent toch vrij om zelf te bepalen hoe je deze dag invult? Net zoals je zelf mag weten hoe je kerst viert? Er bestaat toch niet iets zoals het fout vieren van moederdag omdat je toevallig ook een cadeau van je partner krijgt? Ik kan mij niet druk maken om hoe anderen invulling geven aan deze dag.