niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Uitslapen? was dat?????;):D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik verwacht geen cadeautje van mijn man..:(
    Maar namens mijn zoontje.. Aangezien hij niet kan tekenen, knutselen of zelf een cadeautje halen;)

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik krijg iets van mn ex namens mn dochtertje, vind ik op zich al heel bijzonder. En dat het niet van haar zelf zou komen vind ik onzin. Ze is dan wel pas 2 maar ze heeft donders goed in de gaten wat een cadeautje geven namens haar inhoud!:) Ze vindt dat een hele feest op zich en is dan ontzettend trots en zegt ook 'is voor jou, van Jesynnnn (Jaslynn).

4. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Vorig jaar mijn eerste moederdag heb ik niets gekregen, nu zit ze op het kvd en krijg ik dus wel een "zelfgemaakt" cadeautje!! Ik ben echt nieuwsgierig naar wat het is geworden, ga daar echt van genieten.
    Verder koopt mijn man niets uit naam van mijn dochtertje, ik vind dat niet nodig.
    En ontbijt op bed hoef ik niet want ik hou niet van kruimels in mn bed en dan duurt het me allemaal te lang. (ja ik weet het, ben heerlijk romantisch NOT) Alhoewel als mijn dochter ouder is en zij het wat meer beseft dan mag er wel een ontbijtje komen want ik vond dat zelf altijd heeeeeeeeel leuk om te doen. Ging bijna elke zondag bij mn ouders een broer een verbrand gebakken eitje brengen. (maja heeft niks met het topic te maken;))

5. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg niet eens wat voor mijn verjaardag. Mocht ik ooit een kind krijgen denk ik niet ooit wat te krijgen voor zoiets commercieëls als moederdag. (niet mijn woorden, van mijn man)

6. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Mijn man hoeft voor mij echt geen cadeautje te kopen. Mijn zoontje heeft op school iets gemaakt en ik ga er vanuit dat ik morgen uit mag slapen en van hen een lekker ontbijtje krijg.... Miijn zoontje (5) is er overigens wel heel erg mee bezig, die is echt af aan het tellen en is helemaal trots dat ie nog steeds niet heeft verraden wat hij heeft gemaakt:D

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    tjonge jonge zeg wat schraal.....
    mijn dochter is met papa de stad in geweest
    en in de koelkast staan danaroll croissantjes
    dus denk dat hier morgen wel een moederdag kadootje is.

8. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Ik vind ook wel een beetje dat sinds ik moeder ben ik wel een kadootje verdien.. hihi Het eerste jaar had mijn man niks en vorig jaar kwam hij ineens aanzetten met een pandora bedeltje.
    Dit jaar vroeg hij of ik iets verwachte met moederdag of dat ik het leuker vind om iets te krijgen wanneer de kleine geboren is (eind mei) Heb aangegeven dat ik dat veel specialer vindt dus weet al dat ik morgen niks krijg!

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    zekers erg lief
    zouden hoop mensen een voorbeeld aan kunnen nemen

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    vast heel veel schopjes en duuwtjes morgen
    geniet nog maar van je zwangerschap

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik mag al blij zijn als ik wat krijg voor m'n verjaardag.... laat staan moederdag.... nee, ik verwacht echt niks.

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Mijn man zegt dat ook dat ik zijn moeder niet ben.... Althans vorig jaar zei hij dat. Wel vertelde hij vanmorgen dat er nog een kadootje in de maak is dus ben benieuwd wanneer ik dat krijg.
    Verder hebben mijn mannetjes iets gemaakt op het kdv. Mijn man vroeg trouwens wel hoe laat hij en de jongens mij morgen moeten wakker en wat ik voor ontbijt wenste. Nu zou ik zowiezo al uitslapen morgen omdat ik zo een verjaardag heb en daarna nog ga stappen.

13. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ikzelf koop altijd wat voor mijn moeder op moederdag.
    Vind het toch wel belangrijk.:D

Ik ben nog geen moeder en ook niet zwanger,maar als ik op een dag moeder word,zou ik toch wel iets willen krijgen hoef echt niks groots te zijn.
    Zou al blij zijn als ik bv een tekening/knutselwerk krijg dat hij samen met ons kind gemaakt heeft. of een roosje.:)

14. tulip

tulip Niet meer actief

Hier ben ik het helemaal mee eens. En ik vind het voor de papa's ook een kleine moeite om iets te knutselen met de kinderen. Bij onze eerste moederdag was ze pas een half jaar, maar ik vond die voetafdrukjes geweldig. Ik vind als je iets krijgt ook een waardering voor je werk als moeder. Net als met vaderdag ik probeer te tonen dat ik hem waardeer als papa. En nee, dat hoeft niet per se op die dag en ja dat doen we ook de rest van het jaar. Maar als er dan toch een dag voor is, kun je het dan toch net zo makkelijk doen. Ik hoor wel eens meer van mensen die bij alles roepen dat ze het commercieel vinden, tja je kunt er ook de leuke lieve gedachte van inzien. Zo ook met bv valentijnsdag, ik krijg nooit een typisch valentijnscadeautje maar gewoon iets wat ik leuk vindt, dit jaar een pandora bedel, daar is niks commercieels aan. Die worden de rest van het jaar ook verkocht. En vorig jaar met moederdag ook een boek. Zo doe je niet mee aan al die typische dingen die verkocht worden.
    Mijn vriend vind zulke dagen heel handig, als echt man:p komt er er gewoon niet op om zomaar iets te doen en zo'n vergeet je niet zo snel.

15. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik hoef helemaal niks van mijn vriend, het enige wat ik wil is een mooie tekening van mijn kleine meisje.
    Mijn vriend doet heel veel met/voor Robyn, gaat er 'snachts altijd uit als ze huilt en als ze een keer vroeg wakker is gaat hij met haar naar beneden zodat ik nog even kan blijven liggen.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verleden jaar moederdag lag ik zwanger in het ziekenhuis met een veel te hoge bloeddruk.. kreeg toen een ketting van proud mama..

Weet dat hij nu ook wat heeft gekocht samen met Eefje, Natuurlijk ben ik zijn moeder niet, maar ik ben wel de moeder van zijn kind en deze eerste echte moederdag doet me wel wat..

maar het mooiste cadeautje heb ik vandaag al gehad, 3x een duidelijke mamamam met een dikke natte kus.. van eef dan he :)

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik doe er niet aan, dus verwacht ook niks en wil ook niks. Koop ook niks voor mijn eigen moeder.

Hij heeft toevallig als verrassing gekookt vandaag en het balkon opgeruimd en ben daar al superblij mee.

18. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier hebben de 2 oudste iets gemaakt op school.
    de jongste zit niet op een kdv of psz en heeft dus niets.
    Mijn man is vanmorgen om 7uur thuis gekomen van zijn werk en is vanmiddag toen de jongste wakker was met hem weggeweest om een kadootje te halen.
    Dat vind ik echt super en de kleine man zei toen ze thuis waren ikke dootje koopt voor mama.

19. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Volgend jaar word mijn eerste moederdag :D en dan verwacht ik ook wel een kado,al is het maar iets kleins.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat ik bedoelde is dat mijn man, uit de naam van mn ons kindje een kadotje koopt, een knutsel werk of bloemen was ook goed,
    Maar gewoon even in het zonnetje gezet te worden.

Ik zou willen dat ik mijn moeder nog een kado kon geven, maar die is helaas overleden, en dan besef je pas, hoe belangrijk zo dag is!!

Deel Deze Pagina