niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb mijn man vandaag duidelijk gemaakt dat hij niets voor mij hoeft te kopen. Ik krijg idd al knutselwerkjes van de meiden, en dat is voor mij echt wel mooi genoeg!

Oke, zou het wel lichtelijk op prijs stellen als ik tot 9 uur zou mogen uitslapen zonder dat de meiden langer als 5 minuten boven aan het gillen zijn.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee, hij doet er niet aan (geeft zijn eigen moeder ook niks) alhoewel ik het wel leuk had gevonden, maar boos word ik er niet om. Ik geef gewoon niks voor vaderdag haha ;)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.792
    18.980
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik denk ook dat ik de behoefte aan cadeautjes van mijn man op moederdag niet zo voel, omdat hij de rest van het jaar ook zijn waardering voor mij laat zien. En ik aan hem, toevallig vandaag nog een cadeautje voor hem gekocht omdat hij deze week zo hard voor ons gewerkt heeft in z'n vakantie.

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nou ik ben vandaag ook met mijn zusje naar Scheer&Foppen geweest voor nieuwe telefoons, Douglas voor een lekker luchtje en DA voor 2 sets bad spulletjes. Niet omdat het MOET, maar omdat wij het heel fijn vinden om mijn moeder in het zonnetje te zetten. Ze is alleenstaand dus dan neem je dat als oudste dochter over.
    Mijn partner zal met mijn eerste moederdag gewoon iets liefs doen en misschien wat kopen. Het gaat niet om de cadeautjes, maar om de gedachte erachter.

Ik vind dat je als partner dit soort dingen doet als blijk van waardering. Natuurlijk kan dit iedere dag, maar wat er al eerder is gezegt als er vaste dagen voor zijn dan waarom niet?

Fijne moederdag morgen!

Liefs,

Sam

5. Ik vind het geen must!heb van mijn dochtertje wat kregen wat ze op de kdv heeft gemaakt,heeft ze zelf dezelfde dag nog uitgepakt...maar idd je bent zijn moeder niet.

Mocht je wat krijgen,:)

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het ook waardering uitspreken naar de papa of mama. Zo doe ik ook aan vaderdag naar mijn man als waardering wat hij allemaal voor en met mijn dochter doet. En het hoeft helemaal niet duur enz te zijn geplukte bloemen, tekeningen, ontbijt op bed enz is al hartstikke leuk!:)

7. denise87

denise87 Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    kapster
    eindhoven
    ik zou het wel leuk vinden als mijn vriend wat doet uit naam van mijn kindje ontbijtje of lekker uitslapen. of een hand afdrukje van raff. aat mij puur om de waardering. ik a hem ook verwennen met vaderda. vind het ewoon leuk.

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Als mijn man er principieel op tegen is heb ik er geen problemen mee als hij niks koop, maar hij doet het wel, uit zichzelf overigens. Ik koop ook wel iets voor hem met vaderdag hoor.

Maar stel dat hij het niet zou doen, dan zou ik daar echt niks van zeggen. Lekker spontaan cadeautjes krijgen hahaha!
    Ik ben al zo blij met hem, ik heb geen materiele zaken nodig om me nog gelukkiger te voelen.

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Nou ik verheug me super op moederdag, wij maakten er vroeger een erg gezellige dag van. Die traditie zetten wij hier gewoon voort, met moederdag staat mama centraal en met vaderdag staat papa centraal. Ik krijg dus morgen wel iets van mijn man namens mijn dochter.

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Mijn vriend is vandaag de stad ingeweest met mijn dochtertje om wat te gaan kopen zo lief!:)

Ze zei al mama dootje*smelt*..!!:)

Ik heb 1 cadeautje al gehad,want dat is de weegschaal om me vandaag te wegen na 1 week!! een hele mooie van de tefal! die rood licht geeft als je bent aangekomen,oranje als je gelijk bent gebleven en groen als je bent afgevallen!:)

En ik hoorde dat er nog meer op me lag te wachten!

Ik vind het in ieder geval er lief!!:)

11. Precies! :D Ik zie m'n vriend helaas niet morgen, maar hij zei vandaag wel 'Ik heb helemaal niks voor je!'
    Toen zei ik ook 'Ja, maar ik ben jouw moeder toch ook niet?' (hoewel ik het stiekem errrrg leuk zou vinden als ik iets zou krijgen), en toen zei hij 'Ja maar dat is toch gewoon leuk? Mijn moeder krijgt ook altijd iets van m'n vader op moederdag!'

Ik vind moederdag toch wel iets speciaals. Natuurlijk niet alleen speciaal op de 2e zondag in mei, maar ik vind het wel leuk dat er 1 keer per jaar even aan gedacht wordt!

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou het toch wel leuk vinden hoor...maar ik ben bang dat het er niet in zit!

Ik zou het ook alleen leuk vinden totdat Finn echt zelf iets kan "kopen" of maken.

Nu kan hij dat niet.

Ik heb wel met de verjaardag van mijn man een vingerverfschilderij met Finn gemaakt! Helemaal tof! Zoiets is toch geweldig! Maar ik zie mijn man ook niet echt met Finn creatief doen helaas! Hahaha!

En wat iemand zei...je bent wel de moeder van zijn kinderen...een beetje waardering mag best!

13. Misschien kun je een nieuw toetsenbord vragen, waarop de G het wel doet :p

14. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Het heeft niets met het verwachten te maken. Onzin. Het is gewoon leuk om iets te krijgen van je kind, man, whatever.
    Het hoeft geen groot iets te zijn. Mijn schoonmoeder zei: '' Het is voor mij iedere dag moederdag'' ;)
    Het gaat niet om grote cadeau's, het is een blijk van waardering naar je toe. (als mama)
    Mijn dochter van vijf heeft wel iets geknutseld, de andere dochter van 1.5 jaar kan niet knutselen ;)

Vorig jaar met moederdag kreeg ik een armband van mijn dochter waar ik nu nog om kan huilen. Het gaat me er dus niet om of het ding nu vijf euro kost of honderd. Hij heeft gewoon iets met haar gehaald. De moeite gedaan om aan me te denken. Beter gezegd, hij heeft stad en land afgezocht naar een bijzonder cadeau. Hij wist dat ik graag een rozekleurige ring wou. (al lang daarvoor) helaas was het uitverkocht in de winkel. Toen heeft hij met mijn meisje zeven winkels bezocht (in vier dorpen)

Lees goed, ik ben al blij met een knutselfrutselwerkje van mijn kindjes. Maar soms doet het kleine beetje extra toch goed. En daarmee zeg ik niet dat het iedere dag moet. Ik weet dat ik morgen kan uitslapen. Dat doet hij bijna iedere zondag.

Al om al.. wens ik jullie een fijne moederdag. xxx

15. tweemeisjes

hahahahaha ;)

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier word ik niet vergeten op moederdag. Op mijn eerste moederdag ben ik ten huwelijk gevraagd. Tweede moederdag gewoon een tekening namens mijn dochter en ontbijt op bed en nu mijn 3de moederdag krijg ik een kadootje van mijn dochter welke ze gemaakt heeft op de peuterspeelzaal. Ze is er zo trots op, ze heeft het verstopt onder haar bed. Ik ben heel erg benieuwd! Oohja en ontbijtje op bed zal ik ook wel krijgen.

Onze moeders hebben we ook al wat voor gekocht.

17. tweemeisjes

@Channie. wat heerlijk romantisch! BESTE moederdag ooit zeker? wow!
    Wat leuk... dan heb je er ook wel een speciale herinnering aan.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik weet dat de kids iets leuks voor me hebben gemaakt, en zoonlief heeft zelfs een kado voor me gekocht.
    Vaak krijg ik een ontbijtje op bed van de kids.

Maar van manlief zelf hoef ik niks te hebben, ik weet dat hij me waardeerd als moeder van zijn kids.

Maar begrijp wel dat het leuk is om uit naam van je kind een kado te krijgen :).

19. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik verwacht en wil ook niks van mijn man met moederdag, ik ben zijn vrouw en bovendien vind het zo'n stom verzinsel die dagen voor van alles en nog wat.
    Jeetje, origineel zeg, iets geven omdat heel de wereld dat doet op die datum, lekker spontaan ook ;)
    Dat kindjes iets willen doen op die dag begrijp ik, en dan is het ook hardstikke lief als ze op school iets geknutseld hebben ofzo, maar zelf heb ik er helemaal niets mee, zeker niet het hele 'iets kopen'.

20. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    normaal krijg ik nooit iets.
    niet voor moederdag, niet voor verjaardag of nieuwjaar.
    Maar vandaag kwam mijn vriend thuis van werk en gaf me een cadeau :) Was in shock!!! :)

Deel Deze Pagina