niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ben inderdaad zijn moeder niet, maar wel die van zijn jongens... dus hij heeft heel lief een kadootje gekocht samen met de oudste. Verder hoorde ik hem tegen de oudste vertellen dat ze samen thee gingen maken voor mama op bed..
    Nou hoe lief wil je het hebben.. schatties... smeltttt

2. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    nee, tuurlijk krijg ik niks van mijn man.Ben idd zijn moeder niet.
    Knutsels van de kindes , dat is geweldig, maar verder niks hoor.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Gister heb ik het kadootje wat Robyn op het KDV heeft gemaakt meegekregen. Hij staat hier op de kast en ik ben zooo nieuwsgierig. Ik vroeg gister aan Robyn of ik hem al open mocht maken haha, ze zei heel hard JAAAAAA. Ik heb me kunnen beheersen, maar het kost wel moeite. Nou ja nog 1 nachtje en dan zal ik het weten.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    wij doen wel aan vader en moederdag,eigenlijk omdat we het gewoon leuk vonden dat we nu vader en moeder zijn.
    we doen ontbijtje,uitslapen en een cadeautje.
    het is zeker geen verplichting maar gewoon leuk.
    en zodra mn zoon en dochter oud genoeg zijn om zefl iets te maken nemen zij het over ;)

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik vind dit altijd zulke commerciële dagen. Net als met valentijn en vaderdag. Alles word meteen 3 keer zo duur gemaakt. Vind het veel leuker als ik spontaan een keer verrast wordt. Overigens krijg ik morgen wel wat van de schatten:).

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Vorig jaar, mijn 1e moederdag, heb ik een muismatje gekregen met een foto van onze dochter erop, erg geinig hoor.

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Hier word al de hele week geheimzinnig gedaan en alleen al het feit dat mijn vriend de moeite neemt om mij te willen verwennen waardeer ik enorm.
    Ik hoef geen dure cadeaus, maar ik vind het leuk dat hij namens mijn kinderen wat heeft gekocht en volgens mij heeft hij zelf ook nog wat gekocht.
    Als hij niks zou doen zou ik het prima vinden, maar ik vind het toch wel errug leuk dat hij wel wat doet :D

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Ik hoef geen kado ofzo; maar vind het wel leuk dat ze op de creche een knutselwerkje maken:)
    en ohja lekker extra geknuffeld worden, meer hoef ik niet:)

9. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Kijk, dat is harstikke lief! :)
    Dat zijn spontane acties. Wel je verjaardag is wel jammer... of heb je er
    zelf geen moeite mee?

10. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    toch wel eigenlijk. maar ik ben het gewoon.
    ben al blij dat ik iets gekregen heb voor moederdag :)

11. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wij verwennen elkaar juist extra op speciale dagen:)
    En ik vindt het erg leuk om juist op die dagen wat extra veel aandacht eraan te besteden.( En dat betekent niet dat we dat dan verder niet doen ofzo)

Ik zou het dus ook echt niet leuk vinden als ie helemaal niks zou doen, al was het maar een tekening maken met de kleine.

En dat ik zijn moeder niet ben.. Tsja, ik maak voor de oma's ook iets met onze dochter. Is toch alleen maar leuk?

Ben heel benieuwd voor morgen! We maken er gewoon een klein feestje van.;)

12. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Ik ben zijn moeder niet, maar het is toch altijd leuk! Uit naam van de baby heeft ie een kleinigheidje gekocht, dat is toch juist lief:)
    Vind ik wel..;)

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0

Idd dat vergeet ik nooit meer. We moeten alleen nog steeds trouwen hahahah. Gaat wel gebeuren hoor!
    Het was zo lief! Hij was helemaal aan het shaken en ging zelfs op zijn knieën! Had die een ontbijtje gemaakt met een roos er op gelegd en een kaart, en op die kaart stond, Mama wil jij met mijn Papa trouwen? Hij vroeg het toen zelf ook nog een keer en ik was al helemaal in tranen haha.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ik denk ook niet dat ik iets krijg...
    Vriendlief vroeg wel om een lijstje over wanneer hij wat moest doen bij onze dochter, hij zei dat dat was voor als ik weer ging werken dus ik zei: maar misschien heeft ze dan wel weer een wat ander schema.... maar ik moest het toch maar even opschrijven ;) Misschien dat hij morgen alles doet haha!
    Wel heeft hij ook soep gehaald met stokbrood wat hij morgenmiddag voor me klaar gaat maken maar ontbijt op bed of een cadeautje zit er denk ik niet in... maar goed ik ben zijn moeder ook niet al is het natuurlijk leuk als hij iets uit naam van onze dochter koopt...
    Maar pas heb ik ook al een bloemetje gehad uit naam van onze dochter met een heel leuk briefje en dat was voor mij eigenlijk veel bijzonderder dan moederdag want dan is het zo'' n "verplicht" iets....

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Hij kan toch ook helpen erbij, ik bedoel meeste kids maken niet alles zelf maar worden OF geholpen door familie (oma, papa) of door KDV of PSZ.. dus is toch niet gek als papa meehelpt met iets voor mama, en hoeft niets duurs te zijn maar wel leuk als er aan gedacht word net zoals wij vaak met vaderdag de kids meehelpen met iets leuks voor papa!

Dean heeft iets op PSZ gemaakt en samen met onze dochter maakt mijn man een ontbijtje op bed!

Ik heb ook vandaag geld gehad van mijn man om iets leuks te halen voor mezelf iets wat ik normaal niet snel doe..

Dat had niet perse gehoeven maar een ontbijtje op bed met mijn kinderen en man gezellig erbij is toch een heel speciaal iets hoor, en zou ik niet willen missen!

16. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik vind het ook wel leuk om verwend te worden op moederdag!
    En ik denk ook wel dat mijn man een lekker ontbijtje op bed gaat brengen met de kleine.
    En volgens mij hebben mijn oudste en mijn man wat in elkaar geknutseld samen dus ik ben benieuwd:D
    Fijne moederdag alvast allemaal!

17. Seth

Seth Niet meer actief

Staat hier al een week een ingepakt kunstwerkje op de kast die peuter bij psz. heeft gemaakt....
    Verder zal ik wel ontbijt op bed brengen.....

mn vriend had nog gevraagd of ik nog wat wilde hebben, maar hoeft voor mij niet.... voor mij is zo'n kunstwerkje veel leuker... :)

Bij mijn eerste moederdag (was toen zwanger van zoon) heb ik trouwens van hem een gouden hangertje gekregen, kruipende baby waar later de naam in gegraveerd was... dat vond ik wel super lief!!!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik behoor ook tot de groep; ikbendanwelzijnmoedernietmaarweldemoedervanzijnkind(eren)dusjaleukomietstekrijgen :D

Wij hebben sinds Louise een beetje een traditie van gemaakt om op moederdag en vaderdag die persoon te laten uitslapen en dan wakker te maken met ontbijt op bed. Louise heeft (vast) weer iets prachtigs gemaakt op het kdv. Heerlijk toch, dat is echt verwennerij en kost niks (ok een paar croissantjes/eitjes ed).

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ja, dat zou ik erg vinden!

Ik ben zo te lezen één van de weinigen die gaat voor het complete pakket: ontbijt, cadeautje namens papa en knutsels van mijn oudste zoon... :D
    We maken er een hele leuke en gezellige dag van.
    Dat doen we ook met vaderdag.

Niet omdat het moet, maar omdat het kan en omdat het harstikke leuk is. Ook onze eigen moeders worden lekker verwend.

20. Yelice

Yelice Niet meer actief

Er staat een kado van me dochter op de kast te wachten! dat vind ik veel belangrijker dan en kado van me man! Dus nee ik ben niet boos of teleurgesteld als ik niks krijg maar ik weet wel dat ik ieder jaar bloemen van hem krijg :D tenslotte ben ik de moeder van zijn kinderen en zorg ik daar voor en hij wilt mij op die manier ook laten zien dat hij me waardeert etc.
    Maar krijg ik niks dan is dat ook goed hoor :D

Deel Deze Pagina