Ik behoor ook tot de groep; ikbendanwelzijnmoedernietmaarweldemoedervanzijnkin d(eren)dusjaleukomietstekrijgen en rara rara!!! hetis nu 12 uur en heb een bosje bloemen gekregen hij is ook net thuis vn werk! en ga zo slapen tot 10 uur ofzo laat me verwennen!
Ik hoef niks voor Moederdag..! Ik ben een paar dagen terug spontaan verrast met een roos en een gouden ring met diamant. Maar dat was zomaar..niet voor moederdag. Hij heeft vaker van die spontane acties..ik daarentegen veel minder. Hmmm...euhmmm wanneer is het Vaderdag? haha.
Nou ik verwacht wel degelijk iets van mijn man, uit naam van beide. Mijn moeder en schoonmoeder krijgen allebei iets en zelfs mijn oma geef ik wat omdat we daar toevallig heen gaan morgen. Ik vind het een kleine moeite om even wat extra stil te staan bij moeders, die over het algemeen veel doen voor het gezin.
hier word er helemaal niets gedaan aan moeder dag. ik vind het zo iets commercieels! waarom zou ik speciaal op die dag mijn moeder is het zonnetje zetten! en een cadeau geven? mijn moeder weet zo ook wel dat ik van haar hou en een bos bloemen krijgt ze iedere maand!een cadeau zo af en toe
Ik kreeg vorig jaar van m'n (ex) man een D&G zonnebril... Maar dat was meer een goedmakertje omdat hij m'n verjaardag was vergeten. M'n moeder gaat elk jaar wat zitten knutselen met m'n zoon, en nu maakt hij natuurlijk ook wat op school. Ik vind t leuk als ik wat krijg, maar het is geen verplichting.
Ik krijg wel wat. mijn dochter van 2 is met papa naar de winkel gegaan en heeft wat uitgezocht. Ik ben wel een beetje benieuwd maar ik kom er zo wel achter met moederdag zit ik alleen beneden en manlief en kids slapen nog.
De argument dat ik zijn moeder niet ben vind ik niet opgaan. Ik ben wel de moeder van zijn kinderen, en daar hoort ie waardering voor te hebben. NIet alleen met moederdag natuurlijk, maar deze dag is in het leven geroepen om stil te staan bij de belangrijkste taak in het leven van een mens... het schenken van een leven en het grootbrengen van een kind.. En ik hoef geen bos bloemen of een ontbijt of wat dan ook. Een gepast bedankje zou genoeg zijn. Voor de mooiste kado dat ik hem heb gegeven. Kijk, ik hoef van mijn man geen zelfgeschreven gedicht te verwachten of zo, maar dat zou wel een mooi kado zijn. Stond overigens vorige week in de winkel en kon geen keuze maken tussen twee prachtige jurken (voor een bruiloft). Zegt hij: koop die ene voor de bruiloft en de andere krijg je dan voor de moederdag van me. Kijk dat vind ik dan totaal geen kado.. hij moet er wel wat moeite voor doen. (zo ben ik ook met verjaardagen, vind het verschrikkelijk om geld te krijgen van iemand die me heel naast staan /man, ouders, zus, beste vriendin/. Ik heb geen geld nodig, maar een simpel iets waarvoor ze zelf even over nagedacht hebben en moeite voor hebben gedaan om het te kopen en in te pakken vind ik veel mooier om te krijgen.
hoi, ben benieuwd wat jullie allemaal krijgen. Hier van het kdv een geverfd bord en papa heeft met moppie een mooie tekening gemaakt en de nieuwste nicci french gekocht.
ik heb gisteren hard zitten knutselen voor de kleine uk zijn oma's en overgrootoma! Zelf krijg ik ook altijd wat van de kleine uk (via zijn vader). Kleinigheidje, dat wel, maar is gewoon lief (met een knutsel erbij!). Doe ik ook voor hem.
ind ik ben zn moeder niet maar wel de moeder van zijn kind en is het nou zo moeilijk om bijv een mok ofzo met de allerliefste mama ofzo te gaan kopen! wij moeders staan altijd klaar voor onze kinderen en daarom mag mams ook wel eens verwend worden toch! wat ik hier trouwens kan vergeten en ben nu dan ook erg kwaad! het is moederdag en ik zit beneden met men zoontje en mijn man ligt op bed te slapen het is toch maar een kleine moeite dat mama een keer mag uitslapen en evt een ontbijtje op bed! maar ja. hij moet maar wachten totdat het vaderdag is dan zullen we eens zien wat er voor hem wordt gedaan haha
Mijn vriend is vandaag gewoon aan het werk en de kinderen stonden er om kwart over zeven al weer naast. Moet zeggen dat ik dat dan wel weer een beetje jammer vind. (nog te jong om te beseffen dat het moederdag is) Wat ik wel leuk vind is dat hij gister een doosje chocolaatjes voor me heeft meegenomen bij het boodschappen doen. Verder hoef ik van hem geen cadeautjes.
Mijn vriend is alweer vroeg de deur uit vandaag, tis een schat en hij doet alles voor me hoor en ben zielsgelukkig met hem. Maar vind het stiekum wel jammer dat ik niks heb gehad op mijn eerste moederdag en mijn eerste moederdag zonder mijn eigen moeder
Heb een hele mooie grote bos bloemen gehad ( met alleen wit en groen, heb een hekel aan gekleurde bloemetjes ) ze zijn ze gisteren samen gaan halen en ik heb een Veronica gids gehad met zijn foto op de voorkant en nog iets leuks wat hij op de peuterspeelzaal heeft gemaakt maar dat doen we zo ffies open maken ... Hij denkt dat ik jarig ben en zit ook de hele tijd Happy Birthday te zingen hahahhaha Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook tevreden zou zijn geweest met alleen de tekening want zoals vele hier al zeggen mijn vriend is niet mijn kind .. het is lief als ze samen wat gaan kopen maar het hoeft voor mij niet perse ...
Ik heb van Mini een zelfgemaakte pannenlap met handafdrukje gekregen voor mijn eerste moederdag en ben de koning te rijk!!! En toen ze vanochtend om half 7 wakker werd, was ik zo gelukkig dat ik moeder ben en voor haar mag zorgen en haar heb om lief te hebben... Kan niet gelukkiger zijn dan op dit moment. Mijn man mag zijn eigen moeder een mooi kado geven, mij interesseert het niet, het is toch voor kinderen en hun eigen moeders?
Hier dus het zelfde. Gisteren alvast naar mijn eigen moeder geweest en vandaag naar oma en schoon moeders. En die hebben allemaal een kado. Heb ik geregeld. En ik? Nog niks dus.:x Wel van mijn zoon van het k.d.v. en dat geeft me wel weer een goed gevoel.
Weet je waar ik zo om moet lachen dat hier iedereen verwacht van hun man / vriend dat die een kado kopen .. Krijgen jullie het hele jaar niets ? .. Ik word hier het hele jaar verwend, dan krijg ik weer een tekening van die kleine, of dan loopt hij in de winkel met papa en dan koopt hij de ubberlelijkste bloem oid en geeft tie dan maar het is zo lief .. Ook ik vind het een commercieel gedoe en vraag me dan af waarom je precies alleen op deze dag dan de moeders moet verwennen .. Maar goed das mijn mening
Ik heb een enorm mooie bos bloemen gekregen, omdat ik zo'n goede, lieve en leuke moeder ben voor Vigo . Commercieel of niet, ik ben er blij mee! Van Vigo krijg ik nog een knutselwerk, maar aangezien hij nu slaapt moet dat even wachten. En voor onze eigen moeders hebben we een topcadeau gemaakt, nl. nog een kleinkind. Dus dat nieuws gaan we ze vandaag brengen .
@puppy 78, dat is een leuk moederdagkado. Gefeliciteerd Hier vandaag onderzetters van het kdv gehad. (nou ja, van mijn zoon ) En mijn zoon is vandaag jarig, dus een speciale moederdag. Fijne dag iedereen ! Groetjes, Kili
Nou, mijn vriend heeft me om 7 uur uit bed gegooid. (ga Vince eens pakken, hij breekt de tent af!) En dat ontbijt op bed zat er ook niet meer echt in dus ben ik maar zelf broodjes gaan bakken. En op de vraag of vriendlief gezellig mee kwam eten, kreeg ik als antwoord: nee ik heb geen honger, ik wil uitslapen. (en toen ik het nog een tweede keer vroeg zei hij geïrriteerd: was ik soms niet duidelijk ofzo?! ) En nu ligt hij dus ook nog in bed... Noem me een aansteller, maar ik vind t op zijn minst jammer. Hij is het overigens niet vergeten hoor, ik hem heb er zowel gisteravond als ook vanmorgen nog op gewezen, en NIET SUBTIEL.
ik deel je mening ... ik hoef niets te hebben voor moederdag van mijn vent, mijn kleine mannetje is nog te klein om het allemaal te snappen en zometeen een leuke tekening ofzo zou ik dan weer wel leuk vinden, het hele jaar door krijg ik vaak wat liefs van mijn mannetje, gewoon die kleine dingetjes... weten dat ik een kroketje op zo af en toe lekker vind en dan na zijn trainen opeens met een kroketje thuis komen ofzo, of een lekker ijsje van de italiaan, of zo een keer met lekkere dure chocolade van de bakker.... nee ik verwachtte niets van mijn vent, maar kreeg een heerlijk ontbijtje en lekkere parfum uit naam van beide ook krijg ik de 3d echo voor moederdag