niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

mijn vriend heeft om half 9 Sam uit zn nest gehaald en ging naar beneden .. ik mag niet beneden komen dus ik denk dat er voor mij wel iets aan komt zo hihihiih..... zo schattig :D

ben heeelll benieuwd.. lig met spanning te wachten in mn bedje achter mn laptoppie :)

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    cossy: ben het helemaal met jou eens hier precies hetzelfde! grrrrr

3. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik ben het ook met jullie eens hoor, ik hoef echt geen dure cadeau's. Maar een KLEIN beetje positieve aandacht was toch wel leuk geweest. ;) Al was het maar dat ik nu lag uit te slapen in plaats van vriendlief...

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

haha ja oke dat is dan indd wel fijn... als jij er altijd al uit gaat is het fijn om een keer te mogen blijven liggen en hij voor de kleine zorgt...

manlief is hier aan het werk dus ik moest er wel uit....

en mijn man gaat er op zijn vrije dagen altijd uit :) ook snachts als zoonlief wakker word gaat hij uit bed :)

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Mijn man heeft vanochtend voor de kleine gezorgd en een heerlijk ontbijtje klaargezet. Ze hadden samen een tekening voor me gemaakt en daar de hele week overgedaan voordat de kleine door had wat ze met de krijtjes moest doen hahaha super schattig en een bloemetje van mijn man er bij. :D

6. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Cadeau's vormen niet de basis, maar ik vind dat hij zeker hierin een verantwoordelijkheid heeft! Dominique leeft er al weken naartoe en vind dit belangrijk. Dus daar moet je rekening mee houden en haar betrekken bij deze feestelijk dag. Wij vinden het gelukkig ook belangrijk om moeder en vaderdag te vieren.

Nogmaals, staat los van cadeau's, het gaat erom dat we drie jaar geleden voor het eerst ouders zijn geworden en dat we daar best twee keer per jaar een feest van mogen maken! Het is ook even voor de ander "extra" zorgen. Zo krijg ik altijd ontbijt op bed en een kleinigheidje.. Hij is nu aan het strijken en laat me lekker verwennen. Vanmorgen hebben de kinderen nog een tekening gemaakt en woensdag heb ik de knutselwerkjes als gekregen. ( Dominique wilde niet wachten, ik zou en moest het cadeau openmaken :))

En natuurlijk is hij niet mijn moeder, maar dat vind ik echt zo'n onzin argument! Een beetje tussen de regels kijken hoor, niet zo belachelijk streng zijn. Ik ben wel de moeder van zijn kinderen en dat verdient net zoveel aandacht!

7. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    heb ook bloemen gekregen leuk toch?en krijg er meer per jaar ook leuk toch?maar het gaat toch om het (moederdag) en dat mensen niks doen tja..

alleen had ik ookwel verwacht die hij zou opstaan maar dat is ver te zoeken hahahaha en ontbijt zal ik wel weer moeten maken;)

ach ja ookleuk

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb vanochtend een medaille met liefste mama gekregen en een heeel mooi beeldje uit Kenia van een moeder met haar baby, vond ik heel mooi symbolisch!!

En dat je niet de moeder van je vriend bent oke is zo, maar je bent wat anderen ook al zeiden wel de moeder van zijn kind(eren). Ik vind dat een beetje aandacht met of zonder cadeau's wel mag hoor.:)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat hele moeder en vaderdag vreselijk vindt! ( en niet omdat ik vanochtend niks gehad heb, mijn man brengt zeer regelmatig een bloemetje, luchtje oid mee. vind ik ook veel leuker en plurk is nog te klein om het te snappen.) hij kwam gisteravond thuis: schat ik ben het niet vergeten maar heb geen enkel gaatje gehad om iets te kopen! ik weet dat dit waar is.mijn vriend werkt zon 80 uur in de week. is zelfs nu naar de zaak nog. hij zei: van de week krijg je nog wat. ik heb hem op het hart gedrukt het niet te doen. vind een spontane actie veel leuker! verder heb ik het erg goed bij hem. kan kopen wat ik wil en heeft hij liever dat ik voor plurk zorg als dat ik voor 4 uurtjes in de week werk ( bijbaantje voor mezelf) verder vind ik het een vreselijke verplichting dat ik vandaag op mijn zogenaamde moederdag dan ook verplicht bij mn schoonmoeder op appel moet! nou gezellig hoor! hahaha. gelukkig is mijn eigen moeder net als ik.
    noem mij maar achterlijk, een zeur of wat dan ook. maar dit is mijn eerlijke mening erover!

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb iets gekregen van mijn dochtertje een handafdruk, is op haar kdv gemaakt met haar handje, ik smolt helemaal, hihi!!

mijn man heeft wel iets voor me gekocht maar het had voor mij niet gehoeven (vond het wel heeeel lief hoor daar niet van), ik vind het een commercieel iets. net als valentijnsdag, hoeft voor mij ook niet.

het feit dat mijn dochtertje iets op het kdv heeft "gemaakt" wat niks kost maar wel emotionele waarde heeft, dat vind ik nou mooi!

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik krijg sowieso niets omdat ik alleen met Sara ben maar ik zou er ook niet om staan te springen , vind datgene wat de kleine voor mij maakt op de psz al super en daarbij mijn moeder doet altijd een kleinigheidje voor mij halen ondanks dat ik zeg dat het niet hoeft doet ze het toch in naam van mijn dochtertje :D maar dat ontbijtje op bed kan ik voorlopig nog wel vergeten :p

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mijn vriend is deze morgend om half zeven thuis gekomen van zen werk,heeft me een hele dikke knuffel gegeven en hij zei dat het hem speet dat die geen bloemen had kunnen kopen.
    Begrijpelijk hoor,en ondanks dat ik nog net geen mama ben vond ik het toch super lief! :)

13. lalleman

lalleman Actief lid

9 jan 2008
    190
    0
    0
    software administrator/software technician
    almelo
    Dames het is toch elke dag moederdag :D :p
    hier ook hoor, pappa is tevreden met wat hij heeft, mijn zoon die iets heeft gemaakt op pappadag doet mij meer als een dom cadeau.

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik zit ook in de club van "je bent me moeder niet".

Hij vindt dat als de kids groter zijn zelf iets moeten kopen voor mij...
    Toevallig had hij een bosje bloemen gekocht omdat hij zei dat ik bloemen moest kopen voor ze moeder...gelijk ook voor mij gekocht...maar goed ik oop al weken te vragen wanneer hij bloemen voor me meeneemt...
    Ontbijtje op bed, nee dat krijg ik niet...1 keer gekregen en was gelijk de laatste keer... Ik koop ieder jaar iets voor hem voor vaderdag uit naam van de kind...en ik vind het zelf leuk om iets voor me man te kopen of het nou vaderdag is of niet...

Vind het zelf wel fijn om een keer in het zonnetje gezet te worden, een keer alleen ik aandacht krijg en verwent te worden..maar daar kan ik lang op gaan wachten...

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik was ook helemaal blij met t knutselwerkje dat mijn dochtertje voor me gemaakt heeft, maar de entreekaartjes voor een dierenpark die ik van mijn ex heb gekregen namens mijn dochtertje vind ik absoluut geen dom cadeau! Dochterlief apetrots op zichzelf dat ze háár cadeautje mocht overhandigen en mama superemotioneel toen dochterlief jipiejee door de kamer aan het zingen was omdat ze zo blij was dat we diertjes gaan bekijken.
    Complimenten voor mijn ex, want de blijdschap van mijn dochter is het allermooiste cadeau dat ik me maar kan wensen!

16. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind als het een verplichting is er al niks meer aan. het moet uit de kinderen zelf komen en niet omdat mama vind dat papa er iets aan moet doen.

17. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn man heeft wel iets voor me gekocht samen met ons dochtertje.
    Ik wist daar niks van.
    Mijn dochtertje had het gegeven, ik heb een kadobon gekregen van een tuincentrum om mijn tuintje weer gezellig te maken.
    Maar ik heb het van mijn dochtertje gekregen.
    Super lief.
    Ik lees dat sommige mensen hier zeggen, je bent zijn moeder niet.
    Maar het is toch leuk om namens de kleine iets te kopen.
    Oke of ze moest al kunnen knutselen dan was het anders geweest.
    Dan is een knutselwerkje van je kind helemaal geweldig.
    Maar ik was helemaal verast vanmorgen met mijn ontbijtje en dat ons meisje samen met papa mij wakker kwam maken.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wij geven elkaar ook niets met vader/moederdag.
    Overigens, ook niet met verjaardagen haha.

Maar ik vind wel, dat de 1e moederdag toch wel iets speciaals heeft.
    Dan kan de man toch wel ff iets doen?
    Ik bedoel, hoeft niks duurs of groots te zijn. Maar helemaal niets?

Zelfs mijn man heeft ervoor gezorgd dat mijn dochter iets kon geven de allereerste keer.
    Nu zitten de kids op school en kdv, dus wordt er iets geknutseld.
    En dat vind ik veel leuker als een kadoo.

Maar wat er ook wordt gezegd, mams een keer laten liggen smorgens, is dat dan teveel gevraagd van de papas?

19. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

27 sep 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik vind moederdag erg commercieel en het moet geen verplichting worden. Ok, ik heb deze week ook wel uit gein gezegd dat ik nu eigenlijk ook al moeder ben, al zit het kind nog in mijn buik. Maar dat was met een knipoog. En ik denk persoonlijk dat het veel mooier is om in de toekomst gewoon een tekening te krijgen van je kind. Verder hecht ik niet zo veel waarde aan moederdag.
    Gisteren heb ik me nog wel heel erg opgewonden over moederdag. Zijn moeder is echt een vreselijk mens, maar mijn man houdt toch altijd zijn hand boven haar hoofd. Ik snap dat het echt. Mijn man had via Oxfam Novib een heel leuk en origineel cadeau gekocht. Vijf eenden, die uiteindelijk naar een arme moeder in Bangladesh gaan. Een soort Foster Parentseenden dus. ;) En een gelukspoppetje kreeg zijn moeder. We hoorden niks van haar dus heeft mijn man haar gebeld. Kreeg hij te horen dat ie haar had afgescheept met een cadeau via de post. Nou ja zeg. Gaat ie haar ook nog uitgebreid uitleggen dat hij moet werken vandaag en dat we heus nog wel langskwamen. Nou sorry hoor, maar ik heb echt geen zin meer om bij dat mens langs te gaan. Haha, sorry even mijn frustratie uiten. Oh ja en toen ik zei dat ik niet meer langs wilde komen, omdat die vrouw het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, werd ie boos op mij...

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier ook hoor. Alleen dan bij onze dochter haha. Ik hoor Robyn vaak ook niet eens :)

Deel Deze Pagina