niks krijgen vn je vriend/man met moederdag..

Discussie in 'De lounge' gestart door celia82, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik mag hopen dat die van mij dat straks vaker dan één keer per jaar doet. Anders hebben we een fors probleem. Een kind krijg je samen. Ik zou niet weten waarom dan maar één van de twee (op één dag per jaar na) voor de opvoeding moet opdraaien.

2. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik verwacht echt wel wat hoor, ik heb onze kinderen gebaard, een cadeau'tje op moederdag is dan wel geplaatst al zeg ik het zelf haha.
    Kom op zeg dames, een beetje verwennerij mag best hoor...ook al ben ik zijn moeder niet,,,alhoewel...ik doe zijn was, zijn afwas...dus eigenlijk...ben ik ook een beetje zijn mama hahahaha.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb ook niks gekregen, met mijn 1e moederdag kreeg ik een armbandje met een bedeltje, maar daarna hebben we er niet echt aandacht meer aan besteedt.
    Behalve lekker samen etene n iets leuks doen.

Maar we gaan morgen trouwen dus zijn vandaag nog druk genoeg!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tupp, die van mij staat wel vaker als eens per jaar vroeg op gelukkig;) En oook snachts gaat ie eruit hoor haha
    Maar als ik sommige reacties lees, zijn er weinig mamas die een keer uit kunnen slapen.
    Nu weet ik niet of dat dat alleenstaande mamas zijn of niet...

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    echt uitslapen is voor mij ook niet echt...ik ben een lichte slaper en ben snel wakker van geluiden en als ik wakker ben dan slaap ik niet gelijk meer...als me kind om half 8 komt en ik stuur hem naar beneden dan lig ik maar naar het plafon te kijken van...nou dan kan ik uit slapen maar dan lukt het niet en ik kan alles horen wat er gebeurd beneden...

Mijn man is niet echt vaak uit zijn bed gegaan in de nacht toen ons zoontje nog een baby was...wel is een keer maar ik blijf toch de persoon die gelijk naast haar bed staat...

6. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Het 1 sluit het ander natuurlijk niet uit. Ik denk dat dat gewoon ligt hoe je erover denkt en wat je daarvan in je relatie vindt. Wij vinden het wel erg leuk om op die dagen elkaar extra in het zonnetje te zetten. Niets mis mee lijkt me.

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik til er niet zo zwaar aan dat mijn man niks heeft gekocht voor moederdag. Charlotte had zelf iets kleins geknutseld op het kdv, heb vanmorgen zelf mooi de tafel gedekt en we moeten bij 2 oma's op bezoek dus echt moederdag... komt wel als ze straks ouder is en papa eraan herinnert dat ze een cadeautje wil kopen.
    Mijn man grapte trouwens deze week in bed: ik weet wat ik koop voor moederdag. En ik: oja? wat dan? Hij weer: niks, kun je dat in bed aantrekken :D
    Heb me rot gelachen haha!

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.793
    18.993
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Offtopic @mams136: Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst morgen!

9. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb een heerlijk ontbijt op bed gekregen met een prachtige fotokaartpasje achtig iets met foto's van Boaz en papa en mij.

Ik ben niet de moeder van mijn man maar hij doet het ook omdat hij mij een goede moeder vindt, en dat vind ik geheel terecht;)

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ik was om 05.00uur in de weer met twee kinderen die tot aan hun oksels in de poep zaten ... :)
    Vervolgens bezorgd mijn vriend mij géén ontbijt op bed maar hoofdpijn!
    Die is dus chagerijnig wakker geworden ... ;)
    Om het even af te maken ... ik ben hartstikke ziek en ben ook nog eens ongesteld geworden! 8)

:D

Fijne EERSTE moederdag hoor!

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou mijn vader geeft mijn moeder altijd een kado mijn oom geeft mijn tante altijd een kado van zichzelf en van hun kind ik vind het vrij normaal hoor je kan toch iets doen met die kleine???
    vorige keer was ik aan het werk bij een gezin met vaderdag toen hebben moeder en ik van de baby een mooie gipsafdruk gemaakt van t voetje helemaal geweldig je kan altijd wel een kleinigheidje doen ik vind t er gewoon bijhoren!

12. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahahha das een goeie ja dat klopt wel!!

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Niet om het een of ander, maar sorry wat een botte lullen komen er voorbij zeg. (niemand specifiek!)

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    whahahahahahahahaa vind ik ook!

15. Skye

Skye Niet meer actief

Ik hoef niks van mijn man te hebben! (hij hoeft niks te kopen). Ik ben zijn moeder niet. Hij heeft wel met Kyra een tekening gemaakt. En dat vond ik echt superlief

16. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nou, misschien ben ik zijn moeder niet, en is het heel kinderachtig, maar moederdag is dus echt wel de leukste feestdag die er is en daar horen cadeautjes bij.
    en dat beseft vriend heel goed, die heeft me (uit naam van de kids dus..) ook goed verwend!
    dus ik ga lekker smullen van mijn chocolaatjes, terwijl ik mijn nieuwe boek lees en mn nieuwe cd luister, en heb een bedeltje die me de rest van mijn leven herinnert aan de eerste moederdag van Fenne, de eerste moederdag dat ons gezin nu helemaal compleet is, en die me voor altijd zal herinneren hoe geweldig het voelt om zo gelukkig te zijn.

iedere dag zorg ik voor de kids, voor het huishouden, en het is fijn dat het ook gewaardeerd word.

17. tulip

tulip Niet meer actief

daar ben ik het helemaal mee eens. En mensen die blijven zeggen dat het commercieel is: dat boek en cd die miffy gehad heeft had ze op d'r verjaardag kunnen krijgen, het is dus niet typisch moederdag. Je maakt toch zelf uit of je aan dat commerciele gedoe meedoet.
    Ik blijf het gewoon een blijk van waardering vinden.

Ik vraag mij wel eens af of de mensen die roepen dat het onzin is ook degenen zijn die niks krijgen.;) Ik ken zo iemand die dat met valentijnsdag roept, haar man doet er niks aan. Maar ik zie dat ze er echt wel van baalt als ze weer niks heeft gehad hoor.

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou inderdaad zeg! Wat een verschrikkelijke horken hebben sommige als man. De mijne zou een emmer water over zich heen hebben gekregen als hij zich zo zou gedragen.

Mams; alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag morgen, hopelijk hebben jullie een heerlijke dag!

Ik ben verwend door mijn schatjes met een heerlijk ontbijt op bed op een speciaal gemaakt dienblad die mijn vriend heeft laten maken en daarna een cadeautje van Louise, een zelfgeschilderd fotolijstje met een foto en gedichtje van haar erin. Topdag dus!

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dat is ook, maar dat duurt nog ruim een half jaar ;)
    ik krijg ook wel eens cadeautjes tussendoor, ik mag iedere week een dag uitslapen, maar toch, dit is moederdag, en vind het wel zeker speciaal. de kindjes begrijpen er niks van, zijn ze veel te klein voor, maar vriend waardeerdt het, en dat is gewoon fijn.
    mijn pandora armband heb ik gehad voor de geboorte van Fenne, dus nu met moederdag er weer een bedeltje bij van de kids vind ik gewoon leuk. ik heb later een armband vol bedeltjes van de meisjes. :)

ben het verder ook helemaal met je eens, vraag me ook af of de afkeer van de commercie niet een verkapte jaloezie is.

20. tulip

tulip Niet meer actief

:d:d:d

Deel Deze Pagina