sorry een beetje ganante vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik wou het eigelijk niet vragen maar maak me best ongerust, vanochtend toen ik naar de wc ging had ik met afvegen heeeel veel licht groene afscheiding. ik bleef afvegen en tot 4 keer toe had ik veel groene afscheiding. toen stond ik op en zag ook in mijn urine wat liggen de kleur zag ik niet door het urine.
    maar nou ben ik bang dat het groen vruchtwater is, dus ik gelijk de verloskundige gebeld en die zei dat ik om 1uur ff terug moes bellen tijdens spreek uur dat ik me geen zorgen hoefte te maken. maar dat doe ik dus wel. zijn er meer meiden die dat hebben gehad en dat het niks was.
    alvast badankt voor jullie reactie's.

diane

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik zou het telefoontje van vanmiddag even afwachten, maar het kan ook goed een infectie zijn (schimmelinfectie), daardoor kan je afscheiding namelijk groen worden.

Hoe het is met vruchtwater daar kan ik niet over meepraten, dat stuk heb ik helemaal overgeslagen.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik heb zo af en toe ook groene afscheiding, niet zo erg als jij dat beschrijft, maar heb dat toen ook aan de vk gevraagd. Zij zei idd dat dit een schimmelinfectie is en dat de huisarts hier wel iets voor heeft. Dus je hoeft je niet druk te maken hoor.

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    oke dank jullie wel voor je reactie's zal ik ff de huisarts bellen voor een afspraak ik heb idd wel vaak jeuk daar maar heb al eerder een schimelinfectie gehad maar nog nooit groene afscheiding en omdat ik had gehoort over groen vruchtwater schrok ik wel ff.

liefs diane

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ehhhm mijn slijmprop was oa groen!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik had aan het einde van mijn zwangerschap iedere keer gele groenachtige afscheiding was normaal zei mijn vk. weet je al wat?

Deel Deze Pagina