niks op echo te zien! reden tot paniek?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Wish88, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Hoi dames!

k heb vandaag mijn eerste echo gehad en behalve een dooier zakje s dr niks te zien! Ik dacht dat k al 5w6d zwanger was maar se vk gaf aan dat t zelfs minder kon zinn..

de echo dame gaf aan dat t zomaar kon dat het zakje leegblijft!!! Maar het kan ook zijn dat het hartje gaat groeien.. dus nu de vraag wie had het ook zo vroeg en is later toch alles goed gekomen?

mag weer over 2 weken terug gaan voor de echo...maar pas op 1 aug omdat t niet eerder kon :( nu ben k bang dat t toch miszal gaan ofzo :( helpp?

2. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Geen reden tot paniek hoor meid.
    Bij zoontje met 6 weken zelfs een leeg vruchtzakje te zien, gyn zei zelfs dat ik moest rekenen op weer een miskraam. Week later met 7 weken een mooi kloppend hartje!
    Vorige week een vruchtzakje met inimini dooiertje, onduidelijk hoe ver ik was ivm bbz in mei. Vandaag met 6 weken een hartje gezien!

Wachten duurt lang inderdaad, maar probeer er voor nu van te genieten en het komt vast goed!

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16

Ahhwww dus het isbtoch nog goedgekomen!!! Hopelijk klopt het hartje ook bij mij binnenkort :( hadden we maar beschikking over een home echo apparaat ofzo zeg haha

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij zes weken niets te zien? Dan was je geen 6 weken of de gyn had een heel slecht echo-apparaat!
    Denk dat dit bij TS ook zo kan zijn. Rond dit termijn telt elke dag...

5. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Jaa ik dacht dat ik 6 weken was maar volgens de vk kon het dus pas 5 weken en wat dagen is! Geen idee dus

wat is een TS?

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Topic Starter 😊

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik dacht ook 6 weken te zijn met eerste echo, maar hierop was niks te zien naar mijn mening. De gyn zei er wel iets zat, maar ze kon er nog niks van maken. 3 weken later mooi kloppend hartje!

8. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Okay dus het kan gewoon nog? Ik hoop het zoooooo!!!!! :(

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen paniek,ik vind dat je erggg vroeg een echo hebt gekregen.
    Bij had een uitwendige met 6.3 weken en daar was maar net een inimi vruchtje te zien;)
    Over 2wk vast goed nieuws.

Snap ook niet dat menenen zo vroeg een echo willen overigens,ik lees het vaker hier en dan is er paniek om (uiteindelijk) "niks"!

10. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Bij mijn zoontje met 6 weken alleen een vruchtzakje en dooier te zien, geen hartje. Kan dus wel, hier het levende bewijs ;)

11. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Nou ik wilde geen vroege echo... ik belde gewoon voor een afspraak voor de intake en ze plande het zelf in. Ik gaf dr nog aan welke dag mijn ongesteldheid waa en dat ik vandaag pas 6 weken zou zijn....
    @anna25 dit is echt een grote geruststelling voor me. Hoef ik me de aankomendr 3 weken niet dood te stressen iig

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Oke,niet slim van je vk.
    Maar probeer je niet al te druk te maken,zoals je leest is het op dit moment normaal nog weinig te zien. ;)

13. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Probeer je niet druk te maken. Als je net een paar dagen korter zwanger bent zie je idd nog niets. Kan alle kanten nog op.

14. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hoi ik zit in het zelfde schuiltje als jij een beetje!!ik heb vorige week maandag echo gehad waar ze niks op konden zien en moest vandaag dus week later terug komen en vandaag konden ze alleen verdikt baarmoederslijmvlies zien moest bloed prikken en mijn hcg was 570 wat dus bij een zwangerschap van 4 en half week zou passen moet maandag terug komen dus ik ben Miss een week minder zwanger dan ik dacht Miss is dat ook bij jou het geval bij mij s het nog niet zeker maandag weet ik meer ik hoop dat we binnenkort een mooie goede echo zien ik kijk hier met je me..succes

Deel Deze Pagina