Dag meiden, Ik ben erg benieuwd of hier meiden zijn, die optideegebruiker zijn? Wat hebben jullie en zijn jullie tevreden?
Ja ik gebruik er ea van Mn de gezichtsdoekjes (reiniging) vind ik ideaal!Heb ook het dweilsysteem, nachthemd, ramen was doeken, badjas. Handdoek heb ik ook, vind ik wat minder want ik schuur graagHad je wat op het oog?
Ik heb wat gastendoekjes. Die blijven wel lekker zacht. Gezichtsreinigingsdoekjes heb ik ook, maar gebruik ze zelden. Ik heb liever die weggooidoekjes uit een pakje, deze vind ik beter om mascara mee af te halen. Het hoofdkussen heeft mijn dochter. De vulling is soort van harde ballen geworden (gebeurde best snel ondanks op tijd wassen en drogen in de droger).
O leuk zeg! Je hebt aardig wat! Nee hoor, was gewoon benieuwd. Ik doe het zelf namelijk..adviseur zijn😇
Ik: wij hebben de washandjes, de kinderen de badcapes, gezichtdoekjes en washand, vind ik handiger dan een doekje. Een heeeeeeeeele grote handdoek, die ik als deken gebruik in bed in de winter, de ontkalker en de sinaasappelreiniger, de glasdoeken, die gebruik ik als theedoek, een berg vaatdoeken, een kussen met zachte kussensloop, Dit is wat ik zo even kan bedenken in een keer, maar het is vast nog wel meer
Nee, ik heb geloof ik wel 20 washandjes, zo vaak ben ik geen gastvrouw hoor Een keer geweest, maar dat vond ik echt niks.
Je krijgt bij iedere bestelling toch een cadeautje?? Waarom vind je dat niets gastvrouw zijn? Je word flink beloond toch?
jawel, maar dat is in mijn geval dan eens een vaatdoekje, dan een gezichtsdoekje, dan eens een washandje geweest En waarom ik het niks vond? degene die hier de party gaf was nogal een...ja, hoe zeg ik dat een beetje netjes... Die zo ongeveer haar hele priveleven etc met mij wilde delen Dingen die écht heel prive zijn zeg maar. Beetje raar
maar goed, ik ben wel heel tevreden over de producten: mijn favorieten zijn het kussen en de topper op bed, heeeeeeeerlijk! Ik slaap op wolken
Volgens mij had mijn kraam een soort deal met een adviseuse, die kwam de eerste dag al met zon baddoek aanzetten als babydeken en ja het werkt wel want ik wilde er ook 2
Ik heb de raamdoeken, vaatdoek, paar washandjes Doek voor baby. Gebruik ik als deken ideaal. En waar ik het meeste blij mee ben is het teddypluche dekbed. Heb het hoeslaken ook. Wat slaap ik heerlijk als dat erop ligt.
Ik heb een keer de gezichtreinigingsdoekjes geprobeerd. Het is voor een keer wel makkelijk, maar voor dagelijks gebruik zeker niet. Je maakt behoorlijk veel wrijving, de huid gaat alle kanten op. Als je dit dagelijks doet, is dat niet goed. Maar dat zijn wegwerpdoekjes ook niet. Er blijft altijd product achter op je huid. Bah. Gewoon reinigen met wasgel en hoofd onder de kraan. Veel schoner!
Ik gebruik het ook. De wonderdoeken zijn geweldig! Washandjes blijven zacht en citroen allesreiniger doe je erg lang mee. De dweilstok die zelf blijft staan vind ik fantastisch en ook de kussenhoezen vallen in de smaak. Je betaalt er dik voor maar je krijgt ook kwaliteit terug.