ervaringsverhalen optideeprodukten

Discussie in 'De lounge' gestart door namida, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Dag meiden,

Ik ben erg benieuwd of hier meiden zijn, die optideegebruiker zijn?
    Wat hebben jullie en zijn jullie tevreden?

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ja ik gebruik er ea van

Mn de gezichtsdoekjes (reiniging) vind ik ideaal!Heb ook het dweilsysteem, nachthemd, ramen was doeken, badjas.
    Handdoek heb ik ook, vind ik wat minder want ik schuur graag:)Had je wat op het oog?

3. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik heb wat gastendoekjes. Die blijven wel lekker zacht. Gezichtsreinigingsdoekjes heb ik ook, maar gebruik ze zelden. Ik heb liever die weggooidoekjes uit een pakje, deze vind ik beter om mascara mee af te halen. Het hoofdkussen heeft mijn dochter. De vulling is soort van harde ballen geworden (gebeurde best snel ondanks op tijd wassen en drogen in de droger).

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik heb de gezichten doekjes. ik vind ze heel fijn om make up eraf te halen.

5. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb die zachte baddoeken als babydekentjes, heerlijk!

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh ja dat is een goede! Want ze zijn heerlijk zacht!

7. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Je mag terugsturen hoor...Beddengoed 3 jaar garantie!

8. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Ja, en die kleintjes blijven er mee op temperatuur..dus geen kruiken meer:).

9. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    O leuk zeg! Je hebt aardig wat!
    Nee hoor, was gewoon benieuwd. Ik doe het zelf namelijk..adviseur zijn😇

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik: wij hebben de washandjes, de kinderen de badcapes, gezichtdoekjes en washand, vind ik handiger dan een doekje. Een heeeeeeeeele grote handdoek, die ik als deken gebruik in bed in de winter, de ontkalker en de sinaasappelreiniger, de glasdoeken, die gebruik ik als theedoek, een berg vaatdoeken, een kussen met zachte kussensloop,

Dit is wat ik zo even kan bedenken in een keer, maar het is vast nog wel meer :)

11. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Haha geweldig! Die washanden en vaatdoeken heb je zeker als gastencadeau gekregen, hihi...

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, ik heb geloof ik wel 20 washandjes, zo vaak ben ik geen gastvrouw hoor :) Een keer geweest, maar dat vond ik echt niks.

13. namida

namida Actief lid

25 okt 2012
    224
    0
    16
    Je krijgt bij iedere bestelling toch een cadeautje??

Waarom vind je dat niets gastvrouw zijn? Je word flink beloond toch?

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

jawel, maar dat is in mijn geval dan eens een vaatdoekje, dan een gezichtsdoekje, dan eens een washandje geweest ;)

En waarom ik het niks vond? degene die hier de party gaf was nogal een...ja, hoe zeg ik dat een beetje netjes... :) Die zo ongeveer haar hele priveleven etc met mij wilde delen :( Dingen die écht heel prive zijn zeg maar. Beetje raar :)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

maar goed, ik ben wel heel tevreden over de producten: mijn favorieten zijn het kussen en de topper op bed, heeeeeeeerlijk! Ik slaap op wolken :):):)

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Oh ja, die topper is echt heerlijk!!

17. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Volgens mij had mijn kraam een soort deal met een adviseuse, die kwam de eerste dag al met zon baddoek aanzetten als babydeken en ja het werkt wel want ik wilde er ook 2 :D

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Ik heb de raamdoeken, vaatdoek, paar washandjes
    Doek voor baby. Gebruik ik als deken ideaal.
    En waar ik het meeste blij mee ben is het teddypluche dekbed. Heb het hoeslaken ook. Wat slaap ik heerlijk als dat erop ligt.

19. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik heb een keer de gezichtreinigingsdoekjes geprobeerd. Het is voor een keer wel makkelijk, maar voor dagelijks gebruik zeker niet. Je maakt behoorlijk veel wrijving, de huid gaat alle kanten op. Als je dit dagelijks doet, is dat niet goed.
    Maar dat zijn wegwerpdoekjes ook niet. Er blijft altijd product achter op je huid. Bah.
    Gewoon reinigen met wasgel en hoofd onder de kraan. Veel schoner!

20. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ik gebruik het ook. De wonderdoeken zijn geweldig! Washandjes blijven zacht en citroen allesreiniger doe je erg lang mee. De dweilstok die zelf blijft staan vind ik fantastisch en ook de kussenhoezen vallen in de smaak.
    Je betaalt er dik voor maar je krijgt ook kwaliteit terug.

Deel Deze Pagina