Nu kan je eindelijk met een gerust hart genieten. Wat super dat je dat kleine mini hartje ook al hebt zien kloppen! Gefeliciteerd
Allereerst van harte gefeliciteerd meid!! Ben er bijna zeker van dat we bij dezelfde praktijk lopen en daarom hoop ik ook dat je een van de vervangsters aan de lijn hebt gehad... Kan me haast niet voorstellen dat 1 van de vaste vk 's zoiets zouden zeggen, zeker niet over hun collega! Die man is echt een lieverd! En zijn geaardheid, tja, dat is niet te missen nee, maar misschien mede daardoor wel een geweldige vent, is mijn bescheiden mening! Doet natuurlijk niets af aan jouw ervaring in het verleden en hoeft natuurlijk ook niet te betekenen dat je er dan geen moeite mee zou hebben... Maar goed, je hebt een goede echo gehad en dat is het belangrijkste op dit moment! Hoop dat je voor de rest goede ervaringen hebt bij de praktijk!
dat is niet zo mooi dat ze dat zo zeggen meid ik heb het 2x gehad en het is 2x goed gegaan op deze manier mischien heb je je mis gerekend reken het zo en het klopt altijd !!! eerste dag laatste menstruatie ... +2 a3weken + 40 weken en dan heb je de de uitgerekende datum heb het zo bij me eerste ook gedaan klopte precies en nu ook weer bij mij was het zo 28 maart eerst dag laatste menstruatie volgens de berekening van internet 28 december ... maar 28 maart +2 a 3 weken is 14 tot 21 januari en ik ben volgens het ziekenhuis 24 januari 40 weken zwanger dat is een goede berekening als je een onregelmatige cyclus hebt hoop je hier echt mee te kunnen helpen groetjes