Ik heb een vraagje; 17 sep. was mijn laatste menstruatie, 21 okt. had ik getest en was positief, 2 dagen later weer (1ste test was clear-blue en die gaf 1-2 aan) ook de 2de was positief. Sinds 2 dagen heb ik was oud-bloedverlies gehad dus vandaag een echo gekregen, daar was niets op te zien, volgens mijn gyn. kan het een miskraam zijn, buitenbaarmoederlijke zwangerschap of gewoon te vroeg maar ik vind dat laatste maar moeilijk te geloven, er zou toch wel iets zichtbaar moeten zijn?? misschien geen kloppend hartje maar een vlekje of iets?? Uitslag van mijn bloedtest krijg ik pas over een paar dagen, heb net wel weer positief getest. Graag hoor ik jullie mening hierover. Alvast heel erg bedankt, Evelien
hoi ja, de kans dat het vroeg is is erg klein, je zou nu bijna 6 weken moeten zijn en dan moet je in elk geval een zwangerschapsring zien.( die is namelijk bij 5 weken al zichtbaar, dus al zou je een week achterlopen, dan had je die gezien moeten hebben). Omdat je nog niets verloren bent qua weefsel kan je test nog positief zijn. Meer testen doen heeft geen zin. Wacht maar even de bloedtest af nu. Mirjam