Niks te zien op de echo???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Valenora, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    @Valenora:
    Ja idd vervelend, ik hoop dat je ook gelijk hebt, dat idd een bepaalde last van me is afgevallen nu ik het hartje heb zien kloppen en ook niet meer zo panisch op alle steekjes en dingetjes let..
    Al blijft het gewoon raar dat als je vanaf je eisprong dingen voelt en dan opeens niet, dat je helemaal in de war raakt omdat het volgens je gevoel niet klopt..
    Voor jou dus ook een superspannende tijd, ik ga hard voor je duimen en hoop dat alles ok is.. Wist je vorige keer al dat het mis was of kwam je daar tijdens de echo achter? En hoe voel je je nu?
    Ik hoop het beste voor je meid!

@SunsetMiffy:
    Ik denk dat het komt doordat het allemaal te mooi om waar te zijn is.. Bedoel, 2e ronde zwanger na 16 jaar pilgebruik, ver voor mn NOD kunnen testen, Hartje klopt..
    Misschien ben ik gewoon bang dat als het zo voorbeeldig/voorspoedig verloopt het niet voor me weggelegd is ofzo..
    Terwijl ik dus verder heel nuchter was tot en met de echo van vrijdag.. zo van, nja t zou mooi zijn als er een hartje klopt, en zo niet, ja K*T maar dan doe je er toch niks aan..
    Maar zoals ik al schreef naar Valenora, ik heb vanaf mn eisprong krampjes gevoeld.. de hele dag door, zo'n zeurend gevoel alsof je ongesteld moet worden.. en dan nu opeens 2 dagen helemaal niet..
    Het leek mij erg onlogisch waar t van zou kunnen komen omdat ik dus zonder baan zit en sinds mn zwangerschap JUIST de tijd heb om te ontspannen, te voelen enzv..
    en nu net afgelopen 2 dagen was ik gewoon heel erg druk.. en voel ik dus niks..
    Ik hoop dat het terugkomt.. maar dat moeten we maar zien..
    En fijn om te horen dat jij dat roze wolk idee ook niet meteen had, misschien is dat idd allemaal wel zelfbescherming..
    Ik realiseer me heel goed dat het allemaal maar een wonder is en zeker als het allemaal goed gaat..
    Misschien is dat het wel, heb het te vaak om me heen mis zien/horen gaan waardoor ik voorzichtig ben nu ik het hartje heb gezien..
    arghhh
    Nja 8 november iig weer terug.. blijf volgens mij onder begeleiding van de gyno zoals het er nu uit ziet..

iedereen een fijne maandag, ik ga even wat doen zodat mn gedachten even verplaatst worden!

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi meiden,

Sherry wat goed dat je een hartje hebt zien kloppen! Hoe ver ben je? Ze zeggen dat wanneer je een kloppend hartje gezien hebt, de kans nog maar klein is dat het mis gaat. Ik denk dat je nu minder voelt doordat er inderdaad een last van je is afgevallen.

Valenora spannend nu he? Ik ga heel hard voor je duimen! Komt helemaal goed! Hoe is je eigen gevoel eronder? Wij mogen om 11.15 naar de verloskundige.

Hier ben ik vanmorgen erg geschrokken! Ik ging naar het toillet en jawel hoor.. helderrood bloedverlies. Ik meteen in paniek natuurlijk. Ook omdat ik een week terug 1x het hartje gehoord heb met de angelsound en daarna niet meer kunnen vinden al dagen niet. Vanmorgen eerst mijn kleine meid weg gebracht en toen weer even rustig gaan liggen om nog 1 x te proberen om het hartje te vinden..anders zou ik de verloskundige gaan bellen. Gelukkig vond ik hem dit keer luid en duidelijk!! Wat een opluchting zeg. Een klein sneltreintje. Nu kan ik wel wachten tot morgen. Maar wat schrik je van bloed zeg!

3. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    @sherry daar ga je zeker van in de war raken als je dan ineens niks meer voelt.
    Maar net als channie zegt gaat het vaak na het zien van het hartje gewoon goes hoor.
    Dit was je eerste zwangerschap toch?
    Bij mijn dochter had ik op alleen een rare menstruatie na niet eens in de gaten dat ik zwanger was.
    Ben alleen in de latere weken wat misselijk geweest maar verder een super zwangerschap.
    Ik duim gewoon weer mee dat jij dat ook hebt.
    Al hoewel ik daar wel van overtuigd ben :D
    Een hele fijne dag vandaag meid en rustig aan doen.
    Goed luisteren naar je lichaam.

@channie wat een schrik zeg!!
    Hoe is het nu met je?
    Beetje over de schrik heen gekomen?
    Verlies je nog steeds bloed?

En ja heel spannend :)
    Als ik maar over de 12 weken ben dan ben ik een heel stuk rustiger.
    Nog even volhouden dus.
    Zijn er bijna.
    De vorige keer was vanaf het begin al dat er iets was.
    Ik had namelijk een super positieve test en zou rond 5 a 6 weken zwanger zijn.
    Ben toen elke week in het ziekenhuis geweest maar eerste keren was er niks te zien dus werd gedacht aan bbz maar dat was het gelukkig niet.
    Toen uiteindelijk zagen we wat verschijnen maar het groeide niet snel maar kwam weleen vrucht in maar nog geen hartje.
    Ik was toen wat geruster oomdat het gelukkig niet weer leeg was.
    Maar hcg steeg ook niet goed.
    Toen ook rond deze weken konden we snachts niet slapen en moest naar de wc.
    Toen vond ik mijn eerste bloed en werd al meer.
    De rest van het verhaal weten jullie al ;)
    Maar voel me nu op de kwalen na goed en voel me ook heel erg zwanger :D
    Dus duimen voor weer een hele mooie echo :D
    Ik duim ook voor jou mee channie op weer een super echo.

Liefs valenora

4. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    @Channie:
    Jeetje meid, wat zal jij zijn geschrokken idd..
    Lang leve de Angelsound en dat je het hartje luid en duidelijk hoorde.. maar kan me voorstellen dat je wel een beetje in de stress schoot vanochtend..

@Valenora:
    Ja ik hoop dat je gelijk hebt :)
    Ik moet het maar gewoon afwachten.. ik dacht net weer even wat te voelen, maar weet niet of het zo is, of omdat het is omdat ik het zo graag WIL voelen..

Ik laat het maar even over me heen komen..

Anyway, ik ben morgen 8 weken.. dus tis nog pril.. mag over 3 weken terug naar de gyno en hoop dan dat alles goed is.

Zijn jullie al zenuwachtig??
    Ik ga hard voor iedereen duimen die morgen moet!!!
    Dat alles er maar geweldig uit mag zien :-D
    En t hartje klopt natuurlijk!!

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Nog ff en dan hebben we de echo! Hoelaat mag jij Valenora?? Ik om 11.15.. spannend! Dochtertje gaat ook mee.

Gister een uurtje eerder naar huis gegaan van mijn werk.. ik trok het echt niet meer..ik viel zowat om. Natuurlijk wel eerst netjes afgerond en overleg gehad met collega, die vond het prima gelukkig. Dus een uurtje langer geslapen vandaag haha.. knap je van op!

6. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey channie hoe is je echo gegaan?
    Was alles weer goed?
    Hartje ook weer gezien en leuke foto's gekregen?

Ik ben om 14.15 uur aan de beurt.
    Dus moet nog even wachten hihi.
    Hebben er heel veel zin in en kan niet wachten :D

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ja super! We hebben een erg mooi beweeglijk klein mini mensje gezien! Het had de hik. Erg leuk om te zien. De verloskundige zei dat de kans dat het nu nog mis kon gaan net zo groot was als de kans dat het met 9 maanden mis zou gaan, heel klein dus! Ik probeer straks de foto er even op te zetten.

Hoe was jullie echo??? Ben benieuwd!!!

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ben trouwens 1 dag terug gezet. Ik ben 20 mei uitgerekend. Ik krijg wel pas over 5 weken weer een controle.. dat duurt lang!!!

9. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey meiden

Super zeg channie.
    Heel blij voor jullie dat alles goed is.
    Ben heel benieuwd naar je foto :D

Hier is ook alles super :D
    We hebben onze wondertje weer goed mogen bekijken.
    Het was super gegroeid en ben nu 9 weken en 1 dag en ben rond 26 mei uitgerekend.
    We hebben het hartje ook weer goed zien kloppen en hij bewoog :D
    Echt super mooi om weer te zien.
    Zal straks een foto toevoegen van de echo via de PC.

Liefs valenora

10. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    O ja en ik mag over 4 weken terug komen op 19 november :D

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Yeahhh!!!!! Goed man! komt helemaal goed met ons!!

12. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Ja komt zeker helemaal goed met ons!!!
    hierbij trouwens nog de foto die ik beloofd had :D
    heb jij ook foto channie?

whaaaa helemaal happy en emotioneel :p

Bijgevoegde bestanden:

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Mooie echo! Mooi he hoe het ineens al zo een mini mensje lijkt.

14. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Ja echt heel mooi en dat in een paar week.
    Blijft onvoorstelbaar.
    Kan niet wachten dat de 4 weken om zijn hihi

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik krijg nu pas weer met 20 weken een echo.. maar we laten sowieso bij 15 weken een echo maken bij jan koning. Ik zit nog in overleg met mijn man of hij het goed vind als we met 13 weken ook een echo doen.. gewoon voor de leuk.

16. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Wat een mooie echo foto's dames! Ik moet nog ruim 2 weken wachten... Vind het echt heeeeeeel erg spannend!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauw gelukkig mooie echo's!! Geniet van de zwangerschap

18. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Dank jullie wel meiden :D
    Ik ben er ook super trots op.

@ sherry hoe is het nu met je meid?
    Voel je je al wat beter?
    Al weer wat vertrouwder?
    Ik hoop het zo.
    Wanneer moet jij weer heen voor een echo?
    Gaat helemaal goed komen hoor :D

@lcll ooo wat spannend :D
    Nog even geduld hebben dus. ( ook al is dat heel moeilijk :p )
    Ik duim voor je mee voor een super mooie echo.

@channie met 20 weken pas weer?
    Ik krijg elke keer een echo nu maar dat is ook noor mijn verleden.
    Maar wel leuk om gewoon voor de leuk met 13 weken ook een echo te doen.
    Je kan niet vaak genoeg kijken he hihi.
    Wij hebben dan geluk dat we met 13 weken terug mogen komen.
    En we laten pretecho doen met 15 weken en daarna 20 weken echo weer.
    Aaaaahhh kan nu al niet meer wachten tot mijn buik dikker word en ik de baby voel trapellen :D
    Jij zag hem ook bewegen op de echo toen toch?
    Bijzonder om te zien he al zo vroeg.

19. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Wiieeeehiieee!!! GEFELICITEERD MEIDEN!
    Wat super leuk om jullie echo's te zien !!:)

Van harte en geniet ervan!!

Sorry voor mijn late reactie, ik was eventjes een paar dagen eruit, proefdraaien bij potentiele nieuwe job enzv.. dus even wat minder tijd gehad om rustig te reageren hier..

Ik ben echt blij voor jullie!! ongelovelijk wat voor een mini mensje het al is dan met 9 weken.. bijzonder hoor!!

@Valenora: Ik moet 8 november weer,, dus dat schiet al op..
    Helaas nog niet terug met mn vertrouwde gevoel, wel even gebeld met de VK vandaag, volgens haar was alles gewoon in orde dus gewoon niet zo druk maken en genieten dat ik nu eventjes "niks" voel..
    Ik probeer te genieten en ontspannen..

even wat anders,, hebben meer meiden er hier last van dat ze juist MINDER eten dan meer? Ik ben niet echt misselijk (meer niet dan wel) en eet gewoon niet zoveel.. zit meestal eerder vol en heb niet zon zin in een bord leeg eten savonds.. herkenbaar?

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zie dat alles hier nog steeds goed gaat. Fantastisch. Genier er ontzettend van. Voor je het weet is de baby geboren en is het zwanger zijn voorbij.

Deel Deze Pagina