Hey sherry is normaal hoor. Ik heb dat ook soms wel hoor dan kan ik ook bijna niks op pff. Dan heb ik mijn bord voor me denk ik heerlijk heb honger en dan naar een paar happen al weer vol. Zeker moet je nu gaan genieten van je zwangerschap. Net zoals Grace zegt het is zo weer voorbij. @grace ik zie net je Banner. Nog gefeliciteerd!! Was dit je eerste of heb je al meer kinderen?
Het is voor mij de eerste dus alles is echt nieuw en wennen. Gelukkig doet ze het goed en is ze gezond. Het is fantastisch
@missflower hoe is het met je? al zenuwachtig voor de echo? hoe laat moet je heen dan? ik duim voor je op weer een super mooie echo @grace heerlijk is dat he. lekker van genieten want voor je het weet zijn ze weer groot. @allemaal hoe is het met iedereen? wat is het ineens stilletjes hier hoe gaat het met alle kwaaltjes? nog wat dingetjes bij gekomen? hier gaat het wel goed. maar mijn eerste keer spugen is nu werkelijkheid geworden bah. als ik voor het slapen gaan mijn tanden poets daar kan ik echt niet meer tegen mijn buik begint ook al een beetje te groeien want kan mijn broek al niet meer goed dragen. dus binnenkort maar zwangerschapsbroeken gaan dragen groeien jullie buiken ook al wat?
Hallo allemaal! Hier alles goed, nogsteeds goed misselijk en pijnlijke borsten... Gelukkig begin ik nu ook wat dagen te hebben dat ik niet misselijk ben maar dan heb ik wel weer last van iets anders hahaha... Het hoort er maar bij he! Maar prettig vind ik het soms niet hoor! Bij mij nog geen strakke broeken hoor, maar moet zeggen dat ik bij mijn zoontje ook tot 21 weken mijn skinnyjeans gewoon nog aan kon dus ben benieuwd. Wat een mooie echo's komen er voorbij meiden!! Eigenlijk moet deze topic van naam verandert worden... Van niets te zien op de echo naar heeeeeel erg veel te zien op de echo... Hihihihi! 11 Nov mag ik weer kijken! Dan ben ik als het goed is ergens tussen de 11 en 12 weken zwanger... Dan nemen we onze kleine man ook mee! Ben zo benieuwd wat hij er van vind Ben ook zo nieuwschierig wat het word... Jullie?? Bij mijn zoon wist ik het zeker!! Maar nu heb ik er geen gevoel over... Uit bijna alle bakerpraatjes komt weer een jongen, maar bij mijn zoon kwam uit bijna alle bskerpraatjes een meisje haha!! Vind het altijd wel grappig om die testjes te doen Fijne dag alemaal, Liefs
Ja super! Zo mooi lekker druk en alles kon je duidelijk zien.. gespreide handjes en open mondje enz ik ben 2 dagen vooruit gegaan dus nu u8 mei uitgerekend
dank je wel! @valenora: ik heb ook al positiebroeken aan en heb al een aardig buikje maar het is ook mijn derde dus dat gaat wel hard dan
wauw echt een mooie echo zeg!! ik kan gelukkig nog een paar gewone broeken aan maar word denk ik binnenkort ook maar andere broeken halen. heb nog twee zwangerschapsbroeken gelukkig. groeit een buik sneller dan na meerdere zwangerschappen?
Hihi oké weer wat geleerd vandaar dat ik nu dus sneller mijn broeken niet meer pas. Ik wist dat niet eens.
Hier ook al aan de positiebroeken! Groei erg snel.. mja ze zeggen dat het idd sneller gaat als je al meer kindjes hebt gehad!
Persoonlijk denk ik dat dat ook aan je buik ligt hoor. Ben voor 4de keer zwanger. 2de kindje maar ik heb mn eigen vetrol nog gewoon. Toevallig foto's terug gekeken van laatste zwangerschap en toen begon het ook pas bij week 15. Zit nu in week 13 dus ben benieuwd
Nou mijn nicht is super super slank maar met haar 3de zwangerschap leek ze bij 12 weken toch echt al 20 weken..en haar baarmoeder zat ook gewoon al hoger zei de verloskundige.
Idd channie heb ik ook zo... heb normaal geen buikje en bij beide zwangerschappen duurde het even maar nu al behoorlijke buik die ik echt niet al had
Hoe is het met de dames hier?? Hier alles oke.. behalve mijn bekken dat al opspeelt en waardoor de fysio heeft gezegt dat ik voorlopig niet mag/kan werken. Mijn bekken is te zwak zegt hij. Nouja ik wist dat dit zou gebeuren dus had me er al op voorbereid. (Ik klink er erg rustig onder, dat is niet hoor.. baal er heel erg van en ben erg teleurgesteld in mijn lichaam..) Morgen 12 weken!! Yeah!! Vanaf dan gaan de weken een stuk sneller!! Ben zo blij dat we die voorbij zijn...
Haaai, ik zal me ook weer even melden.. Hier alles goed, ik heb vrijdag mn 2e echo en ben erg benieuwd.. Hoe is het met iedereen hier? en wanneer moet iedereen voor de volgende afspraak??