super gefeliciteerd! leuk nu een zoontje!! ik ga van meid naar jongen naar nu weer een meid hier de geslachtsfoto ze zei ook dat ze echt 100% zeker wist dat dit een meisje was dus dat geloven we dan maar echo foto is niet zo duidelijk maar we hebben het op dvd gekregen en zie idd echt geen duidelijk uitsteekseltje zoals bij mijn zoontje
ja channie heerlijk gevoel om over de grens te zijn!! eindelijk de meeste stress kwijt!! wauw wat een mooie echo's!! van harte gefeliciteerd meiden!! wij moeten ook nog een afspraak plannen voor de pretecho. wij zijn ook super nieuwsgierig wat het word. hebben jullie nog veel last van de kwaaltjes? ik begin nu echt te voelen dat mijn energie weer terug komt en dat ik minder vaak misselijk ben. alleen nu is helaas mijn dochter ziek die moet steeds spugen. denk dat ze buikgriepje heeft, gaat heel veel in het rond hier.
Ha Meiden! De meiden die over de magische grens heen zijn: VAN HARTE!! En de meiden die een prachtige echo hebben gehad OOK VAN HARTE! en de meiden die weten of hun gezin wordt uitgebreid met een jongetje of een meisje OOK VAN HARTE! Fijn om te lezen dat alles goed gaat met iedereen.. Ik ben echt blij voor jullie.. Ik vind het ook leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt zitten qua uitrekendatum! En dat de echo's die je ziet, je ook kan vergelijken en (voor een leek als ik) ook snapt Wie moet wanneer weer terug? Ik moet 29e weer naar de gyno, ik krijg dan geen echo, maar ga wel even vragen of hij even wil luisteren of t hartje nog klopt.. daarna wil ik het aan mn opa en oma gaan vertellen.. ik wil dat wel even zeker weten want mn oma praat graag, dus geheid dat de hele familie het binnen een dag weet.. Vind het wel spannend, kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.. Wil eigenlijk al zo graag een 3d echo laten maken nu.. Maar heb er al eentje voor 14 december staan.. Ohhh wat een nerveusiteit
Ik heb 19 november weer afspraak bij de verloskundige. Dan bespreken we ook gelijk de 20 week echo. Kan niet meer wachten tot het dinsdag is hihi.
Goedemorgen allemaal. Iedereen goed geslapen? Hier helaas niet. Volgens mij heeft mijn dochter mij ook aangestoken. Ben vanaf half 6 al aan het spugen. Denk dat ik nu ook de buikgriep te pakken heb. Hoop dat het snel over is. Wens jullie een hele fijne dag toe!! Liefs
He getsie! Beterschap Valerona... Ik lig ook al voor de 2e dag plat, en ziek in bed! Er heerst toch echt iets dan! Hoop dat je snel opknapt!
He bah jij ook al sunsetmiffy. Ook veel spugen? Hoop toch echt dat het bij 1 dag blijft maar zal wel niet Jij ook beterschap. Dank je wel missflower.
ik heb de eerste met 8 weken gehad.. maar pff dat was ook eerst lang zoeken voordat ons kleintje in beeld kwam was echt superklein
Ha Meiden, Hoe is het met jullie? Ik wil even wat met jullie delen/vragen tergelijkertijd Is het mogelijk dat ze met 12 weken al iets kunnen zeggen over het geslacht op een 2d echo?? Het zit namelijk zo: Ik heb vandaag een pretecho laten maken, gewoon 2d, mn schoonmoeder wilde dit graag dus heb haar dit voor haar verjaardag gegeven.. Nou was ik daar dus vandaag, die echoscopiste zei ik kan al wat zien.. dus toen vroeg ik wat ze kon zien, toen zei ze dat ze twee streepjes zag wat duidde op schaamlipjes.. Nou vraag ik me af in hoe verre dit echt zo kan zijn.. Ik wens jullie verder allemaal een heel fijn weekend, ik ga vanavond even met mn voetjes van de vloer in de brabanthallen op de 90's classics HAHA XXX
hey sherry volgens mij klopt dat wat micchan zegt en kunnen ze dat nog niet echt zien met 12 weken. dan is het als het goed is nog in ontwikkeling. ik weet niet of het altijd zo is hoor. zitten natuurlijk altijd wel een keer een uitzondering er tussen hihi. wanneer heb je weer een echo dan? misschien hebben ze toch wel gelijk. liefs
Dat nub verhaal ken ik ook wel! Maar een echoscopiste zou dat toch ook niet zomaar zeggen?! De kans dat ze er naast zit is nog best groot namelijk... Dus zal ze wel zeker van haar zaak zijn lijkt mij! Het zijn toch proffecioneel opgeleide mensen.
Goedemorgen, hoe is het met de zieken? Allemaal weer beter? Soms kunnen ze het wel zien hoor het geslacht.. alleen bij 12 weken kan het nog beide kanten op soms. Maar ze zeggen echt niet zomaar wat! Ik ben dus met 13 weken geweest en ze wist mij met 100% zekerheid te zeggen dat het een jongen is! Dus alles kan. Maar toch blijf ik wel wat sceptisch hoor.. straks is het wel alsnog een meid haha.
Hallo allemaal, Ja ik vroeg haar dus ook van baseer je dat op de "nub"theorie.. Maar ze wist niet wat dat was en liet toen die twee streepjes zien.. Mijn schoonmoeder dacht het ook echt te zien.. voor mij was het niet overduidelijk want ik weet vaak niet hoe ik zo'n echo precies moet lezen (denk ik dat het de navelstreng is, blijkt het een armpje te zijn enzo) maakt me verder ook niet uit hoor, ik was alleen benieuwd hoe jullie mening hierover was.. We gaan het wel zien bij de 20 weken echo
een meisje is toch altijd 3 streepjes?? ik heb met 14 weken geslachtsbepaling gehad en ze was 100% overtuigd maar idd wacht ook nog tot de 20 weken echo voor ik grote aankopen doe.. je weet maar nooit.. heb wel wat kleine dingetjes gekocht om het wat echter te maken.. zo leuk!
hey meiden hoe is het met jullie? iedereen weer beter? nog weer nieuwe echo's bijgekomen?? wij zijn vandaag weer bij de verloskundige geweest en alles was weer goed met ons kleintje Nu al weer dik 13 weken. wat gaat de tijd snel zeg!! zal straks een foto toevoegen, hij is niet zo scherp maar je ziet al wel een compleet lichaampje we mogen 3 december weer terug komen en dan mogen we het hartje ook horen nu al heel veel zin in!! liefs