Niks te zien op de echo???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Valenora, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ha allemaal!

@Valenora, wat fijn dat alles weer goed was met jullie kleintje!
    3 december schiet ookal weer op eigenlijk.. :) leuk!

Ik heb die hele theorie over dat het een meisje zou worden maar even laten varen, ik kreeg namelijk vanochtend ontzettend veel pijn in mn rechterzij ten hoogte van mn heupbot en dat straalde door ter hoogte van mn eierstokken..
    Ik heb dit ookal een keer gehad met 5 weken en toen hebben ze me met de ambu opgehaald (toen dachten ze nog aan een bbzw of een blinde darm ontsteking, maar bleek geen van beiden te zijn..)
    Vandaag dus een extra bezoekje aan t ziekenhuis gebracht en wat bleek.. hoeveel "geluk" ik had met de eerste trimester kwaaltjes, zoveel "pech" heb ik nu, ik heb namelijk nu al last van mn bekken..:(
    Maandag dus naar de bekkenbodemfysio.. hopen dat het nog een beetje draagbaar gaat worden als ik straks een buik krijg..

Najaaaa ik mag niet klagen, en doe ik verder ook helemaal niet, alleen had dit ff niet aan zien komen..
    Daardoor wel een extra kijkje op de beeb gehad want ze konden t hartje niet vinden met de doppler, dus gingen ze maar even kijken hoe alles eruit zag.

Volgende week vrijdag alweer terug dus nja, over controles niks te klagen..

Hoop dat jullie allemaal weer wat beter zijn en jullie lekker kunnen genieten van alles :)

Fijne avond meiden! (wie kijkt er ook gtst, vanavond kijken wat nuran zegt hihi!)

2. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey meid

Hoe is het nu met je?
    Nog veel pijn?
    Dat is dan echt schrikken zeg.
    Hoop dat je niet al te veel last krijgt en dat je plat komt te liggen.
    Lijkt me echt niet fijn.

Heel veel sterkte!!!

Liefs

3. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    was het gisteren helemaal vergeten maar hier bij nog de echo foto :D

Bijgevoegde bestanden:

• echo2.jpg
      echo2.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,2 KB
      Weergaven:
      14
  4. Azra

Azra Actief lid

15 feb 2007
    206
    0
    0
    Wow prachtige echo geniet van je zwangerschap

5. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Dank je jij ook :D

6. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hoi meiden!

Hier alles goed! Vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest... Na dat ik ben overgedragen door de gynaecoloog! Het was een lange zit het hele afgelopen jaar is in het systeem gezet! Heb ook verteld dat ik me vaak erg slecht voel en duizelig en hoofdpijn heb! Ze denkt dat allemaal te maken heeft met de inpact van de bbz die ik heb mee gemaakt... Zou heel goed kunnen dat ik dit nog niet helemaal verwerkt heb! Dus word ik daar xtra voor in de gaten gehouden! Ook was mijn bloeddruk aan de lage kant.. En dat kan ook een hoop verklaren! Via de dopler kon ze het hartje nog niet vinden, omdat mijn baarmoeder ereg ver naar achter ligt gekanteld. Maar gelukkig kon ze nog even een echo maken en hebben we het zien spartelen en bewegen :D onze kleine man was helemaal onder de indruk van echo! Heb ook nog een fotootje mee gekregen niet zo scherp en mooi als de vorige keer.. Maar bel allang blij dat ze dit ff gedaan heeft!

Hoe is het met jullie meiden?

Mooie echo hoor valerona!! Konden ze alzien wag het word?

Hoe is het met je Sherry? Vervelend datje nu al last van je bekken heb! Hoop dagde fisio je goed kan helpen en je nog ff lekker vitaal naar het einde kan.

7. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    @Valenora, Mooie echo weer! Je bent zeker weer helemaal happy :D En idd zelfde vraag als sunsetmiffy, weten ze al wat het wordt??

@Sunsetmiffy, wat fijn om te weten dat alles in orde was.. en dat van die bbz klinkt wel logisch.. het is ook heel wat vind ik, kan me voorstellen dat je dat niet hup snel verwerkt..
    Neem je tijd.. soms helpt van je afschrijven al of met iemand erover praten, maar als het echt "dieper" zit is EMDR therapie misschien een goede hulp.. iedereen heeft zn eigen manieren om dingen te verwerken, iig sterkte daarmee..
    Fijn dat je toch nog die echo kreeg iig voor je eigen geruststelling..

Hier verder alles goed, nog wel last van mn bekken, merk wel dat het helpt als ik goed op mn houding let, goed buk en niet te zwaar til.. maar maandag maar eens die fysio afwachten, kijken of hij me iets verder kan helpen..

Ik duik nu lekker mn bed in, meiden slaap lekker vast!

8. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    goedemorgen meiden

gelijk maar even antwoord op de vragen hihi nee ze kon het helaas nog niet zien.
    maar moet 3 december weer terug komen dan hoop ik dat ze wel even kan spieken hihi
    en anders misschien de 17de want heb dan ook nog een afspraak staan :D
    ik mag nu om de twee weken eerst komen want het voelt soms nog heel onwerkelijk allemaal vooral nu ik niet meer echt klachten heb en nog niet echt wat voel bewegen.
    dan voelt het soms of dat het allemaal niet waar is, maar daarom mag ik nu om de twee weken om gerust te blijven :D

hebben jullie trouwens ook al een afspraak staan voor de 20 weken echo?
    wij hebben hem staan of 7 januari.
    wat gaat de tijd snel he.
    nog ander halve maand dan zijn we bijna allemaal al op de helft.

@sherry gelukkig dat je nu een beetje weet hoe je je het beste kunt bewegen met je bekken.
    goed naar je lichaam luisteren en goed rust nemen wanneer je het nodig hebt.
    en verder lekker genieten van je kleintje in je buik :D

@sunsetmiffy het is heel goed mogelijk hoor dat je onbewust nog niet helemaal over die schok heen bent dat is ook wel logisch het is ook niet niks om mee te maken.
    gelukkig heb je wel een verloskundige die je in de gaten houd.
    mag je nu dan ook sneller naar de verloskundige dan om de 4 weken?
    lekker rustig aan doen en genieten :D

hoe zijn jullie de vorige keer bevallen?
    via keizersnede of gewone bevalling?
    en als het je eerste is wat zou je liever willen??

ik ben vorige keer met een keizersnede bevallen omdat ik een ( naar meerdere onderzoeken na de bevalling zijn we er achter gekomen) schotje heb in mijn baarmoeder en daar door mijn dochter boven op mijn bekken vast lag :(
    nu hoop ik dat ik dit keer een gewone bevalling mag mee maken.
    dat lijkt me zo bijzonder.
    ondanks ik weet dat het heel pijnlijk kan zijn :p

sorry voor de lange tekst meiden hihi ben in een chat bui vandaag :p

liefs mij

9. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ha meiden!

Ik dacht ik meld me weer even :)

Ben gisteren bij de bekkenbodemfysio geweest en het zit helaas wat schever dan gedacht.. heb een waslijst aan oefeningen en regeltjes meegekregen en hoop dat het dan "wegblijft"..

Vrijdag moet ik weer naar de gyno, 13+6 dus ben benieuwd of ze ook even naar het hartje gaan luisteren (mn ouders gaan deze keer mee) en dat alles goed is..
    Daarna wil ik het eigenlijk "openbaar" gaan maken (meeste naaste vrienden weten het al wel, alleen staat t bijv nog niet op fb enz)

Verder weinig bijzonders hier.. Oh ja, dat mn reintegratiebureau niet verder wil zoeken naar passend werk voor me want ze vinden dat ik nu "onmogelijk bemiddelbaar" ben..
    Altijd fijn..
    Terwijl de 1 een gat in de lucht springt dat ze dr hele zwangerschap thuis mag zitten, baal ik ontzettend.. zit nu 6 maanden werkloos thuis en nu krijg ik er nog 6 maanden bij.. en daarna ga ik mn zwangerschapsverlof al in..
    Ik weet dat ik niet mag klagen want er zullen vast mensen zijn die met me willen ruilen, maar ik mis gewoon mn sociale gebeuren elke dag.. Maar goed, er zullen ook weinig werkgevers staan te springen om een tijdelijke kracht met bekkenklachten..

Nou meiden, rustig aan..
    Ik hoor graag hoe het met jullie gaat (ik hoop goed natuurlijK!!)

10. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hallo meiden!!

Hier alles goed! Vrijdag al weer precies 14 weken! Tijd gaat toch wel hard! Ik ben vroegtijdig gestopt met moeders voor moeders... Kon de geur in die flessen niet meer aan "bleh" hing gelijk boven het toilet als ik zo'n fles open moest maken.... Gelukkig hadden ze er veel begrip voor!

11 nov mag ik weer naar de verloskundige ben dan 16 weken en 8 januari heb ik de 20 weken echo.. Zo spannend allemaal!

Gister werk ik gebeld door de verloskundige dat ik antistoffen in mijn bloed heb maar heel weinig dus ze konden niet meten welke.. Bij 20 weken weer bloed prikken, en mijn partner ook.. Lang en moeilijk verhaal... Dus dat bespaar ik jullie nog maar ff! Eerst verder onderzoek afwachtn :)

Balen van je bekken sherry! En ook van je baan... Snap heel goed dat je gewoon lekker bezig wil zijn tot je verlof! Ik zou ook gek worden als ik zo lang thuis zou zitten!!

Liefs allemaal!

11. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey meiden

Hier gaat het met de zwangerschap ook goed :D
    Alleen met mij niet.
    Heb vanmorgen te horen gekregen dat mijn vader alvleesklierkanker heeft en ze kunnen er niks meer aan doen :(
    Helemaal kapot nu en nergens zin in.
    Heb namelijk op internet gelezen dat de meesten met deze vorm binnen een half jaar overlijden.
    Dat zou dus betekenen dat hij de geboorte van zijn kleinkind waarschijnlijk niet mee maakt.
    Dat doet ongelofelijk veel pijn.

Liefs mij

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    och meid wat erg! heel veel sterkte de komende tijd

13. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Dank je wel meid!! We hopen heel erg dat hij de geboorte mee maakt en zijn kleinkind nog mag zien.

14. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Och meisje toch! Wat een ongelovelijk "P" nieuws!! Heel veel sterkte met deze zware tijd!! Xxxxxxx

15. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Valenora,
    Ik lees je topic net voor het eerst en wou weten hoe het gaat en nu lees ik je laatste bericht...wat vreselijk is dat...geen woorden voor.
    Ik weet hoe het is, ik ben zwanger geworden toen mijn vader ook ernstig ziek was. Helaas is dit snel gegaan en kort daarna mijn vader en ook mijn moeder overleden. Misschien kan de medische wereld nog veel doen je vader?
    Als je een keer wilt kletsen of iets wilt weten, of als ik wat voor je kan betekenen dan kun je me altijd pb sturen. Ik weet zo hoe het voelt helaas, denk aan je kleine.
    Liefs

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jeetje Valenora!! Heel veel sterkte!! Ik hoop dat je vader toch nog de geboorte mee mag maken. Dikke knuffel!!

17. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    hey meiden

dank jullie wel voor jullie lieve berichten!!
    helaas is het niet zo goed want hij krijgt volgende week een buisje in zijn galblaas want die werkt niet goed meer en waarschijnlijk zijn nieren ook niet meer want hij begint geel te zien.
    ook is hij heel verzwakt dus moet dat zonder narcose want dat kan hij niet meer aan.
    we duimen heel hard dat hij nog een tijd bij ons blijft en niet te veel pijn gaat krijgen.
    we willen nu ook snel proberen om er achter te komen of we een jongetje of meisje krijgen zodat we hem dat nog mee kunnen geven.
    ga voor nu proberen te slapen ben helemaal kapot van alles.

veel liefs valenora

18. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Jeetje meid, ik schrik me rot na je bericht.. je moet gesloopt zijn..
    Gemengde gevoelens, je bent dolblij met je zwangerschap en t leven wat op komst is en dit bericht van je vader is ongeveer het tegenover gestelde :( pff

Is het al vastgesteld dat ze helemaal niets meer kunnen doen of is uitstel nog mogelijk?

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen want ik wil ook niet de verkeerde dingen zeggen..
    Als je maar weet dat ik in gedachten aan je denk en je heel veel sterkte wil toewensen!
    Ik hoop voor je dat hij toch nog zijn kleinkind mag meemaken en je vader een nog mooie tijd mag hebben samen met jullie.
    Ik denk aan je.

Liefs knuffels en sterkte!

19. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Hey sherry

helaas is alvleesklierkanker niet te redden :(
    als je de symptomen er van krijgt is het vaak te laat om nog te kunnen genezen.
    het enige wat ze kunnen is zijn pijn verminderen en misschien zijn overlijden uit te stellen.
    het is zo moeilijk om te bevatten en wil het ook nog niet geloven dat hij misschien in een korte tijd weg zal zijn.
    waar ik ook lees over deze soort is vaak dat ze binnen een half jaar zijn overleden.
    ik duim heel hart dat hij nog langer bij ons kan blijven zonder veel pijn.
    ik hoop dat ze volgende week het geslacht kunnen zien en anders proberen we daarna direct een pretecho te regelen en hopen dat de baby het dan wel laat zien.
    duim dat hij dat nog vol houd.

dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes.

heel veel liefs

20. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Jeetje meid.. Weet nog steeds niet zo goed wat ik erop moet zeggen, kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt..

Wat verschrikkelijk dat als ze erachter komen, het dan ook meteen zo snel gaat..
    Ik hoop echt voor je vader (en voor jullie) dat het geen lijdensweg wordt..
    Ik heb het vorig jaar meegemaakt met mn schoonvader en moet eerlijk zeggen dat het opn gegeven moment ook klaar was..
    Dan wil je iemand niet meer zien lijden, elke keer kwam er weer wat boven op, dat gun je iemand ook niet :(

Ik hoop echt van harte dat je vader nog mee krijgt of het een jongetje of een meisje wordt..
    Laat me even weten of het is gelukt met die echo, anders kan je (als je geen afspraak kan krijgen en dit ziet zitten) mijn afspraak overnemen bij Jan koning op 14 december.. als je dat niet te laat vind.. Dan maak ik wel een nieuwe ofzo..

Ik denk aan je meis, veel sterkte en als ik iets voor je kan betekenen roep je maar, soms is alle steun welkom..

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina