hey sherry dat vind ik echt een super lief gebaar en dat raakt me echt. maar weet niet waar hij zit ik woon namelijk zelf in het noorden. ik ga het hier gewoon uitleggen bij de gene bij wie ik de echo laat maken en hopen dat hij het begrijpt en plaats voor me heeft. zal vast wel goed komen. ik laat het zeker weten of het gelukt is. zou wel heel speciaal zijn om nog met hem te kunnen delen. heel veel liefs
Valenora ik hoop heel erg voor jullie dat jullie zo snel mogelijk het geslacht weten. Nog meer hoop ik dat je vader de baby nog mag zien. Beetje dubbel gevoel maar wil toch even de foto plaatsen van Onze jongen ( het is vandaag nogmaals bevestigd) Voor mij gevoel is hij enorm gegroeid!! En weer staat de foto gedraaid.. dit doet die steeds automatisch sorrie kan het niet veranderen.
hey channie dat is niet erg hoor. we zijn hier ook om vreugde met elkaar te delen en dat doet mij ook goed om te lezen. wij hopen ook dat we hem dat nog kunnen vertellen en hopen het meest dat hij zijn kleinkind nog mag zien. maar wauw wat een mooie echo zeg. wat is hij gegroeid!!! echt super om te zien. geniet er lekker van meid!! veel liefs
Hai Valenora, nee je hebt gelijk ik had er niet over nagedacht dat je misschien niet in de buurt woonde :/ Dat is in Gld namelijk.. dus niet zo handig voor jou.. Maar de bedoeling was goed! Ik ben zojuist weer op controle geweest, mn ouders waren mee, vond het wel heel spannend want dit was de eerste keer dat ze mee waren en ze hebben zelf een kindje verloren en konden daarna zelf geen kinderen meer krijgen dus was ook een beetje dubbel.. De gyno kon met de doppler het hartje niet vinden (vorige keer ookal niet..) en heeft toen een echo gemaakt.. hij lag een beetje verstopt maar we hebben em gezien en t hartje klopt en we hebben ernaar kunnen luisteren gelukkig. Meiden ik wens jullie allemaal een heel goed weekend toe. Valenoor, veel sterkte meis en ik hoor graag van jullie! XX
@valenora: bij wie laat je een echo maken? ik kom ook uit het noorden @channie: mooie echo hoor! heb je zelf nog een echo gepland of kreeg je deze sowieso? ik moet nog wachten tot 23 dec maar zou ook graag eerder nog keer willen maar ja is ook niet goedkoop he.. @sherry: gelukkig dat alles goed is.. ja soms zijn dingen zo dubbel en zo oneerlijk dames, is het niet leuk als we een topic openen en daarin kletsen? ik vind de meeste topics zo groot maar vind met jullie wel gezellig maar vind het topic zelf niet meer echt gepast
Goed plan missflower! Inmiddels is er toch heel veel te zien op de echo Weet je al of je terecht kan valerona??
Hey meiden Ja leuk om een ander topic te starten vind het ook heel gezellig met jullie kletsen. Zal ik een andere openen? Zeg maar met welke titel Missflower ik wou graag naar first look in groningen. Dat is de enige eigenlijk die dat doet. Nee hebben nog geen afspraak dat willen we na dinsdag doen als we het dan nog niet weten. Hoop dat dat allemaal lukt. We leggen gewoon alles eerlijk uit en dan duimen dat ze een gaatje vrij hebben. @sherry dat geeft niet hoor. Het heeft me heel veel gedaan dat je dat voor mij wou doen. Zelfs mijn vriend moest een traantje weg pinken. Het heeft ons heel ontroert. Dank jullie wel voor de lieve reacties!! Liefs mij
Heb nieuwe topic geopend meiden. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/481647-niks-zien-naar-heel-veel-zien-op-de-echo.html#post16187038 Kunnen we daar lekker verder kletsen.