ja dat heb ik ook hoor. bij je eerste denk je er nog niet zo snel aan dat het ook mis kan gaan en dat alles wel goed zit. bij de tweede sta je er meer bij stil en vooral als je al eens een mk hebt gehad. dan is het niet meer zo vanzelf sprekend. is dit je tweede?
Nee mijn derde heb al twee meiden van 6 en 3. Dit was per ongeluk hihi maar nu wel blij mee. Ik heb nog nooit een mk gehad dus ik denk vaak.. tja chan ook jij kan een mk krijgen.. het kan nooit 3x helemaal goed gaan...
Daar moet je niet aan denken. ik ken ook iemand die 7 kinderen heeft en nooit een miskraam heeft gehad. dus kan echt wel goed gaan hoor. lekker gaan genieten. ik geniet nu ook meer nu ik die test weer heb gedaan hopelijk heb je een mooie echo donderdag.
Nee ik weet het maar automatisch denk je daar toch aan. Maar we houden goede hoop! Wij hebben straks gewoon twee mooie echo's! Jij dinsdag en ik donderdag! Moet goed komen .
ja het kan zeker fout gaan maar daar ga ik niet zo snel meer van uit nu. ben nu lekker mijn kwaaltjes aan het tegen houden hihi. en lekker over de babykamer indeling aan het nadenken. en ja zeker kom ik de echo showen als ik die krijg
ja zeker nog 3 daagjes dan heb ik eindelijk echo. maar zie voor jou ook spannend!! je mag bijna bevallen heb je al last van voorweeen?
Ja, hier ook spannend. Ik heb wel veel harde buiken, maar ze zijn niet pijnlijk. Eigenlijk alles heel rustig dus. We wachten gewoon af. Duim in ieder geval voor jou voor een mooie echo
dank je wel hebben er in ieder geval al heel veel zin in. denk wel dat het goed zit hoor. voel me heel erg zwanger en heb behoorlijk wat symptomen. ik wens jou in ieder geval een voorspoedige bevalling toe dat alles goed mag gaan.
Hoi Valenora, hier alles goed hoor. Ik heb nog steeds borsten als ballonnen hihi en kan nog steeds geen tandenpoetsen.. maar ik heb wel erg veel menstruatiepijn en rugpijn. Ik vermoed dat ik een blaasontsteking heb, want ik kan ook maar kleine beetjes plassen... morgen maar even testen op mijn werk. En bij jou voel je je nog op en top zwanger?? Spannend nog 3 dagen!! Duim duim!
Hey hey channie Ja hier gaat het ook goed. Mijn borsten beginnen nu ook al lekker te groeien en tepels zijn enorm gevoelig Af en toe ook last van mijn onderrug maar verder niet veel kwaaltjes. Voel me wel heel zwanger hihi elke keer opgeblazen buik enz pfff Maar bah zeg hoop voor je van niet dat je blaasontsteking hebt. Lijkt me nu echt geen pretje. Ja gelukkig nog anderhalve dag dan krijgen we eindelijk de echo. Spanning begint behoorlijk te stijgen nu Jij ook nog maar 4 daagjes Ook al heel veel zin in zeker? Liefs valenora