Niks te zien op de echo???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Valenora, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    He wat jammer dat ik niet in de buurt van Utrecht woon.
    Waar wonen jullie dan meiden?
    Ik kom zelf uit Groningen.
    Als ik daar woonde maakte ik er zeker gebruik van :)

@channie €25 is niet veel en zal eens kijken hoeveel het hier kost.
    Misschien dat wij dat ook wel gaan doen hihi.
    Nu mijn vriend over halen dat we het eerder doen hihi.

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik woon in arnhem..afstand is op zich wel te doen. Ik ga er eens over nadenken haha.

Wij hebben het onze kids verteld na onze goede echo afgelopen week. Met 7 weken dus.

Valenora hoop voor je dat je je vriend over kan halen haha! Gewoon onder het mom van.. ik wil zo graag ff spieken!

3. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    ja groot gelijk dat is nog wel te doen.
    ik denk niet dat ik mijn vriend zover krijg om daar heen te gaan hihi.

wij hebben het vorige week dinsdag verteld dus rond 6 weken toen hebben wij het hartje ook zien kloppen.
    onze dochter was erbij toen we echo kregen :D

hihi ik denk wel dat ik mijn vriend zover krijg voor de pretecho hoor hij is nog nieuwsgieriger dan mij :p
    vooral na vandaag want ben voor controle bij de dokter geweest want voor ik wist dat ik zwanger was is er een cyste ontdekt in mijn rechter-eierstok.
    vandaag even gekeken of hij gekrompen was en dat was hij gelukkig een beetje.
    hij heeft ook gelijk ook gekeken naar de vruchtzak en zo en het was weer mooi gegroeid en zagen het hartje weer heel mooi kloppen :D
    alleen helaas geen foto mee gekregen.
    maar weer super blij dat alles goed gaat :D

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Ik las dat jullie het al vroeg aan de kinderen vertellen maar houden jullie het dan verder ook niet geheim? Ze kunnen het nog niet geheim houden toch? Ik wil het graag vertellen aan mijn dochter maar denk dat dan iedereen het gelijk weet

5. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    Nee hoor hebben het hier verder ook aan iedereen verteld.
    We zijn zo blij na onze miskraam dat we het niet meer voor ons konden houden :D
    En ik vind het persoonlijk wel fijn als er iets gebeurd om ook steun van buitenaf te hebben.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goedemorgen!

Wat leuk Valenora dat je het hartje weer even hebt zien kloppen!! Jammer dat je geen foto kreeg! Gelukkig is de cyste een beetje gekrompen.

Missflower: Ben jij Laura toevallig? Sorrie dat ik dat vraag hoor..maar zo ja dan zijn we weer tegelijk zwanger! Heel leuk.
    Wij hebben het de kids verteld nadat we een echo met kloppend hartje hadden. Vorige week donderdag dus. Ook de rest van familie/vrienden toen gelijk verteld. Kids kunnen het inderdaad niet geheim houden want mijn dochter rende letterlijk naar buiten met de woorden..''Dit ga ik aan iedereen vertellen!!!!''.

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Yes its me haha

leuk hoor.. wij gaan het waarschijnlijk vertellen voor volgende echo en mag ze mee en kan ze het gelijk zien en plaatsen

8. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hey hey!

Die van mij weet het nog niet hoor haha kan nog zoveel mis gaan! Ik heb het wel aan familie en vrienden die heel dicht bij staan verteld, die hebben altijd zo met me mee geleeft en me door al die elende heen gesleept dan ik het ook niet voor me kon houden! :D

Maar de kleine vertellen we het pas als we een kloppend hartje gezien hebben volgende week

9. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Hallo meiden!
    Voor alle meiden die hun echo's al hebben gehad, wat fijn! super om te kunnen zien waar je op hoopte!

Ik ben enorm gerustgesteld door wat ik hier las.
    Ik ben vandaag precies 6 weken zwanger..
    Ik ben zondag (5 wkn 5 dgn) halsoverkop met de ambu opgehaald omdat ik opeens crepeerde van de pijn, ze hebben toen (eerder dan gepland natuurlijk) een echo gemaakt ivm het vermoeden tot een buiten baarmoederlijke zwangerschap..
    Deze werd gemaakt door een arts in opleiding, hij kon me niet goed uitleggen wat wat was.. dus ik werd nogal onzeker..
    Ik ben "blij" om te lezen dat je dus met mijn aantal weken ook vaak amper wat ziet..
    Ik zag alleen een zwarte vlek met een soort ringetje erin.. dat zou volgens mij het vruchtzakje moeten zijn..
    Mja ik ben een leek aangezien het mijn eerste zwangerschap is,,
    Gelukkig loodsen alle slimme meiden mij er hier wel doorheen met hun posts :)

Geniet van jullie echo's allemaal!!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    En heeft niemand verder duidelijk heid kunnen geven?? Slecht hoor je moet toch weten waar je aan toe bent. Dat je met 6 weken nog niks ziet is mogelijk omdat je soms toch paar dagen korter zwanger bent dan je denkt.. je weet ook niet hoe lang de bevruchting heeft geduurd. ..

wanneer mag je weer komen?

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier zagen ze ook niks de eerste twee echo's en er groeit nu toch echt een mooi kindje in mij! Maar zeker slecht dat ze je niet echt veel duidelijkheid konden geven!!

Ik heb net de echo bij gyn gehad! Wauw wat groeit het snel zeg!! We hebben zelfs het hartje even mogen horen. Geweldig! Nu hoef ik niet meer naar de gyn. Ik moet wel met 38 weken terug naar de gyn zodat ze goed kunnen bekijken of er nog wel genoeg vruchtwater is..aangezien dit er bij mijn laatste dochter met de bevalling dus niet meer was.

Ik krijg trouwens vandaag de Luvion Doppler binnen. Als ik dan wat verder ben en ik voel me ongerust, kan ik gewoon even luisteren.

Missflower dan had ik het dus toch goed hihi. Je meisje heet Danischa toch? Hoe is het met je kindjes? Echt grappig hoor dat we nu weer bijna gelijk op lopen.

12. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    @sherry ja echt slecht dat ze je zo naar huis hebben laten gaan.
    ze moeten nu toch wel weten dat als iemand net zwanger is en geen duidelijkheid krijgt helemaal in de zenuwen raakt?
    Wanneer mag je weer heen voor controle?
    maar als jij een zwarte vlek zag met een ringetje er in zal het vast wel goed zitten hoor want met 5,5 weken zie je ook nog niet zoveel.
    hoop dat je snel mag terug komen.
    maar ook hier een aantal weken terug ook een echo gehad toen was er helemaal niks te zien en zij de vrouw nog dat ik wel heel dun slijmvlies had voor een zwangerschap maar nu 2 echo's verder zit er toch een klein mensje die super groeid en waar het hartje ook super van klopt.
    Weet je trouwens nu wel waar je pijn weg kwam?
    hoop snel duidelijkheid voor je!

@sunsetmiffy haha kan ik me voorstellen hoor.
    zoiets moois is ook moeilijk voor je te houden vooral tegen een goede vriendin.
    mijn beste vriendin was ook als eerste op de hoogte hihi.

@channie WAUW!!! wat is jullie wondertje weer gegroeid zeg :D
    echt een super mooie echo!!!

ik vind het heel gezellig om hier met jullie te kletsen!
    heb namelijk niet echt vriendinnen die ook al kinderen hebben.
    ik was de eerste in onze vriendinnen groep :p
    wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend??
    en hebben jullie al namen uitgekozen??
    ook al ideeen voor de babykamer??

liefs valenora

13. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ha meiden,

Ja het was idd een beetje vaag,
    mja je moet je even voorstellen, ik was helemaal buiten westen geraakt thuis, in t ziekenhuis kreeg ik pijnstilling dus was ik zo suf als wat, mn man was over de zeik en was nog niet zo ver ingelezen dat hij wist wat hij precies moest vragen behalve of alles in orde was en het geen buiten baarmoederlijke zwangerschap was.., het was 1.15uur snachts toen ik naar die gyno werd gestuurd en was er zelf dus ook niet helemaal bij..
    Ik moet op 18 okt weer terug, dan had ik eigenlijk mn eerste afspraak staan.. ben erg benieuwd of er dan wat leven in de brouwerij is, ik hoop het zo :)
    Ik heb ook met mn man afgesproken, dat als ik ooit weer zo ver van de kaart raak, hij toch echt eventjes moet doorvragen en niet akkoord moet gaan met "ja ik denk het" en"ja ik denk dat ik het zeker weet" "weet ik niet zeker" antwoorden..
    Mja arme schat dacht dat ik t niet zou overleven dus ik neem t em niet kwalijk :)

14. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    ja dat kan ik me voorstellen als je vrouw daar ligt dat je aan niks anders denkt.
    geef hem geen ongelijk.
    hoe voel je je nu dan?
    nu geen pijn meer?
    ik duim voor je mee dat je dan een mooie duidelijke echo krijgt!!

15. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ja voel me nog een beetje vaagjes.. ben moe en alles kost teveel energie.
    de pijn komt nog wel met vlagen van een minuut of 20 en dan weer 2 uur niks maar gelukkig geen storm aan pijn meer..

Ik heb vandaag wel even gebeld met t ziekenhuis, ik voel namelijk ook vandaag niks in mn buik (dus maak me weer zorgen aangezien ik sinds mn eisprong eigenlijk al die tijd een zeurende pijn heb gehad in mn onderbuik)
    gelukkig was dat in het zelfde ziekenhuis als waar ik de eerste echo heb en kon zij zien wat de gyno die nacht heeft genoteerd en er stond in dat er gynecologisch "niks" aan de hand was..

Ik ben dus erg benieuwd hoe het eruit ziet de 18e en of alles in orde is.. duimen maar.. :) Enne THNX voor je lieve bericht :)

16. Valenora

Valenora Actief lid

16 sep 2013
    240
    0
    0
    Werk aan huis
    @sherry hey meid hoe voel je je nu?
    weer wat beter?
    heb je nog steeds pijn?
    hoop voor je dat het snel weer stopt en niet weer terug komt.
    heb jij al veel symptomen van de zwangerschap?

@channie hoe is het met je?
    lekker van je zwangerschap aan het genieten?
    heb jij al wat symptomen er bij gekregen?

bij mij begind nu de misselijke dagen aan te breken bleghh.
    maar ja weet waar ik het voor doe :D
    kan nu al niet wachten tot ik de baby voel bewegen in mijn buik :D

17. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    @Valenora, ja het gaat vandaag wat beter..
    Ik heb sinds gisteren dat ik in de supermarkt stond en kotsmisselijk werd opeens.. vanochtend ook een beetje. Nergens zin in dus alleen maar sap en fruit gegeten..
    Verder weinig kwaaltjes behalve die steekjes in mn onderbuik..

Hoe is het met jouw kwalen??

Even wat anders hoor, maar wie zag er bij zn eerste echo geen hart activiteit (omdat het bijv te vroeg was) en maakte zich daar NIET druk om?

18. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    Hay meiden!

Ik duim voor je Sherry! Hoop dat je een mooi kindje te zien krijgt op de echo! Toch vaag die pijn dan.

Ik heb vandaag de moeders voor moeders op bezoek gehad, die test is toch altijd spannend haha! Maar het test steepje was al zichtbaar voor dat de urine over het controle streepje was gelopen, en kreeg 2 super dikke knal strepen te zien :D en opeens voel ik me harstike zwanger en kan ik wel huilen van blijdschap haha... Tis toch een soort bevestiging die moeders voor moeders test!

A.s. Dinsdag de echo om te kijken of alles goed ontwikkeld en dat weet in hopelijk ook eindelijk hoe ver ik nou ben, want al die berekeningen en dagen tellen word ik geen wijs meer uit haha, lastig ook met een niet zo regelmatige cyclus:)

19. sunsetmiffy

sunsetmiffy Actief lid

28 feb 2009
    322
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    nieuwegein
    @Sherry,
    Ik zag bij mijn eerste echo geen hartje, omdat het daar te vroeg voor was en de apparatuur dat nog niet kon waarnemen! Het enige wat ik zag was een mooi vruchtzakje op de plek waar het hoort:) dat was voor mij al een hele opluchting, ik heb namelijk in het afgelopen jaar 2 bbz gehad.

Ik snap dat je je ongerust voelt! Ik ben ook nog niet volledig gerustgesteld tot dat ik een kloppend hartje heb gezien, maar ik voel me zo goed en zo rustig dat ik echt het gevoel heb dat het goed zit, bij die bbz was ik heel onrustig en wist ik gewoon zeker dat het niet goed was...

Vertrouw op je eigen gevoel! En probeer je niet gek te laten maken door al die onzeker heden!

Liefs

20. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Ik heb met 6 weken en 6 dagen i.v.m. een bloeding mijn eerste echo gehad en dat was ook niet meer dan een vaag vlekje met een hartslagje, dus ik denk niet dat je je erg zorgen hoeft te maken.

Deel Deze Pagina