Ik heb ook met 6 weken en 4 dagen een echo gehad wegens bloedverlies. Was ook weinig meer dan een zwarte blob met een minihartje wat alleen zichtbaar was voor de ogen van mijn man en de echoscopiste. Ik had het ook geloofd als ze geen hartje hadden kunnen vinden nog.
Hoi Meiden, Ik denk ook dat die vroege echo's juist zorgen voor meer zorgen als dat ze de zorgen weg nemen. Gewoon positief blijven, de kans is namelijk echt heel groot dat er de volgende keer een heel mooi hartje klopt! Valenora : ik vind het ook erg leuk om hier te kletsen. Ik heb wel vriendinnen met kinderen maar niet meer met hele kleine kids. Ik heb niet veel symptomen maar wel één hele vervelende! Ik kan niet afgaan op het toillet..verschrikkelijk! Nu had de apotheek gezegt dat ik maar 1x daags lactulose mocht hebben..maar de gyn zei al meteen neem maar 3x per dag. Nu ben ik daar net eindelijk af geweest! Wat een opluchting is dat zeg na ruim anderhalve week geen ontlasting!! Vervelend dat je misselijk wordt maar inderdaad het is voor een goed doel. Leuk he dat wachten nu op wanneer je beweging gaat voelen. Zo leef je van termijn naar termijn hihi. Sunsetmiffy: Yeah voelt goed he zo een mooie test van MVM! Spannend nu wachten tot de echo. Sherry85 : Bij jou beginnen de symptomen ook aardig dus. Laten we het erop houden dat dat een goed teken is. Ik hoop dat het niet te erg wordt haha.
Hi meiden! Fijn om te lezen hoe dat bij jullie is gegaan.. En idd Channie, laten we hopen dat het een goed teken is*duimduim* Ik moet volgende week vrijdag voor de "eerste echo" dus gewoon een beetje spannend tot die tijd.. Meiden ik wens jullie allemaal het beste en een supergunstige tijd toe.. ik hou jullie op de hoogte! En thnx voor t nogmaals in mn hoofd stampen: meer op je gevoel vertrouwen
hey meiden ja dat vind ik ook hoor channie dat die vroege echo's je alleen nog maar meer banger maken als het hartje nog niet te zien is. maar als je net als sunsetmiffy een bbz hebt gehad is het dan wel weer een opluchting dat het op de goede plek zit. daar was ik ook bang voor omdat ik eerst kwam met pijn in mijn rechterzij dacht ik oh nee laat het geen bbz zijn. pas toen ik zag dat het op de goede plek zat was ik gerust. het beste is op je lichaam vertrouwen dat het goed zit en helaas afwachten @channie ja dan is het weer wat anders he als je weer over baby's enzo begint of dat je weer wat voelt in je lichaam. ik heb dan 1 vriendin die bezig is met zwanger worden maar lukt helaas nog niet. maar moet zeggen ze doet er ook nog niet zo heel veel voor. en dat lijkt mij verschrikkelijk dat je niet naar de wc kan. gelukkig ben je nu dan wel heen geweest. geloof het direct dat dat een hele opluchting is. mag je dat nu vaker gebruiken dan? @sherry ben blij dat het wat beter met je gaat. kun je de pijn nu een beetje aan? is dit trouwens je eerste zwangerschap? met mijn kwaaltjes gaat het wel goed hihi ze leven nog steeds meerdere keren misselijk op een dag en heb soms echt het geloof dat ik naar de wc moet rennen maar dan komt er niks helaas. ben nu ook heel moe in de loop van de dagen pff en heel emotioneel sinds gisteren merkte ik toen ik samen met vl een filmpje keek en er gebeurde iets voor de rest gelukkig niet veel. ben al heel blij dat we al dichter bij de 12 weken komen dan is er net even wat meer rust.
Hi ja de pijn is nu wel dragelijk alleen het is er nog wel met vlagen.. ik merk wel dat ik idd ook moe begin te worden zo tegen het einde van de middag/begin vd avond.. Dat emotionele had ik al voordat ik zelf wist dat ik zwanger was, ik dacht dat ik weer een soort van najaaarsdepressieaanval was, maar bleek dus zwanger te zijn HAHA Dit is officieel mijn eerste zwangerschap ja.. al ben ik er zelf heilig van overtuigd dat ik ooit een vroege mk heb gehad.. mijn huisarts vond van niet en heeft me verder niet laten onderzoeken enzo dus, maar ik weet zeker dat dat het wel was..
hey hey meiden hoe is het met jullie? hebben jullie een fijn weekend gehad? nog leuke dingen gedaan? @sherry had je toen iets verloren tijdens je menstruatie? of had je veel pijn? ik heb namelijk in mei mijn miskraam gehad maar heb er nooit pijn bij gehad alleen bloedverlies veel. ben toen naar het ziekenhuis geweest voor hij weg was toen zag ik hem nog op de echo en paar uur later had ik het vruchtje in handen hoe is het bij jou toen gegaan dan? wat spannend allemaal om weer mee te maken he. ik hoop voor je dat alles nu goed bij je verloopt. hou je ons op de hoogte met je echo? @channie nog 8 daagjes dan hebben we samen weer een echo. kan niet wachten haha hoe is het verder met je? nog meer klachten gekregen? liefs valenora
Hai hai, Ja lekker weekend gehad hoor, ik merk alleen wel dat ik niet zo topfit ben als normaal.. Mijn man was jarig en het werd t weekend rond 4uur snachts.. was pittig HAHA mja ik heb nog weinig mensen verteld dat ik zwanger ben dus heb maar gezegd dat ik ook een dagje ouder wordt Hoe was jouw weekend? Over die miskraam.. (dat van jou vind ik wel heftig hoor, vruchtje in je handen!) Ik werd ongesteld (eerder dan gepland) en dat was heel hevig, veel buikpijn en na een enorme steek kwam er een soort bloedprop uit waarvan ik denk dat het de miskraam was.. Mja ik was zo over de zeik, zat op de wc en had pijn dat ik het verder niet echt bestudeerd heb ofzo.. Nja wat je zegt, a.s vrijdag hopen op een mooie echo.. ik ben wel erg benieuwd.. heb wel een beetje angst na die plotselinge opname vorige week, maar i've gotta have a little faith! Wie moet wanneer voor de echo??
Goedemiddag dames, Hier alles goed hoor Valenora. Vandaag weer voor het eerst gewerkt na 2 weken vrij. Viel me best zwaar! De eerste 2 en half uur ging goed en daarna na de vijfde persoon die ik moest verzorgen, voelde ik me zo moe en pijn in me rug pfff.. was blij dat het 14.00 was! Kreeg wel hele leuke reacties op mijn zwangerschap. Gelukkig was ook de leidinggevende heel begripvol. Ik uitte mijn angst na haar dat ik waarschijnlijk weer heel vroeg bekkenklachten kon gaan krijgen.. ze zei dat ik me daar helemaal geen zorgen over moest maken en gewoon op tijd aan moet geven want dan kunnen ze er een dag afhalen of andere aanpassingen doen. Dit stelde mij wel erg gerust. Nog 8 dagen inderdaad!! Spannend. Ik leef er alweer naar toe. Ik had gisteren nog geprobeerd te luisteren met de doptone maar kan geen hartje vinden. Ach is ook nog te vroeg. Wat een naar verhaal van je miskraam . Dat moet er behoorlijk ingehakt hebben! Sherry85 wat jij verteld herken ik wel een beetje. Toen wij bezig waren voor ons eerste kindje heb ik 3x het gevoel gehad dat ik een miskraam gehad heb. De menstruatie was zo ontzettend hevig met bloedproppen en pijn dat ik er echt zeker van was. Spannend voor jou nog 4 nachtjes slapen en dan je echo!! Valenora en ik mogen de 22ste voor een echo.
hey meiden ja mijn weekend was ook leuk hoor. we hebben zaterdag lekker rustig aan gedaan en spelletjes gedaan met onze dochter. was toch somber weer helaas. en zondag hebben we met z'n drietjes gebowld. onze dochter had me bijna verslagen haha gooide wel heel slecht dit keer haha. jullie verhalen lijken wel heel veel op een miskraam. en een bloedprop kan ben de vruchtzak in ontwikkeling zijn geweest. kan me heel goed voorstellen dat je er op die moment dan niet aan denkt dat het misschien een miskraam is. maar denk wel dat jullie gelijk hebben hoor. echt niet fijn om mee te maken vooral niet als je zoveel pijn hebt. hoop dat we allemaal nu een gezonde plakbeebje hebben. ja was echt geen leuke ervaring. het begon in de nacht met een klein beetje bloed en dacht eerst dat het kwam omdat mijn vriend en ik het net gezellig hadden gehad. we konden beide niet slapen daarna dus zaten allebei beneden. het bloeden werd erger en jammer genoeg moest hij aan het werk maar als ik het niet vertrouwde moest ik gyneacoloog bellen. daar geweest in de middag en echo gehad toen zat het er nog maar zag nog geen hartje maar was ook nog vroeg. ik kwam thuis en ben toen op de bank in slaap gevallen. uur later werd in wakker en moest ik plassen. weer zag ik veel bloed en met afvegen zag ik ineens wat in mijn handen. had de vruchtzak in mijn handen kon het niet geloven. gelijk naar het ziekenhuis geweest en ja hoor het was weg. we waren/ zijn er goed kapot van. helaas was het vruchtje niet gaan leven. het was niet levensvatbaar. maar gelukkig heb ik een nieuw wondertje in mijn buik aan het groeien waar we het hartje van hebben gezien en het voelt goed. het spijt me meiden voor het lange verhaal het kwam even allemaal omhoog en heb niet echt iemand om er met iemand over te hebben @sherry ja nog 4 daagjes dan is het zover. hoe laat heb je de echo? ik duim heel hard voor je mee @channie ja ik leef er ook naar toe hoor. en wat super dat ze zo met je meeleven op je werk. kan me voor stellen dat het nu zwaar voor je is. wel rustig aan doen he en goed naar je lichaam luisteren
@channie: mooie echo hoor!! met mijn dochter gaat het heel goed. Ze is nu 6,5 en zit in groep 3. Jongste word in dec 4 dus dan gaat ie ook naar school.. HIer trouwens mijn echo met 9,2 dagen
Heb een vraag waneer hebben jullie afspraak gemaakt met verloskundige Gelijk na de test Of even daarna
Ik heb gelijk een paar dagen na een knaltest gebeld. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap!!
@ Channie, zware dag dus.. nu maar lekker met de beentjes omhoog en bij komen! let wel goed op jezelf he!! @ Missflower, mooie echo!! wat schattig om te zien eigenlijk! @Valenora, geeft niks! Fijn dat je het hier kwijt kunt, je moet er ook over kunnen praten, is goed voor je verwerking denk ik en anders stuur je maar een pb als je van je af wilt kletsen @Dotje26 ik heb na 2 dagen gebeld geloof ik.. moest het zelf nog even verwerken HAHA Oh enne ik weet ff niet meer wie het vroeg maar ik moet om 14:00 int ziekenhuis zijn dus ik zal vrijdag rond 17:00 weer wat van me laten horen gok ik (heb 3 afspraken achter elkaar daar) Spannend! Khoop dat ik ook een kloppend hartje zie! En jullie de 22e, ik duim hard!
@sherry85: hoop het ook voor je!! zit vast wel goed..ja mooie echo he.. was zo leuk aan het spartelen met de armpjes en van die schokbewegingen heel leuk @valenora: dank je ben er ook erg blij mee
Ohh echt, kon je dat al zien? Wauw! Fijn lijkt me dat, om te zien dat alles beweegt enzo.. Geniet ervan meid!
Mooie echo hoor Missflower!! En onze kindjes liggen nu dan alle drie erg dicht bij elkaar! Echt toevallig. Valenora haha dat is wel erg als je dochtertje je bijna verslaat hahaha. Nee hoor grapje..mij moet je al helemaal niet laten bowlen want ik bak er totaal niks van. En gewoon over praten hoor als het je hoog zit! Is toch logisch. Je moet ook praten over zoiets om het te kunnen verwerken. Zo ben weer lekker tot rust gekomen van het dagje werken. Nu morgen weer en dan één dagje vrij. Ook weer leuk nieuws meiden! Ik heb het hartje gehoord!! Yeah klein sneltreintje. Zo gaaf weer. Ik was al 10minuten bezig en hoorde weer niks dus ik dacht ik kap ermee, en toen ineens hoorde ik het! Zo happy..toch weer een bevestiging.