Ha Meiden, even om van me af te schrijven, vanavond hebben we de 20 weken echo. Vind het zo super spannend en ben zo bang dat er iets fout is. waar ik dit op baseer geen idee!! Hartstikke veel echo's gehad ivm onzekerheid e.d. daar was telkens alles goed op, dus weinig reden tot zorgen, maar toch! Nog even de middag zien te vullen en dan op naar 18:40 de echo! Iemand meer die dit zo spannend vond?
Ja! Een paar dagen vóór de echo dacht ik nog dat ik helemaal niet zenuwachtig zijn, we hebben al zoveel echo's achter de rug, nog nooit iets raars gezien.. Dat idee heb ik vol kunnen houden tot zo'n 48 uur voor de echo Veel succes vanavond!
Succes, probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en in je kindje. Als je zo zoveel echo's hebt gehad, hebben ze al wel het e.e.a. kunnen uitsluiten, anders hadden ze je vast doorverwezen voor verder onderzoek. Nu gaan ze verder naar de details kijken en kunnen er idd andere dingen aan bod komen. Vergeet niet dat het heel vaak goed gaat en dat er goede behandelmogelijkheden zijn voor de meeste aandoeningen. Veel succes met afwachten en veel plezier vanavond met de echo, probeer ervan te genieten!
Ik vond het ook super spannend en dan bleef bij mij de spanning nog wat langer, want na 1 baby zonder afwijking moest ik er op nog 2 wachten, haha! Heel veel succes vanavond! Hoop voor je dat de dag een beetje snel voorbij gaat.
Ik denk dat dit voor iedereen een spannende echo is. Hoewel ze bij mijn pretecho alles al zo goed als "goed gekeurd" hadden vond ik het toch nog spannend!! Succes vanavond!
Nou pffffff. Een super 20 wk echo. Alles prima, weer helemaal goedgekeurd. Alles eigenlijk op het gemiddelde, behalve de lengte, daar maar net binnen de bovenste lijn, lange papa en mama dus niets geks. grootte van het hoofd ook gemiddeld, alleen de lengte breedte wat smal, daar onder het gemiddelde, dus een smal hoofdje, maar qua omtrek prima. mooi om alles zo te zien. Weer helemaal opgelucht! Maar wat een spanning zeg. Dat ik mezelf zo laat gaan, helemaal niet herkenbaar bij mezelf Hormonen?
Heerlijk hé die geruststelling. Nu lekker genieten van alle schopjes enzo en ja die hormonen maken ons soms een heel ander iemand