Vrijdag kreeg ik ineens een onbehagelijke last vN me linkerkant, buik, onderrug, heupen en straalde uit naar me been en bil. Ik zag bij de toilet gaan dat ik bloed had. Ik heb dit een paar keer gehad met vegen en een veeg in me verband, maar niet veel bloed verloren. Ik dacht dat ik een mk had gehad, maar wachtte eigenlijk om meer te vloeien. Dat gebeurde niet. Ook kwamen op zaterdag en zondag hetzelfde fenomeen terug met de zeurende pijn, maar zonder bloed. Dat duurt enkele uren en trekt het weer weg. Vandaag ben ik voor echo in zkh geweest. Volgens mijn berekening kan ik 5,4 zijn of zelfs 5,3 weken, omdat mijn ei laat was. Ze zagen niks in mijn bm en niks bij me eileiders. Dus er zijn nog steeds 3 opties; Of het was vrijdag wel een miskraam, of het is bbz of ik ben idd onder 5,4weken (dan kunnen ze nog niks zien). Mijn hcg was 730. Heb dus niet de zodanige hoogte dat ze accuut moesten gaan kijken. Dus ik moet over 48u terug komen. Dat gezeur had ik vanmiddag weer en zakt nu weer af. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken.
Tja ik heb twee keer een bbz moeten beleven en dit klinkt heel erg als mijn eerste. Alleen had ik ook pijn zo rond mijn nieren en tussen mijn schouderbladen. Er nog extra bij dus. Ook was die pijn en het bloeden niet altijd even aanwezig, om uiteindelijk niet meer draaglijk te worden en ik met spoed ben geopereerd. Ik wil je niet laten schrikken of je bang maken meis en ik hoop echt dat je gewoon wat korter zwanger bent dan dat je dacht. Mijn duimen draaien over uren voor je!
Ja ik vrees er ook voor Ik moet ook gewoon afwachten tot morgen, maar zit sinds vrijdag al te piekeren. Voor een Mk voel ik nog teveel in mijn buik. Geeft nog steeds dat groeigevoel. Maar geen idee of dat normaal is na mk. En ja dat gezeur links...krijg er gewoon de zenuwen van. Dank jewel voor je reactie. Ik zie dat jij ook in spanning zit te wachten?
Ik zit NOG niet in spanning, maar dat komt nog wel haha. Maar daar hebben we het nu niet over. Trouwens mijn tweede bbz heb ik verder nergens last van gehad tot het te laat was, dus ook dat is mogelijk. Hou de hoop vast meissie, ik duim me helemaal suf voor je
Hier weten ze het nog steeds niet. Gister met een uren durende buikpijn aan de linkerkant naar het zkh gegaan. Me hcg is ietwat gedaald van 730 naar 720, dus ze verwachten dat de zwangerschap een mk is geworden. Ze zien nog steeds niks in me bm en linker eileider. Maar zodra ze inwendig de linkerkant onderzocht en dat aanduwde vloog ik de stoel in. Ze zien wel verdikking links, maar heeft nog niet de waarde van extreem en ook in combi met me hcg niet. Had wel lichte verhoging, ze hebben geen idee. Ik vermoed zelf dat ik mk heb gehad en dat het in me linker eileider heeft gezeten en me lichaam er veel moeite mee heeft om het weg te krijgen. Heb nauwelijks bloed verloren en naar mijn idee ook vrijwel geen stolsels. Om 16u weer naar zkh. Weer hcg prikken en over 48u weer. Hoop dat het vanzelf weg gaat.
Dit lijkt op mijn verhaal.. Fijn dat ze je goed in de gaten houden, hier daalde mijn hcg maar gestaag, maar het is uiteindelijk wel weg gegaan op de natuurlijke manier.. Bij mij zat het ook in de linker eileider en ze hadden heel veel moeite om het te vinden, ik had ongeveer dezelfde hcg waardes als jou! Ik heb ook maar weinig bloedverlies en stolsels gehad.. Sterkte, hoop dat het zelf weggaat.. Hou er rekening mee dat het wel even kan duren voordat je hcg goed staat..
Jeetje ben dus niet gek. Maar bij jou ging het vanzelf over? Heb je het uiteindelijk wel verloren met bloed? Ik denk ook dat het nog wel even duurt. Tis niet anders, als ik me eierstok maar niet verlies. Tis hier geen snelle fabriek. Omdat ik vrijdag bloed verloor, denk ik dat toen de mk is gestart. Ik was toen 5w dus dat kunnen ze gewoon nog niet zien. Zie aan je handtekening dat je weer verwacht! Leuk en spannend zeg. Hopelijk kan je wel gaan genieten. Dank je voor je schrijven. Heb steeds idee dat ik een uitzondering ben ofzo.
Dank je wel heis. Hoop dat alles snel los laat, want die onduidelijkheid is niks zo. Me lichaam begrijpt gewoon niet zo goed wat er moet gebeuren. Zo bizar als het mogelijk op 5 weken is gestopt en het nog steeds in me lichaam ergens zweeft. Dacht gister even het breekt los, maar tis bij een veeg oud bloed gebleven.
Ja bij mij is het vanzelf over gegaan, maar het heeft wel lang geduurd voordat mijn HCG voldoende was gedaald.. Ik had ook weinig pijnklachten, maar voelde me wel duizelig daarom had ik aan de bel getrokken.. Er zijn 3 gyn's geweest die er naar hebben gekeken en de derde vond op een gegeven moment wat in mijn eileider! Ik heb echt maar heel weinig bloed verloren en ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik stolsels ben verloren.. Toch was gelukkig alles wel weg.. En dank je wel! Hopelijk gaat het deze keer wel goed, het heeft ons niet mee gezeten zeg maar dus ik vind het heel spannend.. Hopelijk ben jij er snel vanaf en met behoud van je eileider, zal voor je duimen..
Bizar zeg dat het ineens weg was terwijl je nauwelijks wat ben verloren. Je verwacht gewoon dat je lichaam het eruit werkt. Mijn hcg was gister weer met 100 toegenomen, dus ben benieuwd naar de uitslag vrijdag. Had vanmorgen weer eventjes last, maar was nu sneller weg. Kan me voorstellen dat je het spannend vindt zeg. Zwanger zijn is ook iets bijzonders, maar een heel kwetsbaar gebeuren. Ik duim voor een prachtig bm gelocaliseerde sticker voor je!!
Hmm met 100 gestegen, dat is niet zo mooi.. Blijft allemaal spannend dus.. En ja dat was ook heel apart, het ging op en af.. Veegjes bloed soms rood, soms bruin, paar dagen niks en dan weer wel.. Tegen de tijd dat ik de echo kreeg had ik al een paar dagen niks gehad (geeft je weer hoop) en tijdens de inwendige echo begon het weer.. Dank je wel!!
Hey ladylola, Ik hoop dat het een beetje met je gaat... ik heb ongeveer hetzelfde gehad vorige week en er is geloof ik niks zo frustrerend als dit! Wanneer moet je weer terug... ik hoop dat je hcg zakt... Liefs!
Dank je chayenne, jij al wat opgeknapt? Hier gaat het aardig. Verlies nu steeds beetjes vies bloed en alleen vanmorgen nog even links last, dus geloof ook dat het hier vanzelf op lost. Morgen weer bloed prikken. Neem aan dat deze dan wel gezakt is.
Jahoor ben weer redelijk opgeknapt, als ik teveel doe protesteert me buik vanzelf... Ik had ook bruinverlies, en niet zoveel last dus helaas wil dat niet zoveel zeggen. Ik hoop natuurlijk dat het gezakt is voor je maar hou er wel rekening mee... Ik had ook echt niet gedacht dat na me afspraak ik binnen 3 uur op de operatie tafel lag. Maar we gaan vol goede moed de 2e icsi ronde in zodra we groen licht hebben! Laat je het weten morgen... ik ga heel hard voor je duimen!!!
Ik heb bij beide keren bloed verlies gehad. Helaas zegt dat dus niks. Ook zijn er weinig artsen/ziekenhuizen die een eileider besparende operatie doen. Juist omdat de kans dan nog groter wordt op een bbz in die eileider. Houd daar ajb rekening mee.