Ik wil jullie even bedanken voor jullie berichtjes! Het gaat goed met me behalve dat ik erbij loop als een oud oma'tje maar dat komt ook vanzelf goed Bedankt Gr cheyenne
Ook via deze weg heel veel sterkte allebei. .ongelooflijk..zelfs de eierstok verwijderd sterkte met alles!
Eileider verwijderen bij bbz is meer regel dan uitzondering. Blijft de eileider zitten is de kans groot op een nieuwe bbz. Ik heb er helaas 2 gehad, nu nog 1 eierstok en baarmoeder over. 2 eileiders en 1 eierstok verwijderd.
Jeetje jane weet niet wat ik moet zeggen. Wat vreseljk voor jou. Kan je nog wel zwanger raken van je eigen eitjes? Hier ben ik nog in afwachting wat er nou gaande is. Mk, bbz of later zwanger. Maar dat gezeur in me linkerflank laat me het ergste vrezen. Woensdag weer hcg prikken en een echo.
Schrik toch wel van sommige verhalen hoor!! Wat een ellende allemaal en heel veel sterkte!! Ik heb wel een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen... ik heb sinds gisteren en bizarre buikkrampen tot janken aan toe en vind mezelf echt niet kleinzerig. Het voelt als een extreme menstruatie en vanmorgen naar de wc en inderdaad bloed... Kan dit?? 3 a 4 dagen na die ingreep? Maak me waarschijnlijk druk om niks maar wil het toch even zeker weten. Gr cheyenne
Ja dat zou via ivf moeten kunnen. Ja dat kan goed kloppen helaas. Enige wat ze hebben gedaan is je eileider met her vruchtje verwijderd. In je baarmoeder zit je baarmoederslijmvlies wat dik is door de zwangerschap. Dat bouwt je lichaam op, of het nou in je baarmoeder zit of in je eileider. Dit moet eruit en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn. Aleve feminax hielp bij mij erg goed. Kijk er trouwens niet vreemd van op dat je 1e eisprong erg pijnlijk kan zijn. Verder kan het even duren voordat je na deze bloeding gaat menstrueren. Ik ben op 10-04 geopereerd en nog geen menstruatie gehad. Bij mijn 1e bbz duurde het 6 weken ongeveer.
Oke dus het kan gewoon, gelukkig! Moet toch nieuwe pijnstillers halen dus dan ga ik die proberen... baant voor de tip