Niks te zien op echo!! Help!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ysa81, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hoi allemaal!! Ik heb mijn echo maandaag gehad ivm een verhoogde kans op een bbz vandaar zo vroeg als het goed is ben ik vandaag 4 weken zwanger.nu komt die!! Op de echo was niks te zien niet in de eileider en ook niet in de baar moeder maar ik ben wel zwanger ze hebben daar nog een test gedaan,vervolgens nog een bloedtest gedaan en mijn hgc was laag dus lan betekenen dat ik nog heel pril zwanger ben minder dan ik dacht op maandag ik weet niet meer precies wanneer ik voor het laast ongi was omdat ik dat niet meer zo bij hiled.de doktor zij kan twee dingen zijn het is te pril om iets te zien of het moet nog komen maar is nog niet uitgesloten of het in de baarmoeder of eileiders is.wie heeft ook zoiets mee gemaakt of kan me miss meer vertellen ben zo in de zenuwen eralvan maandag nieuwe echo. Ik heb mijn test erbij gedaan is dat tog wel zo als ze donkerder worden dat dat wle een goed teken is? Ik hoop op reacties gr ysa image.jpg image.jpg ps de eerste is van vandaag de andere met 3 en 2 dagen en 3 weken en 3 dagen

2. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    image.jpg

3. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Vorig jaar gehad met 4 weken.zag alleen verdikt slijmvlies. En ze ligt nu echt boven te slapen. Was vroege echo was nog geen 3 maanden daar voor bevallen van nr 3 hopelijk heb jij volgende week goed nieuwes

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bizar dat ze je zo vroeg laten komen. Ook ik moet bij zwangerschap een vroege echo ivm verhoogde kans op een bbz. Maar bij ons (UMC Utrecht) laten ze je niet eerder komen dan 6,5/7 weken. Met vier weken is er a. meestal nog niets te zien en b. is er nog geen risico in geval van een bbz.
    Als je vier weken bent is het heel normaal dat je nog niets ziet. Vaak zie je enkel wat verdikt baarmoederslijmvlies. Ik zou me nog niet zo druk maken (weet het. Makkelijk gezegd). Wanneer mag je weer?

5. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Sluit me aan bij, Merah. Met 4 weken zie je nog niks. Zelfs met 5 weken vaak nog niets. En bij mijn laatste zwangerschap was er zelfs bij 5.3 weken nog niets te zien. Is helemaal goed gekomen.

6. Jannieke

Jannieke Bekend lid

28 dec 2006
    532
    0
    0
    Gekke vraag mss maar op hoeveel stond ja hcg ?
    Bij mij hebben ze bij een vroege echo is verteld dat er pas iets zichtbaar is van vruchtje vanaf je hcg boven de 1000 komt ....

7. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hey dankje voor he reactie dat geeft me weer wat hoop bij zagen ze ook nog niet verdikt slijmvlies vandaar dat ze denken dat ik dus 3 weken ofzo pas ben ik hoop dat het maandag goed zit! Dankje☺️

8. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hey ja klopt maar ik liep een paar dagen met pijn aan de rechter kant van mijn liez vandaar dat mijn huisarts tog ff wou laten kijken en we niet wisten hoeveer ik precies was omdat ik het een beetje had opgegeven zwanger te worden heb ik dat niet meer zo bij gehouden.. Ik moet maandag weer op echo hoop dat ik dan op zn minst verdikt slijmvlies zie😝nu zagen ze niks bedankt voor je reactie

9. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Ook bedankt voor de ractie krijg hoop door jullie😊

10. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Dat weet ik niet heeft ie me niet gezegt door de tel alleen dat ie laag was em dat dat kon kloppen dat het een hele prille zwangerschap is maar hij kon niet uitsluiten of het om een bbz ging.en ik wist dat trouwens niet dat je het pas bij 1000 zag ik heb een cb test gedaan en die gaf 1-2 tot weken aan en dat is volgens mij 16 ofzoiets als ik het goed heb

11. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Zelfs dat is geen wet van Meden en Perzen. Bij mij zagen ze bij een hcg van 2000 nog steeds niets. Er is gewoon best een kans dat ze over een week nog steeds niks zien en dat het toch goed zit. En bloedwaarden kun je niet vergelijken met urinewaarden.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij 4wk is er nooit wat te zien,ik zou over 2-3 weken terug gaan.
    Jammer dat je nu zo in de stres zit;)

13. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ik heb een echo met 4 weken gehad en daar was alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien.. Toen met 5 weken een echo en toen een vruchtzakje en met 7 weken een vruchtje met kloppend hartje!
    Het is heel normaal om met het termijn van 4 weken nog niets te kunnen zien qua holte, vruchtzakje etc.
    Ik had vroegere echo's ivm met miskramen in verleden!
    Als je testjes positief zijn en je bloed uitslagen ook , ben je tot nu toe gewoon zwanger ;) een week maakt al veel verschil!

14. Pantax

Pantax Lid

4 apr 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is afwachten. Deze stress is gewoon heel erg pittig.

Ik ben zelf na vijf weken bbz geopereerd aan een gescheurde eileider, en heb deze keer met vier weken zwangerschap een echo geëist - geen haar op mijn hoofd dat ik het risico ging lopen die andere eileider ook nog kwijt te raken. Met 4:2 was er een vruchtzakje te zien, op de goede plek gelukkig.

Hou het goed in de gaten. Veel sterkte met wachten!

15. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hoi ja ik kan wel begrijpen dat er in zo prille zwangerschap niks te zien is maarja ik hoor vand e meeste dat er verdikt slijmvlies wel gezien kan worden,en wat mij is verteld dat ze niks in de baarmoeder of eileiders hebben gezien,maar dna denk ik als ik zwanger ben zou er tog op zn minst verdikt slijmvlies te zien moeten zijn iets van een zwangerschap.maar bij de echo was ik nog geen 4 weken dus miss heeft dat het ermee te maken maar je verhaal geeft me hoop dus ik ga rustig afwachten. Maandag weet ik meer bedankt voor je reactie☺️

16. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Dat kan ik heel goed begrijpen hoor dat je zo denkt!! Gefeliciteerd met je zwangerschap hoop dat ik maandag ook iets zie en op de goed plek bedankt voor je reactie

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hebben ze je niks uitgelegd tijdens de echo? Kan me niet voorstellen dat ze niks met je bespreken ...

Ik had met net geen 5 weken een echo ook om een bbz uit te sluiten. Ik wist van te voren wat ik kon verwachten en ook tijdens de echo werd het uitgelegd.

18. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0

19. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oké snap het... Maar dan weet je ook dat er niks te zien kan zijn nog. Dus niet jezelf gek maken ... Wanneer heb je weer een echo? Heb niet alles gelezen dus kan dat je het al eens gezegd hebt :D

Deel Deze Pagina