Ik kreeg een echo met 6 weken. Alleen zwarte vlek te zien. Kon vruchtzakje zijn of beginnende bloeding. Geen vruchtje. Geen hartje. Als ik echt dacht 6 weken te zijn, dan moest ik ernstig rekening houden met een miskraam. Met 8+5 weer een echo. Alles op schema en een krachtig kloppend hartje. Vandaag 18+3.
Het heeft totaal geen nut om met 4 weken al een echo te doen, want dan zie je inderdaad nog niks. Ik heb een echo gehad met 4.4 weken, en ook toen was er niets te zien. Pas bij 5.3 weken zagen ze een zwangerschapsring, en met 6.3 een vruchtje met kloppend hartje. Is bij beide zwangerschappen zo geweest. Wat betreft het donker worden van de testen, dat zegt niets. Bij mijn 2 miskramen werden ze ook donkerder. Zelfs op de dag dat ik de VMK kreeg, had ik een test die donkerder was dan de dag ervoor, dus dat zegt allemaal niets. Sterkte en succes !!
Ja ik heb nog nooit zo vroege echo gehad bij mijn andere twee kids met 5,5 weken echo gehad en je zag alles heel goed ,het klonk gwn heel eng dat de doktor zij gefeliciteerd je bent zwanger maar we zien nog niks😞dus die snapte ik ff niet,maar ik probeer n gwn tot maandag te wachten en het los tr laaten door me steeds bezig te houden😊dat k me zorgen makte over de test is ivm met de bbz waar ik een verhoogde kans op hem hij is in drie dagen zo knal test geworden vroeg me af dat normaal is.heel erg bedankt voor je reactie krijg een goed gevoel van jullie dames en ik ook van harte gefeliciteerd met jou zwangerschap!
Hoi ohww zelfs mer 6 weken zagen ze niks nou dan moet ik zeker niet klagen want ik ben als het goed is nu pas 4 weken en heb de echo voor de 4 welen gehad voeld goed om dit te horen dankje voor je moeite en veel geluk in je zwangerschap.
Hoi hoi, Ben geen arts maar dit is wel erg vroeg kan me voorstellen dat er "niks"te zien is.. Lijkt me veel te vroeg.. Het enige wat je kan doen is afwachten...
Hoi allemaal wat lief van jullie dat jullie me steunen!! Sorry dat ik zo laat pas reageer had een drukke dag.ik ben vandaag dus in het ziekenhuis geweest voor de echo en ze zagen nu alleen verdikt baarmoederslijmvlies en in mijn eileiders alleen restjes van de eisprong..dus ze zij tegen me kan elke kant nu nog op maar als het klopt dat ik vorige week pas 3 weken was kan dit nog wel zo zijn dat je nu alleen nog baarmoederslijmvlies ziet..Ag ja en ze zij tussen door van ik dacht iets te zien maar dat durf ik nu niet met zeker heid te zeggen,ze was dus aan twijfelen of ze tog een vruchtzakje zag.ik moest daarna bloed prikken om te kijken hoe mijn hcg zat en kreeg later de middag de uitslag en mijn hcg waarde was gestegen naar 570 wat zou passen bij een zwangerschap van 4 en half week ongeveer ik heb dus helemaal geen verstand van hoe hoog je hcg moet zijn rond die tijd maar het klonk wel positief ..hoop ik dan.😒in ieder geval weet nu nog niks moet maandag weer terug komen voor een echo maar ze zagen nu op z'n mini's iets vorige week zagen ze niks.wat denken jullie dames?? En heel erg bedankt voor jullie medeleven😊
Ja voor nu klinkt het toch goed ik zou gewoon even afwachten wat er volgende week te zien is, dan zou je iig wel een vruchtzak moeten zien
Voor nu klinkt het mooi hoor meid! Probeer voor zover dat kan rustig deze week door te komen en hopelijk ben je volgende week helemaal 'gerustgesteld.'
Hoi hoi ik zou me niet te veel zorgen maken Nog ik heb ook een echo gehad met 4.4 was niks te zien behalve verdikt slijmvlies vervolgens 3 dagen later precies 5 weken een ini mini vruchtzakje te zien en hcg was toen 1377 vervolgens afgelopen zondag weer echo gehad en was mooi gegroeid mooi ini mini vruchtje te zien met een klein kloppend hartje.. het blijft toch altijd afwachten afgelopen december miskraam gehad van een tweeling en de angst gaat voorlopig nog niet weg dat het weer mis gaat eerst die 13 weken maar Door zien te komen.. ik wens je heel veel succes en hoop dat je de volgende echo wat moois te zien krijgt probeer te ontspannen en hopen dat het goed komt
Hoi wat ben ik blij dat ik niet de enigste ben die dat mee maakt en dat erzoveel lieve mensen zijn die de moeite doen me gerust te stellen!! Jou verhaal lijkt veel op die van mij dus ik hoop ook zoals jou uiteindelijk gwn een goede echo te zien van mijn kleintje ben er al dik twee jaar mee bezig zwanger te worden dus zou een gat in de lucht springen als het op de goede plek al zit😊ben blij voor je dat je uiteindelijk zo mooie echo's heb gehad geniet ervan en ik hoop maandag op het zelfde doof jullie reacties krijg ik steeds meer moed en kan er beter mee omgaan en een beetje los lagen tot maandag bedankt voor je reActie Gr. Ysa
Hoi dames ik zou ff laten weten hoe het is gegaan vandaag met de echo en ik ben zo blij!!! Het zit goed het zit in de baarmoeder een mooie echo foto gehad ben ongeveer 5 weken zwanger ik doe jullie de foto erbij heeeeel erg bedankt voor jullie steun
Dankjewel allemaal!! Ben super blij en gerustgesteld heb 2 weken in spanning geleefd..nou op maar de 13 weken en ik wens iedereen een goede zwangerschap toe en voor die gene die nog bezig is heel veel geluk duik voor iedereen mee ... Gr. Ysa