Dit keer met 8, maar dat was omdat mijn termijn niet goed te berekenen was (nog amper cyclus sinds de vorige bevalling, vanwege borstvoeding). Maar normaal is rond de 10, mijn termijnecho heb ik dus ook met 10w (deze dinsdag).
Ik heb best wel krampen, dus ik wil een echo eerder laten maken. Gewoon, ben wat ongerust. Ik begrijp dat de krampen erbij horen, maar voor de zekerheid.
Wij hadden de eerste echo met 8 weken een vitaliteitsecho, daarna met 12 weken een termijn echo. Maar veel dames krijgen de eerste echo met 12 weken.
Ik ook met 6 weken en 1 dag.. Reageerde net al in je andere topic, maar als ik tot de 10 weken had moeten wachten, was ik echt stápelgek geworden! Als jij een vroegere echo fijn vindt en denkt dat je er meer door gerustgesteld zult zijn; gewoon doen!
1e echo met 5.6 weken ivm verleden. 10 weken is normaal maar je kan altijd bij de Linde in Leiderdorp (las dat je uit Leiden komt) een vroege echo laten maken voor 25 vanaf 7 weken. Heb ik ook nog gedaan als extra echo
Eerste echo met 5 weken bij de gyn (check ivm buikpijn), nog een check met 7 weken. Echo bij verloskundige met 11 weken.
Ik ga vandaag, met 8 weken! Lijkt alsof hier in België gebruikelijk is om sneller en vaker te gaan, maar dat vind ik niet erg
Ik krijg hem met 6.4 ivm met mk vorige keer. Mocht met zes weken maar ff later was beter zei de gyn omdat ik dan meer kans heb op een kloppend hartje.
4+5 bij de eerste, 6+6 bij de tweede en de termijnecho krijg ik met 10+3. Als je onzeker bent door de krampen zou ik het even aangeven bij je vk/gyn. Misschien mag je dan ter geruststelling al eerder komen.
6+5 bij de 1e, nog een echo een week later gehad vanwege bloedverlies en moet nu nog ruim 2 weken wachten op de termijnecho. Vroege echo reden daarvoor was omdat het vorige keer is misgegaan.
Ik met de 7 weken, dit ivm bloedverlies en een eerdere miskraam. Helemaal geen leuke echo, vk keek verkeerd en dacht dat het fout zat Weekje later terug mogen komen en wel een kloppend hartje en vruchtje wat het prima deed! Bleek achteraf dat ze het dooierzakje gemeten had en dat het vruchtje strak tegen de bm aan lag. Dus al te vroeg is ook niet altijd fijn, heb je de kans dat je nog geen hartje kun zien kloppen waardoor je naar huis gestuurd wordt met de mededeling af te wachten...
Vorige keer 1e echo inderdaad met 10 wk, wat dus een MA bleek te zijn. Nu mag ik a.s. donderdag al, met 7.4 wk! Succes!!