Ikke , als jij vindt dat je veel pijn hebt of als je twijfelt gewoon altijd bellen ..............Ik had pijn dat ik niet wist wat ik er mee moest doen , ik ging dan met een paracetamol en kruik in bed liggen ..en das zeker niet normaal ......................................... ALTIJD BELLEN ALS JE TWIJFELT !!!!!!!!!!!!! Je hoeft niet altijd klachten te hebben , das het gevaarlijke aan een bbz en als je dan de echte klachten krijgt , wat ze noemen pijn in schouderstreek , dat kan wijzen op een inwendige bloeding ................... Ik denk zelf dat met hcg wat je gisteren had dat het in het weekend nog niet zo zal stijgen dat je aan de bel moet trekken ....maar het kan natuurlijk ook weer heel snel gaan stijgen en ieder lichaam is anders en reageert daar anders op .............. Ik wou dat ik je kon gerust stellen maar met een bbz ( als het dat is) weet je niet hoe het zal lopen .......................
Ik was overigens 'al' 8 weken zwanger toen ik geopereerd werd. Had vanaf een week of 6 bloedverlies. Dit is na een paar dagen gestopt. Ik dacht dat ik een mk had gehad. Toen het een paar dagen weg was geweest begon het bloeden ineens weer. Wilde net die week een afspraak maken toen ik zo ineens vreselijke buikpijn kreeg. Liggen, zitten, lopen.... niks hielp de pijn te verlichten. Toen wist ik gewoon dat het niet goed was. Daarvoor heb ik eigenlijk alleen wat vage buikpijn gehad. Hou het goed in de gaten en als je het niet vertrouwt gewoon het spoednummer bellen. Sterkte!!
Ik ben met 7 weken geopereerd en met 5 weken een paar druppels boedverlies en daarna die pijnaanvallen ....................
hoe hoog moet je hcg zijn als ze je opereren? geloof als t nog laag is, ze je niet opereren omdat ze t vruchtje dan niet kunnen vinden? meende ik ergens te lezen. En als t hcg nou daalt, dan gaat t vanzelf uit je lichaam, gaat dat dan ook nog gepaard met hevige pijn. Wachten ze altijd tot je hevige pijn krijgt voor ze gaan opereren? Alvast bedankt voor jullie antwoord. Toch handig zo'n forum!
hoi hoi dat is dus niet waar bij lage hcg ze niets kunnen vinden ik was 6 en halve week liep al sinds 4 weken te klote met hcg mijn hcg was op den duur 480 ofzo bij 6 en halve week en moest direct terug komen (wist wel sinds 4 en halve week dat het niet goed zat zij me gevoel ) en imk belde om 11 uur die dag want sochtends om 9 uur was al bloed geprikt bende ik dus om 11 uur voor uitslag kreeg te horen 480 ofzo geloof ik en je moet na ziekenhuis komen hebben bedje voor je klaar en je word vanmiddag nog geopereerd oke vent gebeld die was net half uur op zijn werk (1 uur rijden bij me vandaan) ik belde de oppas waar ik normaal oppaste zij bracht me naar ziekenhuis ik was er om kwart over 12 ik ging papieren invullen ventje kwam anderhalf uur later dus die was er om 1 uur ofzo belde hem rond kwart over 11 en kwart voor 2 ging ik naar de ok LAGE HCG dus en ze hebben moeten zoeken maar hij vruchtje zat aan de buitenkant van me eileider en zou gewoon door groeien als we het niet wisten ik had ook bloed in me buik dat wist ik sinds 5 weken zwangerschap al maar werd steeds erger. ja de pijnen ik had vooral bloedverlies en wat buikpijn gekke was de dag voor de operatie kreeg ik wat schouderpijn mja ook niet eerder. dus ook met een lage hcg kan het dus wel ik had dus ook amper pijn en lag er echt helaas
Mijn hcg was rond de operatie 2000 ............................en ben toen geopereerd ,op dat moment had ik geen pijn .....
ben ik weer. Na 3 spannende dagen vanmorgen bloedgeprikt en echo, en jullie raden het nooit! Er was wat te zien, en wel in de baarmoeder! Je zag een vruchtzak, voor de rest kon je eigenlijk nog niks zien, maar de gyn zei dat dit normaal was, hij had goede hoop, volgende week maandag weer voor echo, dan zou ik rond 7 weken zijn, of net iets minder. Mn hcg was afgelopen donderdag nog 199, en nu 730. Pffff wat een opluchting nu nog een hartje zien, dan ben ik helemaal gerust.
jeetje wat een omslag ,hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje !!!Alvast een kleine proficiat !! Zag je alleen een vruchtzakje of ook al een vruchtje ?
alleen een vruchtzak. maar ws ben ik minder ver heen dan gedacht, heb mn eisprong volgens mij ook later gehad, kan zo maar 3 dagen schelen. Volgens de gyn. vrij normaal dat hij alleen de vruchtzak zag?
Ik hoop voor je dat het helemaal goed is ...Ik wil jeniet bang maken ,maarmijn verhaal van missed abortion ging ook zo ...Eerst bloeding , toch knaltesten , groeiend vruchtzakje , maar echo daarna geen vruchtje ....... Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is .......maar voordat je helemaal op die roze wolk gaat klimmen zou ik eerst een kloppend hartje willen zien , ik ga onwijs voor je duimen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hierzo misschien een oppend berichtje om de moed en de hoop te houden. Ik heb geen bloedingen gehad, maar had op mijn echo van 6 weken alleen een vruchtzakje te zien. bij 7 weken wel een klein vruchtje maar je moest goed kijken en een kloppend hartje (maar ik vondt het slecht te zien het is dat de VK het zei maar ik heb het niet gezien)... Ik ben nu 12 weken zwanger! suc ermee! Ik zal voor je blijven duimen!
Wat een goed nieuws, ik hoop ook dat je volgende week een mooi kloppend hartje te zien krijgt. Ga voor je duimen!
Ik duim voor je, hoop dat je snel een mooi kloppend hartje te zien krijgt! In ieder geval al fijn dat het geen bbz is.
Bedankt voor jullie reacties. ik ben wel blij met het nieuws maar houd inderdaad nog wel rekening mee dat het fout kan gaan(lege vruchtzak) Marjon; hoe ging het bij jou dan? met de ma? Groeide je vruchtzak wel door? Op de echo foto staat 6 w 1 dag, dit is dan wat de computer berekend? verder staat er 5.4 cm dat is de afmeting van de vruchtzak? En nog wat termen waar ik niks van snap.
Bij mij groeide de vruchtzak idd door ...Maar nogmaals wil niet zeggen dat dat bij jou ook is he meid !!Ik heb er nooit een foto van gekregen ......Ik heb ff getwijfeld of ik het je moest vertellen maar vond het ook niet eerlijk je te feliciteren terwijl ik iin mijn achterhoofd had dat het wel erg op mijn verhaal lijkt ............. ik hoop dat ik je snel mag feliciteren !! Als je de termen niet snapt,misschien hier eens aan de vk vragen ..
Gister voor de echo geweest, en er zat nu toch wat in het vruchtzakje, en het hartje ook zien kloppen. Erg opgelucht nu! Groetjes