Niks te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1985beeb2009, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Pff erg onzeker nu
    Ben al 3 maanden aan het klooien met mijn menstruatie
    Augustus niet ongi nega test september 1dag gevloeid nega test oktober niet ongi posi test vk gebeld omdat het onzeker is hoelang ik zwanger ben kregen we giater een echo nou daar was niks helemaal niks op te zien op de goede plek
    Wel zag ze iets heel kleins en als dat het kindje is dan zit het niet op de goede plek en dan bestaat er een kans dat het een bbz is ze kon nog niks met zekerheid zeggen het kon ook een kiester of iets zijn en dat er dan nog niks te zien is verder dat het nog te vroeg is voor een echo gelukkig krijgen we volgende week al een nieuwe echo maar pffff wat maakt je dat onzeker ik hoef gelukkig maar een week te wachten maar pfff word een lange week denk ik
    We zullen moeten afwachten meer kunnen we niet en hopen dat het gewoon te vroeg was voor een echo

2. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    Hoi meid.

Heel veel succes!!
    Ik heb afgelopen jan een bbz gehad..ik voelde me gewoon goed en erg zwanger...ook bij mij zagen ze met bijna 6 weken niets en moesten maar afwachten..uiteindelijk moest ik op mijn verjaardag naar het zieken wederom voor een echo we zagen gelijk een hartje kloppen...deze klopte goed en was behoorlijk sterk..alleen werdt ons geluk onder onze voeten vandaan gerukt! het beebje zat in mijn re-eileider, omdat er al wat bloed in mijn buik zat (waarschijnlijk een scheurtje) ben ik met spoed geopereerd en hebben ze zowel mijn kindje als mijn eileider verwijderd..:(..

Maar dit hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn...misschien ben je wel gewoon een stuk minder ver als je dacht..ik hoop voor je dat je volgende week een mooie echo krijgt waarin je met eigen ogen kan zien dat alles goed is met je kindje, en je mag gaan genieten.

Groetjes marianne

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.032
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je eerste duidelijke test en hoelang daarna had je de echo??

4. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Voorige week zaterdag en afgelopen vrijdag al.een echo omdat ik.van af juli al aan het klooien was met me menstruatie alleen.september 1 volle dag gevloeid verder niet

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je vorige week zaterdag een positieve test had zou je nu 5,0 weken zijn als je op je NOD getest hebt

Stel je zou 10 DPO positief getest hebben zou je nu 4,3 zwanger zijn

Bij beide is nog niks te zien op dat termijn. Bij 6,0 is er vaak al wel wat te zien, maar bij 5,0 of vroeger enkel verdikt baarmoederslijmvlies

Veel succes meid!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.032
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Eens met bovenstaande.
    Ik ga er vanuit dat je nog voor de 5 weken zit en dan is er vaak nog niks te zien. ;)

7. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    Ja daarom is het ook echt afwachten maar maakt het wel spannend maar goed weekje is zo voorbij en heb een leuke week dus moeten we door komen
    Thnx

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mocht je te vroeg getest hebben ben je heel pril en valt er weinig te zien op een echo behalve verdikt baarmoederslijmvlies.
    Hopelijk volgende week een betere echo.
    Succes/sterkte met wachten.

Deel Deze Pagina