Niks voelen:(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HabibiAna, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hey meid!

Fijn dat alles goed is..
    Ik had zo'n bericht afgelopen zaterdag ook kunnen plaatsten, mijn meis was zo stil.. drukken, bad, zingen... heb gejankt, vriend ongerust en net toen ik het ziekenhuis wilde bellen besloot madam toch maar eens aan de dag te beginnen..

Achteraf denk ik dat ze van slag was door mijn eigen ritme.. hadden lang uitgeslapen en was 's middags moe dus was weer gaan slapen.. Ook mijn gyn zegt dat ze daardoor wel eens in de war raken en waarschijnlijk wakker was terwijl ik dus sliep..

Ben morgen 34 weken en ook moe.. ons kleintje groeit en dat kost je lichaam energie.. heb je al verlof? Ik slaap zoveel ik kan, nu kan het nog!

X

2. red

red Lid

23 feb 2006
    94
    0
    0
    He Hodje!

Fijn dat alles goed was. Vervelend he, die onwetendheid. Je had mijn verhaal wel kunnen schrijven. Ik loop de afgelopen 1,5 week met precies hetzelfde probleem. Weinig voelen, dus CTG en echo en daaruit bleek dat er verminderd vruchtwater was. Ik heb sinds 5 juni 5 CTG's en 4 echo's gehad. Alle CTG's waren goed, de echo's in principe ook. Ware het niet dat het vruchtwater dus te weinig was. Daarom houden ze het nu in de gaten.

Echter, vanmorgen bleek het vruchtwater ineens te zijn toegenomen! Dat kan dus ook. Ik was in de veronderstelling dat het vruchtwater aan het eind van de zwangerschap afnam. Niet dus. Hopelijk krijgt jouw uk straks ook weer een groter zwembadje om in te dobberen!

En inderdaad... zodra je twijfelt, direct bellen!

Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina