Hellloo, Heeft er iemand al vroeg last van zwangerschapsjeuk gehad. Ik heb er namelijk al een paar weken last van. Hoe gaan jullie ermee om ik heb alleen van de dokter een koelzalf gekregen die ik maar 2 keer per dag mag aanbrengen maar het jeukt ontzettttttend:x Gr
Heb er (nog) geen last van, ook bij de vorige niet gehad. En insmeren met olie/creme? Icepacs erop (kort!!) of als je thuis bent een wisseldouche? Succes!
hoi allemaal ik ben 33 week zwanger maar heb sinds een paar week ook zon erge jeuk over mijn hele lichaam ik weet zelfs ook niet wat hieraan te doen dus tips zijn welkom
hoi ik heb al heel vroeg in mn zwangerschap last gehad van jeuk. Bij de apotheek kan je van fagron of bufa producten kopen voor een droge huid. Deze helpen ook vaak tegen jeuk. Je hebt onder andere de Bufa cetomacrogol zalf / Fagron Lanette zalf en emulgerede soja-olie voor in bad. Dit is hetzelfde als de balneum alleen dan stukken goedkoper! Je moet er wel naar vragen want het staat niet in de "winkel" in de apotheek. Mijn huisarts schreef het voor maar het is ook zonder recept te krijgen. Succes ermee!
hai ben zelf 36 weken ver en had aan 33 weken verschrikkelijke jeuk aan mijn buik (hele dag door!) maar ben daarna om amandelolie geweest (ook goed voor de huid (droge)) en sinds ik me er 1 maal per dag mee insmeer (meestal savonds voor ik ga slapen) heb ik er geen last meer van (af en toe ng es een kriebeltje maar niet veel meer) mss een idee?
Ik werd ook helemaal gek van de jeuk! Amandelolie werkt wel goed maar als ik echt helemaal gek werd (vooral benen) wilde ik er nog wel eens wat midalgan op smeren. Ik eigenlijk voor stijve spieren, maar het brand een beetje en hielp wel. Niet te vaak doen alleen...
Hoi, ik had er met name in het begin van m'n zwangerschap heel erg last van.. Ben toen begonnen met talkpoeder, dat hielp een klein beetje, maar niet genoeg.. Daarna overgestapt op calendulan emulsie. Dit is eigenlijk voor lichte brand- en schaafwondjes, maar bij mij hielp het perfect! Succes ermee!