Niks wees erop, toch ZWANGER :D (Geruststelling voor onzekere wachtenden?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SammSL93, 26 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammSL93

    SammSL93 Nieuw lid

    26 jan 2022
    3
    6
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik dacht ik deel even kort mijn verhaal, want de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Mijn man en ik waren voor onze eerste ronde gegaan maar waren door werk omstandigheden niet veel samen die week. De enige keer voor mijn (verwachtte) eisprong dat we het konden doen was 6 dagen ervoor. 5 dagen na die nacht merkte ik ook echte ovulatiepijn dus ik dacht: tel daar minimaal 24 uur bij op, dan raakt dat eitje echt niet bevrucht. Daarom verwachtte ik niets. Ik had al die tijd ook niéts gemerkt aan mijn lijf, dus heb vrolijk wat biertjes mee gedronken. Mijn temperatuur meet ik elke ochtend en deze was ook niet gestegen, zelfs iets gedaald. Op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden dacht ik iets te zien aan mijn borsten. Wat voller, gewoon iets anders. Maar verder? Geen hoofdpijn, buikpijn, geen afscheiding - echt niets waardoor ik me anders voelde.

    En toch was de test direct harstikke positief! (en die van clearblue bevestigde 1-2 weken) En nu pas, op dag 2 ná NOD begint mijn temperatuur te stijgen en krijg ik meer last van mijn borsten en af en toe wat kleine steekjes. Ik heb best veel gelezen op dit forum van dames die de hoop al bijna opgeven omdat ze geen afscheiding hadden, geen temperatuur stijging en geen symptomen. Misschien ben ik het bewijs dat dat dus ook niet altijd zo hoeft te zijn :)

    Heel veel babydust voor alle dames die nog in spanning zitten! ;)
    Liefs!
     
    Veve94, Nola26, Lovieyou en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Wat een bijzondere verassing!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap:)
     
    SammSL93 vindt dit leuk.
  3. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Wat fijn, gefeliciteerd!!
     
    SammSL93 vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd!!!

    Nog wel een vraagje over je temp.
    Je zegt dat je temperatuurt en geen stijging had.
    Tempte je gedurende je hele cyclus? En rectaal? Elke ochtend zelfde tijd, nog voor het opstaan en na evenveel slaapuren?

    Zoja, mag ik dan eens je tempkaart zien? Vind het altijd leuk even mee te kijken?
     
  5. SammSL93

    SammSL93 Nieuw lid

    26 jan 2022
    3
    6
    3
    Vrouw

    Ja hoor! Hierbij mijn kaartje! Ik tempte al maanden elke ochtend nagenoeg hetzelfde tijdstip (basale temperatuur dus voor opstaan) op dezelfde manier. Hebi in dit kaartje zelf de datum van gemeenschap, eisprong en positieve tst erbij in gezet :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • chart.png
      chart.png
      Bestandsgrootte:
      136,9 KB
      Weergaven:
      89
  6. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Maar je tempt ws niet rectaal maar oraal :)
     
    IsabelD vindt dit leuk.
  8. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
     
  9. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.828
    14.157
    113
    Gefeliciteerd! Hier deden we wild op een datum dat t vast niet zo'n vaart zou lopen...hij wil nu eten hoor ik...

    Totaaaaaal niet verwacht. (die honger wel overigens)
     
  10. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Wat superfijn! Gefeliciteerd :D
     

Deel Deze Pagina