Hoi hoi allemaal, Aangezien ik al een hele tijd last heb van mijn linker lies en nu ook mijn schaambot aan de rechterkant ben ik naar de dokter geweest. Vooral met uit bed gaan doet het echt zeer. Ik kom bij de doker en ik doe mijn verhaal. Nou hij ging even kijken en zei dat het een spier is en dat ik het maar rustig aan moet doen. Ik dacht nou ok al dan wel. Gaat die dokter vragen waarom ik nou eigenlijk ben gekomen! Ik dacht nou ja! Ik zeg omdat ik er erg last van heb. Ja maak je je dan zorgen vraagt hij? ik zei nou dat niet echt. Nou ik moets maar rustig aan gaan en doen en vroeg hij nog of ik er nog wat aan had. ik zei nou nee niet echt ik ben er niet wijzer van geworden. Dus ik gaf hem maar een hand en ben weggegaan. ik stond met 5 min weer op straat. Ik weet nu nog niks rare dokter of niet? Gelukkig moet ik volgende week voor controle bij het ziekenhuis en hopen dat die me meer kunnen vertellen. Of misschien dat hier iemand weet wat het zou kunnen zijn de ene keer is het erger als de andere keer. Groetjes tamara
Ja dat is wel een beetje een lullig antwoord. Maar goed, een dokter kan daar ook niet zo heel veel mee. Ik heb ook wel eens een spier in mijn lies verrekt en dat voelt inderdaad niet lekker. Je doet er alleen zo weinig aan En natuurlijk kan het wat anders zijn, een vriendin van mij had tijdens haar zwangerschap ook last van haar lies. Ik weet niet precies wat het nou precies was.
hoi hoi okee mss kan hij er niet veel mee maar moet wel normaal zijn pacienten behandelen. ik had liever dan naar me vk gebeld meid,aan zo een heb je ook niks hahahah groeten koos
Ja had ik misschien wel beter kunenn doen ja. Nou ik vraag het volgende week wel dan ben ik toch bij de gyn. Sommige dokters tegenwoordig.
Ja dat bedoel ik ook! Ik vind het wel een lullig antwoord wat hij je heeft gegeven. Alsof je zijn tijd verspilt! Mijn huisarts wist niet eens dat je zwangerschap kunt aantonen met een bloedtest! Ik vraag niks meer aan mijn huisarts over mijn zwangerschap
Hoi sweetnesey, Ik herken je verhaal helemaal. Ik heb het ook zo gehad met een HA van de huisartsen post en wacht nu ook op de controlle bij de gyn. Bij mij zit de pijn niet alleen in de lies en bij mijn schaambod, maar ook heel lag onder in mijn rug, in beide zeide naast het staartbeen. Hopelijk is het voor ons beide maar een spier en gaat het gauw beter, Ben wel benieuwd naar wat je gyn zegt. Groetjes, Krissa
klink ernaar dat jullie het beginnen te voelen dat de bekken banden losser gaan zitten... de boel wordt opgerekt en wordt loser.. en helaas voel je dat, de een wat meer als de ander.
misschien beginnende bekkeninstabiliteit zo begon het bij mij precies zo toen ik 27 weken zwanger was
meiden een tip: als je ergens last van heb, wat je normaal niet hebt.. Vraag het eerst aan je gyn/vk, de meeste huisartsen weten (tenzij ze het nog zelf doen) erg weinig van zwangere meer. Heel erg veel wat er nu veranderd aan je lijf is zwangerschapsgerelateerd.. Ik belde altijd eerst de vk en als hun het niet weten sturen ze je wel door hoor, maar ze kijken eerst of het moet een heel duidelijk verhaal zijn zodat ze het zo in 1 x kunnen zeggen.
Nou ik wacht af tot dinsdag en dan zien we wel weer verder. Krissa: Ik laat het wel even weten als ik meer weet op het forum. Hopen maar dat de pijn snel minder word. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dit niet. Groetjes