tja: vaginaal slijm

Discussion in 'Zwangerschap' started by Linda1979, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Misschien een beetje rare vraag. Maar ik verlies de laatste tijd enorm veel vaginaal slijm, ik draag altijd inlegkruisjes. Is dat normaal, hoort dat ook bij zwanger zijn? Hebben jullie dat ook?

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Dat is wel één van de meest voorkomende 'kwaaltjes' van de zwangerschap, geloof ik.
    Dus is heel normaal.

3. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ja hoort erbij :)

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    He linda

Ik heb hier ook net een topic geschreven ivm slijm... :oops:

Ik ben 17 dagen overtijd, vorige week negatieve test en ik wilde ook eens vragen hoe het zat met de afscheiding van zwangere dames.
    Had het vorige week heel erg veel, daarna wat minder, nu weer veel.

Dusja, ik weet niet wat er aan de hand is. (zwanger of niet)

liefs

5. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    haha.. ja meid.. komt er af en toe met liters uit.. tenminste zo voelt het dan! zolang het maar wittig is en plakkerig! komt er een kleurtje aan of gaat het stinken dan kan het een infectie zijn.

succes!

6. koos

koos Actief lid

Oct 28, 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    hoi meid

ja hoor is heel normaal dat noemen ze witte vloed...
    heel normaal tijdens zwanger zijn.

groeten koos

7. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh bleh nou gelukkig heb ik dat (nog) niet!

8. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

Jan 7, 2009
    293
    0
    0
    Ja hier ook. Met name als ik bijna naar het toilet kan voor de grote boodschap... ;) Komt er vaak ineens een hele flats uit...

9. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Haha, hier ook een beetje meer. Ik denk zo ongeveer zoals normaal tijdens je eisprong. Ik heb er de laatste weken minder last van, maar tot een week of 10 was het erg nattig... bleh

10. sunnyke

sunnyke Actief lid

Jun 20, 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hallo,

bij mij wordt de afscheiding alleen maar meer, lijkt het! Moet verschillende keren per dag van inlegkruisje wisselen. Ik moet wel zeggen dat het bij mij altijd geel ziet, maar heb geen infectie. Ik vroeg me af of er nog meiden zijn bij wie het doorgaans dus niet wit uitziet :oops:
    Soms merk ik ook bij toiletbezoek dat er precies zo'n geel stipje op het papier zit, is dat dan "opgehoopt" slijm of zo? (sorry hoor, waar wij ons allemaal vragen bij stellen, eigenlijk is het lachwekkend, hihi ;) )

Groetjes,
    Sunnyke

11. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb ook giga last van slijm dit had ik al voor dat ik posi getest had.

thelady@ ik ken iemand die deed ook steeds testen maar steeds negatief. de ha zei komt omdat je nog borst voeding geeft dan is je ongi nog wat in de war. ze werd zo emotioneel. dus dacht na drie maand geen ongi toch nog maar een keer testen en jah hoor was ze dus drie maanden zwanger!
    dus het kan allemaal afwachten meid

liefs

12. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    hier ook heel veel slijm.
    en het is heel licht geel/licht groen.

wel 3 of 4 inlegkruisjes per dag.
    en soms is het ook een hele dikke klodder.
    en steeds af ik het daar afveeg met papiertje zit het papiertje er ook helemaal onder.

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    3 maand geen ongi.... jeetje :)

Nja... inderdaad, steeds afwachten en kan vandaag en morgen zeker niet om een test want onze auto heeft het begeven :)

Ik zie wel, hou jullie op de hoogte en bedankt voor de positieve woordjes hoor Sunlight

14. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Oooooh ja dames hier heb ik ook enorm veel last van!
    Vooral 's nachts moet ik zeker een inlegkruisje inleggen anders is mijn onderbroek helemaal nat van het slijm...Echt niet leuk!

15. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Effe een tipje (heb ik al vaker geschreven): bij veel afscheiding is een inlegkruisje van Tena Lady (de mini magic) veel prettiger dan een gewone. Deze zijn gemaakt voor licht urineverlies, dus vocht, en kunnen veel meer hebben dan gewone inlegkruisjes. Mijn ervaring is bovendien dat ik er minder jeuk van krijg dan gewone en ze minder vaak hoef te wisselen. Ze zien er trouwens wel uit als gewone inlegkruisjes hoor, het zijn echt geen pampers .

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Geheel normaal helaas

17. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Wat ben ik blij met die geweldig eerlijke reacties. Ja hoor, we zijn toch vrouwen onder elkaar die in hetzelfde schuitje zitten... Dit soort dingen ga je ook niet tegen je mannetje zeggen, niet erg sexy...

Bij mij is het ook niet helemaal wit, het wisselt een beetje tussen wittig en gelig, soms wat donkerder. Maar ik heb geen jeuk of zo, dus geen infectie.

Bedankt voor de Tena Lady tip! Ik vind namelijk ook de gewone inlegkruisjes niet stevig genoeg.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vroeg me dit ook af! Ik heb hier best wel last van en ik denk elke keer dat ik ongesteld geworden ben............heel vervelend!

Share This Page