Niks willen eten!!! wat nu?

Discussie in 'Voeding' gestart door Jette, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi meiden,

Dominique is ziek heeft koorts sinds maandagmiddag, slaapt slecht, eet slecht en soms wanneer ze drinkt begint ze zomaar te huilen.

ik twijfel bij wat ze heeft, ze heeft ineens drie kiezen, en waar ze de vierde moet krijgen zit een dikke bult, dus misschien is dat het probleem.

Ze ruikt wat uit haar mond - keelontsteking???

Ze is vorige week ingeent zou natuurlijk ook een oorzaak kunnen zijn.

Maar wat me nu zorgen baart is dat ze bijna niks eet s'morgens paar hapjes pap, ik geef haar dan maar een knijpkwark die eet ze wel, 10.00 wat fruit maar niet veel, tussen de middag wil ze haast niks, geef haar dan maar een knijpfruitje die eet ze wel.
    Ze is dol op snack a jacks kaas dus die eet ze wel op.
    Warm eten niks en voor het naar bed gaan nog een fles opvolgmelk ongeveer de helft, dus dat is niet veel!

Drinken doet ze wel goed en ik weet dat dit het allerbelangrijkste is, maar ze moet toch wel wat eten>?

jette

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Het is niet erg als ze minder eet. De HA heeft ooit tegen mij gezegd dat ze wel 7-10 dagen zonder eten kunnen, als ze maar drinken.
    Ik zou nu gewoon geven wat ze lekker vind, dan krijgt ze toch wat binnen. Mischien lust ze bij het avondeten wel een bordje pap, krijgt ze toch weer wat binnen.
    en als je het niet vertrouwd, even de HA bellen.

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    heb net even mijn moeder gebeld die past op, ze heeft vanmiddag bordje pap gehad gelukkig maar!

7 tot 10 dagen?????? pffff zou gek worden denk ik, maak me dan te snel zorgen hoor!

jette

4. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Gelukkig heeft ze wat op. Ik schrok er ook van hoor, maar ze hebben daar dat speklaagje voor. Zolang ze vrolijk is, plasluiers heeft en actief is er meestal niks ernstigs aan de hand, en je maakt je nooit te snel zorgen hoor, je bent gewoon moeder.

beterschap met Dominique, hopelijk is ze snel weer opgeknapt.

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    had vanmiddag nog een keertje gebeld maar het gaat een stuk beter ze is weer wat vrolijker gelukkig maar!!!

jette

6. mamavanukkie

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Fijn dat het weer wat beter met haar gaat!

Deel Deze Pagina