Oepsie, zie dat ik het ook niet goed geschreven heb. Het is: Babywalker Vtech. Dat bord kan eraf, en is hier een enorme hit om mee te spelen
Aha, vandaar dat Google het ook niet wist... Ziet er leuk uit inderdaad, maar lijkt wel een beetje op een activity center en die heeft ze al. Of zit er echt veel verschil in?
hier momenteel ook een doorkomend tandje.. Staat al een paar dagen op springen, maar zet niet door.. Als ik hem probeer te vermaken is het huilen huilen huilen.. Ik laat hem zijn gang maar gaan.. Zo kan het zijn dat hij de hele ochtend zelf wil spelen en met rust gelaten wil worden.. Als hij aandacht wil komt hij zelf naar me toe en gaan we spelen.. Normaal wil hij de hele dag wel vermaakt worden, maar bij pijn ofzo absoluut niet.. Dan is het het beste hier om hem lekker alleen te laten en wachten tot hij naar me toe komt..
Haha dat zal ik hier maar niet doen want ze komt niet van har plaats. Das wel erg zielig dan Overigens wil ze ook niet alleen spelen. Dan was er immers niks aan de hand.. Vervelend he wat een drama die tanden.. Het wordt steeds erger lijkt het, als ze ouder worden. Eerste tandje met 5,5 maand, met 6,5 maand 4 tegelijk! Niet veel last gehad. en nu maar 1..
Haha hier komt zijn 3e door Bij de eerste twee (kwamen binnen 2 dagen na elkaar) geen last.. wat jengelig en veel slapen maar meer niet.. Ja Lenn loopt langs de meubelen en kruipt dus die schiet de hele kamer door als hij iets anders wil doen.. Hopelijk komt het tandje snel door
Hier nummer 8 al.. Dan moet jij nog ff!! Super leuk lijkt me dat lopen maar ook wel lastig denk ik.. Ach das met alles zo.
kiddie, jij hebt het ook niet makkelijk zeg. gelukkig weet je dat je niet de enige bent. kan je baby misschien verstopt zijn?gaat met ontlasting goed?
belize kiddie!die van mij heeft dat gedrag als hij probeert te poepen en niet lukt.daarom vroeg ik. maar ik zag nu je andere topic.het kan die uitslag zijn.