Pijn bij de venusheuvel?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wonder24, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hallo Allemaal,

Ik heb even een vraagje omdat ik me eigen toch een beetje zorgen gaat maken.
    Het is bij mij bekend dat mijn meisje erg laag ligt waar ze soms regelrecht over mijn blaas heen gaat :oops: en daarbij heb ik sinds 2 maanden bekkeninstabiliteit! Dit zij zo.... het gaat niet allemaal van zelf.
    Maar sinds 2 weken heb ik erg last van mijn gevalletje beneden... maar meer als ik kracht zet, maar moet zeggen dat het steeds meer pijn gaat doen, nu zelfs met lopen! 12 maart moet ik weer terug bij de verloskundig en dan vraag ik het voor de zekerheid even na... maar wie heeft hier nog meer last van? en wat kan het zijn? toch niet al de indaling :cry:

Liefs,
    Wonder

2. tanja1979

tanja1979 Actief lid

Oct 3, 2008
    217
    0
    0
    ja daar heb ik ook heel veel last van ,vooral met lopen en opstaan.
    olgens mijn verloskundige heeft dit te maken met de groei van de baarmoeder (ik ben ook 27 weken)
    Bij mij wil een warme pittenzak helpen.lijkt een beetje raar zo,n ding tussen je benen :oops: :oops: maar het helpt bij mij wel.
    Maar als je je teveel zorgen maakt kan je altijd je verloskundige bellen,daar zijn ze voor

3. Wonder24

Wonder24 Lid

Oct 7, 2008
    87
    0
    0
    Administratief medewerker
    Utrecht
    Hey,

Bedankt voor je antwoord... daar ga ik is voor kijken zo'n pitten zak!
    Het is echt super irritant! Ik ga steeds meer waggelen met lopen :)

Vanmiddag heb ik de 3 / 4 D echo dus ben reuze benieuwd hoe de ligging is.... misschien verklaard dat wel een hoop.

Thanks.

Liefs,
    Wonder

4. tanja1979

tanja1979 Actief lid

Oct 3, 2008
    217
    0
    0
    Haha een gewone kruik kan ook,alleen die is niet zo flexibel tussen je benen he? :) :)
    Hoop dat het jou ook mag helpen.
    Veel plezier vanmiddag met je 3 en 4 d echo.
    Ik heb hem vrijdag gehad,zoooooo supergaaf!

liefs Tanja

Share This Page