Nila of Isabelle, zonde om zo'n prachtige naam af te korten. Maar he dat is mijn mening En brainstormen over een naam mag altijd he, alleen maar leuk
Ja Bodil was onze op en top nr 1 naam maar kan helaas niet! Nolie moet ik aan wennen. Ik vind het op papier niet zó..
Bij ‘een Izzy’ verwacht ik geen doorsnee persoon. Dat kan natuurlijk heel goed passen, maar dat kan je alleen zelf inschatten. Nila vind ik leuker, maar Isabelle vind ik nog leuker, en dan dagelijks gebruiken ies/ isa/ belle!
Nila! Of Isabelle. Izzy vind ik echt heel lelijk, sorry. Nila en Isabelle vind ik wel echt geweldig mooie namen.
Nila vind ik veel mooier als Izzy. Kan ook prima bij de naam van je zoontje. Nika vind ik stiekem nog iets leuker, maar dat vroeg je niet
Als we echt niet kunnen kiezen kan het ook wel achter elkaar vind ik. Nila Isabelle. Maar mijn man is erg wispelturig met meisjesnamen overigens. kan iets prachtig vinden en de volgende dag niet. Jongensnamen niet.
Ik houd niet van namen als Nila en Mila. Een beetje tokkie. Vooral niet bij de prachtige naam Otis. Izzy vind ik beter. Isabelle vind ik van 15 jaar geleden.
Ik vind het allebei niet zo eerlijk gezegd. Izzy doet me aan Ozzy osborne denken en Nila is zo’n modenaam vind ik, sorry. En dat terwijl ik Otis echt heel leuk vind!