Ik ben zwanger van een meisje We hebben tot nu toe 2 namen: Isa en Elin maar ik kan geen keuze maken en manlief vind beide mooi Nu vroeg ik me af hoe heet jullie dochter?
Elin en Isa vind ik erg leuke namen. Die had ik ook op mijn lijstje staan. Uiteindelijk is het bij ons Robyn geworden, die stond bij mij ver bovenaan. Vriend vond het eerst niks, maar uiteindelijk wilde hij hem toch wel.
Onze dochter heeft een naam die nog niet eerder aangeven is, zelf geknutseld maar prachtig! Maar die houd ik voor me. Maar als ik zou moeten kiezen tussen deze twee zeg ik Elin! Of een combi van beide. Eliza! Succes!
Ik heb haar naam ook zelf bedacht Daelesia (Verder Derena Adriella wel al bestaande namen) Ik zou zelf gaan voor Elin in jullie geval.
De meesten die reageren, hebben de naam al in het onderschrift staan. Ik houd die van ons meisje ook geheim. @ TS, van de twee namen die jij noemt, vind ik Elin het mooiste. Hoewel ik Isa ook erg mooi vind. Maar Elin een tikkie mooier.
Ook een mooie naam! Krijg gelijk weer het beeld voor me an het o zo super schattige lieve meisje van mijn kdvgroep waar ik werkte
IK Las eerst verkeerd haha Ik dacht Huh Olize en Uara.. Maar toen zag ik die J en L ervoor Nu ik het zo lees en uitspreek klinkt het opzich ook nog wel zonder die voorletters