Nina is geboren!!! 10-03-2012

Discussie in 'Geboren' gestart door Tamale, 18 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooh wat een schatje, gefeliciteerd!

Wb je bloedverlies, neem veel rust! Ik heb er ook zo´n last van gehad ( 3 liter verloren ). Floradix, ijzertabletten en veel slapen hielp bij mij.

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Bedankt allemaal!! :)

Het gaat goed! Nina is overdag wat minder goed in slaap te krijgen, maar ik denk dat dat tijdelijk is. Snachts slaapt ze lekker 5,5 uur door , ze doet het goed!!

Met mij gaat het redelijk.. Begin naar mijn idee iets op te krabbelen maar dat gaat me soms wat te langzaam. Ik neem zeker mijn rust.

Aszz: Jeetje, jij nog een liter meer!! Ik ben alleen aan de floradix en extra energiebruistablet. Staaltabletten durf ik niet aan , aangezien ik nu al verstopt zit. En hoor alleen maar nare bijwerkingen van die tabletten.
    HOe lang heeft het bij jou geduurd voordat je je weer een beetje de oude voelde?
    Baal zo ontzettend. Het is nu zulk mooi weer, en ik zit maar binnen te koekeloeren. Mag nog niet te ver lopen etc.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Toch zeker een 3/4 maanden, en toen nog moest ik rustig aan doen :( BV liep ook uit op een fiasco. Totaal geen energie. Als ik de foto's terug zie, zie ik eruit als een lijk.

Ik had sowieso importal, dus geen last van verstoppingen.
    Mijn man maakte allerlei ijzerrijke gerechten. Geen zuivelproducten.

4. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je mooie dochter, leuke naam;). Spoedig herstel voor jezelf.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gefeliciteerd!!!
    mooie naam!!

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

7. JustDietje

JustDietje Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! :)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat een mooie meid. Gefeliciteerd!
    Ik hoop dat het met jou snel weer goed gaat.

Deel Deze Pagina