Duidelijk Nine... Nina hoor je al superveel en vind het persoonlijk ook een beetje kattig overkomen. Nine staat ook bij ons op het lijstje, maar twijfel ook nog over de schrijfwijze. Nine vind ik het mooist, maar dan is het inderdaad 9. Daar baal ik van... Groetjes
Ik heb voor Nine gekozen en pas bij het doorlezen van het bericht legde ik de link met 9. Waarschijnlijk omdat niemand een kind 9 noemt Vind Nine gewoon erg lief maar niet te zoet (helaas is lief het hier niet mee eens en worden alle -e namen hier afgekeurd)
NINA !! staat bij ons hoog op het lijstje mochten we ooit een dochter krijgen. vindt het lief en stoer klinken, lekker kort...ik hou niet van lange namen.
Iedereen bedankt voor het meestemmen! Het wordt geen Nina (komt te vaak voor en klinkt te stoer) en geen Nine (mijn man vindt de naam te suf/te duf). Ninthe spreekt ons ook niet echt aan. Het wordt nog even verder zoeken
Wij zijn niet van Chinese komaf, hoor, haha! Dank je wel voor een suggestie, wij kijken inderdaad nog eventjes verder...
Maar jullie kindje is toch half Chinees, of heb ik dat ook verkeerd begrepen dan in een eerdere post van je?
Nee, het is een misverstand geweest. Iemand anders in deze topic krijgt een half Chinees kindje maar wij niet (althans niet dat ik het weet )!
oh ja haha apart... moest even helemaal terugzoeken hoe ik er dan bij kwam dat het een half chinees kindje werd haha