ik heb een mega mega wantsen plaag in mijn achtertuin ....de buren hebben dan ook twee mega berken staan ](*,) de natuurlijke habitat van die *piep :-# *beestjes...er zitten er echt honderden op me huis :x kan me ramen niet eens open zetten :c: en ik word er zo kriebelig van!het lijkt wel of het er steeds meer worden elk jaar!GATVER! :-&
Kun je de gemeente hiervoor niet bellen, volgens mij sturen die bij een echte plaag dan hun ongediertebestrijder. Groetjes Anita
Ben bang dat de gemeente niks doet daaraan. Ja als je zelf de kosten betaald. Bij ons hebben we nu al twee keer een wespennest gehad in de achtertuin bijv. En dan moest je maar een imker bellen ( tss duh) of het zelf verwijderen, maar hun deden er niet meer aan. Tja vervelend, en de berken kunnen ook niet omgezaagd worden denk ik, je krijgt niet snel meer een kapvergunning tegenwoordig... In ieder geval erg vervelend zeg
heb gebeld en ze doen idd niets....moet maar een bestrijder bellen......nu ik naar mijn buuf met idee........Reactie:Ohhh nee [-( hoor komt niets van inga ik geen geld aan uitgeven!!en dat terwijl het haar/hun bomen zijn....kan wel janken het is hier prachtig weer en mijn ramen zitten gewoon potdicht.... :c:
IIEEEEUUUUUWWWWW wat een vieselijke beesten! Had er nog nooit van gehord trouwens..Is er niet iets te koop bij Boerenbond ofzo?
Iehylk! Wat een vieze beesten! *krijgt er kriebels van* En heeft je buurvrouw er dan ook totaal geen begrip voor dat jij er LAST van hebt dan? Dat moet ze toch snappen neem ik aan? Heeft ze er zelf geen last van dan, dat moet toch!
zij heeft er idd net zoveel als ik.....aleeen zij is een beetje heel heel erg vredelievend en vind die beestjes speling van de natuur...dus dat moet je niet bestrijden etcetc......grgrgrgrgrgr
Ik ken ze...rare beestjes zijn het...ze knappen ook zo lekker als je erop gaat staan...en idd...ze geven een luchtje af...soort stinkdieren .... Kun je niet stiekem een verdelger op die bomen spuiten 's nachts ofzo...
Zijn inderdaad vieze beesten! Misschien kun je horregaas voor je ramen doen, kun je ze iig open zetten.
weet je hoe hoog die bomen zijn?wij wonen in huis met 3 verdiepoingen en die bomen zijn zeker 2 verdiepingen hoger.......die hor ga ik es ff over denken!
nee haha vond het wel grappige opmerking van je...keek eens uit me raam omhoog en dacht.....neeeeh gaat nie lukken!jammer was wel goed plan!
Wel rigoreus hoor: Zoutzuur tegen de stammen van de bomen, daar gaan de bomen dood van. Gewoon verkrijgbaar in de bouwmarkt