Vanavond was er om 20:00 op rtl 4 een film Nine Months. 'T was een leuke film een beetje lachen en toch ook een beetje om de tranen te laten lopen....zoals dat bij mij gebeurde Ik hoop niet dat mijn mannetje zo gek wordt als me de bevalling zich aan kondigt hahaha. Hebben meer van jullie naar deze film gekeken vanavond.? Groetjes
hahah wij hebben ook gekeken! en ook wij lagenin een deuk, meer omdat je toch zoveel herkenning in zag, behalve dat wij er dan samen voor gekozen hebben.. hoe vaak ik hem ook heb gezien, nu ik zelf zwanger ben begrijp ik veeeeeel beter, en is tie veel leuker
Ik had die film nog nooit gezien....belde me moeder op om te vertellen over die film toen kreeg ik van haar al ook al te horen dat ze um tig keer heeft gezien hoefde gelijk al niets meer te vertellen hahaha
Ja heb hem gezien! Vind het opzich wel een leuke film. Alleen het einde (waarbij die 2 moesten bevallen) heel overdreven, dat was de bedoeling wel, maar dat vond ik niet zo leuk .
Ik vroeg aan mijn man: "wat doe je als MIJN vliezen breken?" "In paniek raken en 112 bellen." zegt hij droog.
denkt dat mijn mannetje ook in paniek zou raken en t zelfde zal doen als jou mannetje Loeki, Maar wel lief dat ze zo mee leven maar op dat moment wil je geen paniek van je man erbij hebben
Ik vond juist t einde ( de bevalling) helemaal geweldig, allicht sterk overdreven maar vooral het zinnetje....*sla me knock out* Geweldig!
Sorry, heb de film nog nooit gezien, is het een remake van de Franse versie uit 94? Heb die wel gezien: "Neuf mois": geweldige film...