Hoi hoi, Alweer bijna 14 weken zwanger van ons 2e kindje. Nog even geduld en dan weten we of het een broertje of zusje wordt voor onze dochter Hannah! Voor een jongen zijn we uit de naam, voor een meisje twijfelen we nog. Nu hebben we Nine en Suze over. Welke vinden jullie leuker?
Nine. Maar had er dan Niene van gemaakt, al is de kans dan groot dat men er Nienke van maakt. Suze vind ik verschrikkelijk.
De optie met een extra e is wel een goede ja, ivm het Engelse nine.. Ik neem het mee in de overweging..
Van deze twee Suze maar dan alleen omdat ik Nine lees als Nain (9). De uitspraak van Nine krijgt ook echt zo'n eh-klank op het eind en dat vind ik niet mooi. Nina vind ik veel mooier.
Ik vind Suze leuker. Vind Nine altijd een beetje mwah, qua uitspraak wel lief maar voor latere leeftijd niet leuk en qua schrijfwijze ook niet.
Suze, want dat is internationaal gewoon uit te spreken. Bij Nine denk ik ook in eerste instantie aan het cijfer met bijbehorende uitspraak. Suze vind ik op zichzelf al super lief klinken, maar als je dan tegen je baby Suzie kan zeggen is helemaal schattig. Heel leuk! En kan ook gewoon goed voor een volwassene.
Suze! Onze middelste dochter heet zo en we zijn nog altijd blij met deze keuze. De naam past haar: een lief, stoer, geestig, vrolijk en knuffelig meisje. Intimi noemen haar ook wel Suzy. Doen dus!
Mijn dochtertje heet ook suze! Vind het nog steeds de leukste naam. Ze vindt 'm zelf ook erg mooi haha