Thanks meiden.. de meningen zijn goed verdeeld.. We gaan er nog eens over nadenken.gelukkig hebben we nog eveb, maar eerst. nog 3 weken geduld tot we het geslacht weten!
Suze vind ik leuker! Maar Nine ook prima. Zou er niet gelijk het Engelse getal bij denken. Niene vind ik dan weer net niet zo mooi.
Suze! Zo had mijn jongste geheten als we niet al een familielid hadden met deze naam. Ik vind de klank van nine ook erg leuk, maar geschreven doet het me toch te veel aan 9 denken. Ik zou dan liever voor niene kiezen, al vind ik Suze nog steeds leuker.
Ik lees bij Nine altijd meteen het Engelse cijfer 9... En ik vind Niene een beetje gekunsteld overkomen. Zelf kijk ik ook altijd hoe namen in het Engels klinken/overkomen, en ik zou om die reden Nine al niet doen (net als Floor bijvoorbeeld).
Niene vind ik op zich mooi, maar niet zo bij Hannah. En van Suze zou ik Suzan maken omdat ik dat leuker vind bij Hannah.
Ik lees Nine gewoon op z'n Nederlands en ik denk dat de meeste mensen hier dat ook zullen doen. Suze vind ik niet mooi.
Nine! Hele mooie naam. Suze vind ik ook oké, maar doet me altijd aan Suze Mens (de dochter van Harry Mens) denken en dat vind ik zo'n kakkerig zeur'mens'. (En ik ben ook een kakker )