Ik vind het kledingmerk "Ninni Vi" ontzettend leuk. Het past ook helemaal bij mijn dochtertje. Om haar niet alleen maar rond te laten lopen in Ninni Vi, maar wel kleding wil die er goed bij past, vroeg ik mij af of er merken zijn die een soortgelijke stijl hebben als Ninni Vi. Iemand tips?! Alvast bedankt!
Als je doelt op het sportieve van ninni vi dan is billy en lly misschien iets voor je. Ook veel vam dat soort jurkjes en rokjes. ik vind dat mim pi ook vaak stoere items erbij heeft. Retour zou je eens kunnen kijken.
Oh dat is leuk! Kende het niet maar het is leu, vrolijk, stoer en toch ook meisjesachtig. En als ik het so zie vooral van een lekker comfi stofje. Vooral dat laatste, is toch wel een puntje Vandaag nog trui die ze supergraag wilde... Weer terug gelegd na het passen. En ja, hij paste prima Maar de draadjes aan de binnenkant bleken een drama
Br@nd, Billy & Lilly, Chaos and Order (hoewel de laatste jaren minder ), bepaaldek kleding van Bengh (skinny jurkjes en boothals shirtjes), bepaalde dingen van Bomba.
Wat "vreemd" ik zie op de site gewoon scherpe foto's kwaliteit van kleding heb ik nog geen ervaring mee ik heb er 2 jurkjes van zijn nog maar 1x uitgewassen.
Ooh ninni vi is zooo mooi ! Wel heel erg duur ! Ik ben zelf dol op nono Tom du chaos en order mim pi kidz art en kiezeltje
Mijn eerste reactie op dit forum 😊 Hier ook fan van Ninni Vi en Flo, maar vandaag was ik bij de Ter Stal en heb daar ook een heel leuk setje (shirtje, rokje, legging) meegenomen helemaal in de stijl van Ninni Vi (en, ook fijn, voor een fractie van de prijs)! Nu nog even afwachten hoe de set zich houdt na een paar keer wassen
Ter Stal heb ik weinig van, want die zit hier niet in de buurt...maar ik vind de kwaliteit van Ninni Vi ook erg tegenvallen... Printjes zijn na één keer dragen gebarsten, rokjes pillen, stiksels laten los, enz.
Ja leuk he...!!!! Kik kid is dan misschien ook wel wat voor je. Marktplaats maakt het vaak meer betaalbaar!