Mijn zoontje is sinds een paar dagen erg onrustig en huilerig. Ik heb het idee dat hem heel veel lucht dwars zit in zijn maagje. Meneer is een erg gulzige drinker. Ik let er goed op dat hij over zijn flesje minimaal 15 minuten doet en tijdens en na iedere voeding laat ik hem wel boeren. Qua overgeven van voeding valt het mee. Ik bied hem zijn melk aan in een difrax fles met een s speen. Heeft iemand tips?
Onze meid had er ook heel erg veel last van. Wij lieten haar halverwege de fles een boertje doen, dat scheelde al een heel eind. En dan achteraf weer, zodat er zo weinig mogelijk lucht binnen blijft.
Ik laat timo minimaal 2x tussendoor goed boeren, ik heb ook twee weken de 1,2,3 speen van difrax gebruikt, sinds een paar dagen weer op de s-speen, hij drinkt al veel rustiger. Als ik 'm trouwens niet goed laat boeren, krijgt hij krampjes, ik geef hem daarvoor cinababy.
Hier zitten we met hetzelfde probleem, en ook mijn meisej is net aan een maand! Ik denk eigenlijk dat het er gewoon bij hoort! Heel vervelend, en ik jank soms ook gewoon mee, vind het heel zielig om haar met krampjes te zien. we kunnen het misschien verlichten, maar ik denk dat we er toch ook echt gewoon doorheen moeten, die darmpjes zijn nu eenmaal heel erg gevoelig nu! (6 weken schijnt de piek te zijn!) Mijn tip en wat we hier doen: de DC BRown fles gaan proberen sinds gister, infacol voor de fles en boeren halverwege! Goed rechtop houden na de voeding. Ga ook maar weer cinababy halen, gebruikte we bij mijn zoontje ook! suc6, kus miek
Lisa krijgt dan wel borstvoeding, maar moet veel te snel drinken omdat ik teveel melk heb. Ze is ook altijd binnen een paar minuten klaar, tussendoor boeren hebben we niet eens de tijd voor en ze is niet erg goed in boeren. Maar ik heb wel een tip: infacol! Ik heb het vanochtend gehaald en het lijkt wel of ik opeens een ander kind heb . Niet meer meteen keihard krijsen na een voeding, maar een klein huiltje en een boer en dat is het dan wel! Niet meer constant spugen (alhoewel ze in haar slaap vanochtend wel flink heeft gespuugd, maar verder behalve 1 klein mondje terug helemaal niets!). En ze kan nu lekker slapen, de afgelopen dagen door vastzittende lucht en krampjes kon ik haar niet wegleggen (ja, voor 5 minuten en dan werd ze wakker en was het huilen/krijsen). Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat, de avonden werden al wat rustiger door cinababy, maar ik hoop dat het nu met infacol helemaal stil is beneden 's avonds