koorts opnemen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door missX, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    misschien een stomme vraag maar ik vraag me af of hier nog tips zijn te vinden over het rectaal opnemen van de koorts bij een peuter.
    Mijn dochtertje wil dit namelijk echt niet toelaten en ik heb wel zo´n oorthermometer maar dat ding werkt voor geen meter. Alle tips zijn welkom!!

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    beloon der evenetueel met iets
    van mama moet dit even doen en als mama klaar is krijg je iets van mama

hier is het ook altijd drama maar ik doe het altijd als ik der verschoon
    en dan sputtert ze vaak tegen maar als dat ding er een maal in zit is het goed

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    belonen idd of afleiden met iets leuks en spannends werkt hier ook wel goed. ( bijv, mobiel, mp3 speler, zaklamp )
    Of ik laat papa ( als die er toevallig is ) iets raars doen en dan is ie ook afgeleid.
    Oja en heeel veeeel vaseline gebruiken! Eerst op de poeperd smeren en dan de thermometer insmeren. Zo glijdt dat ding heel goed naar binnen ;)

Heb het met temperaturen nog niet geprobeerd maar wat hier helpt als ie een neusspray moet hebben ; is om eerst zijn knuffels ( zogenaamd ) een spraytje te geven en de knuffel prijzen omdat ie het zo goed deed, en dan mag Erik z'n knuff een spray geven. En dan is hij aan de beurt. En dat ondergaat ie ( meestal ) dan wel zonder mopperen.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Idd belonen, iets in handen geven wat hij erg leuk vind, afleiden door bv papa en mama die het doet temperaturen...

Deel Deze Pagina