nintendo classic mini,

Discussie in 'De lounge' gestart door Muffins, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bij mij staat nu dat het klaargemaakt word voor verzending.
    Dus niet vandaag in huis

2. tuc

tuc Niet meer actief

Hier ook...alleen niet naar Rijswijk dan;)

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Staat er bij mij nu ook bij inderdaad

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh ja hier ook! Spannend!
    (voel me net een klein kind;):);):p)

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nu baal ik dat ik zonder account heb gekocht :D Kan ik niet kijken wat de status is ;)

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh ja, dat kan ik me voorstellen!

7. Riene

Riene Niet meer actief

Nu op voorraad in Heerlen!

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik dacht op het moment van bestellen, Dikke doei, ik ga geen account aanmaken straks is hij weer weg hahaha :D

Ach ik wacht geduldig af. Lees het hier wel of hij verstuurd word ;)

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Bij mij staat ook dat hij wordt klaargemaakt voor verzenden!

10. tuc

tuc Niet meer actief

Vlak voor ik de bestelling weg deed zonder account heb ik het snel met account gedaan. Maar bij mij staat hetzelfde als bij de andere dames dus het zal bij jou ook wel goedkomen.

11. Humava

Humava Niet meer actief

Bij mij is het niet goed gegaan. Ik heb gebeld en ik had blijkbaar in mijn emailadres een M teveel gezet. Maar de mevrouw aan de telefoon kon me vertellen dat er op de site een fout was gemaakt en er geen voorraad was in Heerhugowaard 😭. Nu weer afwachten

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ow jeetje dat is ook niet leuk.
    Maar je had al betaald toch? Sta je dan nu wel op een wachtlijst ofzo?

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heb ik ook gedaan maar daar staat helaas niet de order in. Zal hier inderdaad wel goed komen want heb de bevestigings mail gewoon gehad, nu gewoon afwachten.

Zou zo leuk zijn voor in de zak voor mijn man of voor in zijn schoen hahaha hij heeft geen idee :D

14. Humava

Humava Niet meer actief

Ja ze konden me laten staan maar dat was dan alleen op de lijst voor de mediamarkt Heerhugowaard. Dus ik heb gezegd dat ik m'n geld terug wil. Dan kijk ik gewoon regelmatig op de site en op bol.com. ik denk dat ik zo meer kans heb.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat zou ik dan inderdaad zo doen.
    Wat balen zeg dat het is mis gegaan :(

16. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Weet iemand trouwens nog waar je een extra controller kan aanschaffen? Volgens mij zijn deze online ook allemaal uitverkocht.

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ja heel jammer. Was een leuk cadeautje geweest voor m'n vriend. Ik zeg al weken dat ik zoiets leuks ga bestellen als het weer leverbaar is. Hij heeft geen idee wat het is.

truusdemier nee geen idee.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Je kan wachten tot je een ons weegt. Heb via Facebook contact gehad zodat ik het zwart op wit zou hebben.

Ze wist me te vertellen dat het artikel niet op voorraad is en het is onbekend wanneer er een volgende levering komt.

Heb gereageerd met het feit dat in de mail staat dat het de volgende dag binnen is en het natuurlijk belachelijk is dat het dus nu helemaal niet komt. Maar heb wel 65 euro kunnen betalen. Nu even kijken wat ze zeggen.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Nou ja dat is toevallig :D Ik heb ook een bericht gestuurd via Facebook alleen nog geen antwoord op gehad ;)

Ben benieuwd, vind het dan inderdaad niet netjes dat ze je het idee geven het te hebben, je besteld het en je betaald en dan moet je straks nog weken wachten. En de mensen die dan even naar de winkel heen en weer rijden die krijgen er dan wel eentje :(

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Er werd steeds gelijk gereageerd maar nu al 10 minuten niet. Vind het zwaar waardeloos eerlijk gezegd.
    Ik vermoed dat ze klanten binnen willen halen en alles wegstoppen onder het mom van foutje bedankt.

Deel Deze Pagina