Nou als dat zo is dan wil ik meteen mijn geld terug. Ze moeten niet gaan zeggen dat iets beschikbaar is om dan vervolgens iemand nog weken te laten wachten. Dan hebben ze aan mij echt een verkeerde:x
Nou ja daarom. Maar jij hebt m eerder besteld dan ik dus voor hetzelfde geldt was ik gewoon te laat. Dus ik ben benieuwd wat ze zeggen. Maar heb nog steeds geen reactie dus ik wacht nog even af.
Ik zal zo als ze hebben gereageerd het even laten weten wat ze zeggen. Maar goed, jij kreeg ook gewoon beschikbaarheid te zien dus zou raar zijn als jij dan niets zou krijgen ook al ben je later dan ik met bestellen. Dan hadden ze gewoon duidelijk een mail moeten sturen met dat het langer zou kunnen duren, dit zijn gewoon lokkertjes. Ik ga de kids uit school halen en zal dan straks even kijken of ze hebben gereageerd.
Het lijkt wel of de mediamarkt inderdaad een beetje mensen aan het lokken is. De eerste keer dat ik hem bestelde, 2 weken geleden zou ik hem in Hoorn op kunnen halen. Toen ik de volgende dag naar Hoorn belde hadden ze mijn hele mail niet gehad. En nu weer de verkeerde info op de site.....heel vervelend. En bij jullie ook dat het artikel niet geleverd wordt binnen de tijd dat ze zeggen.
Mijn man heeft de Nes Mini vanmiddag opgehaald bij de mediamarkt in Venlo. Hier is het allemaal goed gegaan.
Hier net exact de zelfde reactie gehad dames van Media Markt. '' helaas hebben wij dit artikel niet meer op voorraad. De leverdatum hiervan is bij ons nog onbekend. Excuses voor het ongemak '' Heb ze even haarfijn uitgelegd dat ik hier absoluut niet van gediend ben en dat ik gewoon een oplossing wil hebben. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Maar als je niet kunnen leveren, kunnen ze niet leveren? Ik snap niet wat je voor oplossing verwacht...
Voor mij part bellen ze een filiaal op waar hij gewoon in de winkel ligt en versturen ze hem vanuit daar op. Ga niet mensen lokken, laten betalen, zeggen dat iets de volgende dag word geleverd om vervolgens te zeggen dat het niet op voorraad is en ze niet weten wanneer het er weer is. Sorry maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Ik ga vandaag niet eens meer bellen. Er staat nu dat hij verzonden is naar Rijswijk, hoewel ik daar sterk aan begin te twijfelen. Ik wacht het een paar daagjes af en anders annuleer ik hem in de loop van volgende week. Wacht ik wel tot het voorjaar, dan zal het niet zo'n storm meer lopen haha
I Online is het op voorraad word gezegd. Heb het immers kunnen bestellen. Ik krijg vervolgens een mail met daarin een bevestiging én dat ik het product vandaag kan verwachten (voor 22.00 uur besteld etc). Ik heb nu 65 euro betaald en niemand kan me vertellen wanneer ik het product kan verwachten. Kom ik dan nu op een reserveringslijst en ben ik gegarandeerd van levering als het wel op voorraad is ? Of is het beter om mijn geld terug te krijgen. Allemaal leuk en aardig, maar ik betaal geen 65 euro voor lucht.
Ik begrijp je ergens wel, het voelt gewoon heel erg als misleiding. Punt is alleen; als niemand hem heeft kan niemand hem leveren, dus meer dan je geld terugstorten kunnen ze dan op dit moment niet doen
Er zijn filialen die ze nu wel hebben dus waarom zouden ze die niet kunnen laten leveren? Vind het zo oneerlijk. Je maakt mensen blij met een dooie mus. Lokkertjes noem ik dat, zeg dan niet dat iets online op voorraad is als het er helemaal niet is.
Dit kreeg ik net terug. Hoi, de Nintendo Classic Mini is momenteel helaas niet meer op voorraad. Gisteren was het artikel even beschikbaar op onze website, maar er zijn meer bestellingen binnengekomen dan dat we op voorraad hadden. Hierdoor hebben wij jouw bestelling nog niet kunnen verzenden. Wij verwachten volgende week weer een nieuwe voorraad te krijgen. Zodra we je bestelling verzonden hebben ontvang je dan een e-mail ter bevestiging met een track en trace code. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes Gabrielle Raar dat jullie dit bericht niet kregen?