Dat is niet misleiden, maar gewoon dikke pech; ze hadden voorraad, maar meer bestellingen kwamen binnen en dus kunnen ze niet aan iedereen leveren. Zodra er weer nieuwe binnen komen, verzenden ze weer naar de eerst volgende op de lijst.
Maar gisteren stond op de site dat ze 'm wel hadden, dat maakt het tot misleiding. Ben benieuwd...wil echt wel een week wachten maar dit is zo niet netjes! Al die mensen die vooruit hebben betaald....en de kassa maar rinkelen daar....
Is het dan niet netjes om dat even te melden in een mail? Op deze manier wek je toch de intentie dat je het morgen in huis hebt? Dan moeten ze dat ook gewoon aanpassen en niet pas zeggen als je zelf gaat vragen waar het blijft. En ik vind het wel degelijk misleiden want als ik gewoon door kan gaan tot ik alles betaald heb en het is er '' ineens '' niet dan is dat in mijn ogen gewoon misleiden.
Nou bij de MediaMarkt is de klantenservice wat mij betreft om te huilen. Mijn man bestelde er laatst een telefoon met abonnement, betaald en al, blijken ze een foutief abonnement aan te bieden. Zelf contact opnemen met ze, meermaals een uur in de wacht, ze kunnen je niet helpen, laten de advertentie gewoon zo onaangepast bestaan (nog ruim 3 weken!) en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uitiendelijk wachten wij nu na nog 2x zelf weer contact te hebben opgenomen (inclusief weer in de wacht staan), nog steeds op een reactie en op zijn minst excuses voor deze gang van zaken (2 maanden later ).
Er wordt inderdaad weer een bestelling verwacht, maar de exacte datum hiervan is niet bekend. Ook weten wij niet hoeveel we binnen gaan krijgen. Hierbij wordt er dus gekeken naar wanneer het artikel besteld is en op volgorde daarvan zal er geleverd worden. Bovenstaande heb ik gekregen net.
Vreemd bedrijf. Ik snap dan werkelijk niet waarom ze dan aangeven online dat je het kan bestellen. Ik blijf het misleiden vinden.
Ze kunnen niet nagaan op welke plek je staat. Ik ga mijn geld denk ik terug vragen. Voor hetzelfde geldt sta ik op plaats 30. Wie weet wanneer er weer een andere levering komt.
ik heb hem vandaag binnen gekregen. had deze besteld en betaald bij nedgame. en hij zou 16-12 pas geleverd worden maar kreeg hem ineens vandaag binnen
Mazzel! Het blijft spannend! Ik hoop nog steeds dat hij gaat konen en als ik hem ergens anders eerder kan krijgen annuleer ik hem bij mediamarkr
Denk wel dat ze hem ook gewoon betaald heeft maar dan kan je wel gewoon je order annuleren. Althans dat is wat die dozen bij de Mediamarkt gisteren hebben gezegd '' U kunt hem ook gewoon annuleren en ophalen in een winkel '' Ja hoor, ik ga drie uur rijden om zo'n ding op te halen. Stelletje dozen zijn het daar.
Oh....gek zeg, tegen mij zeiden ze juist dat annuleren niet kon! Ik had ze gebeld (gelijk na bestellen) omdat ik in eerste instantie alleen kon afhalen. Vlak daarna kwam ook de mogelijkheid om te verzenden weer op de site. Toen ik vroeg of dat gewijzigd kon worden zei ze gelijk dat dat niet meer gewijzigd kon worden en ik ook niet meer kon annuleren. Vreemd allemaal vind je niet?!
Nou dat is inderdaad allemaal erg vreemd. Heb het zwart op wit staan dat ik het kon annuleren dus als je het aangeeft en je wilt het op printscreen hebben dan kan ik er zo een foto voor je van maken. Ze zeggen echt allemaal wat anders. De ene wist te vertellen dat er volgende week een lading binnen kwam, de ander wist te vertellen dat het niet bekend is, nu mag ik eventueel annuleren en jij weer niet? Dat is toch raar? Ik zou trouwens niet weten waarom je niet zou mogen annuleren, ze kunnen je niet leveren wat je wel hebt gekocht en in de mail staat duidelijk dat je het de volgende dag zou krijgen. Ze komen dus duidelijk hun afspraken niet na. Ik zou het gewoon daar op gooien hoor als je het wilt annuleren. Gelijk de eerste en zeker de laatste keer dat ik daar nog wat bestel.
Wat een geneuzel. De koper mag wel degelijk een besteld product annuleren nog voor het geleverd is. En dan kan gewoon zonder opgaaf van reden.
O zeker dt ik hem kan annuleren, ze verkopen me iets en komen de afspraak niet na. Als ik hem dan wil annuleren zorgen ze er maar voor. Als je hem in huis hebt mag je hem ook zonder reden terugsturen dus lijkt me niet zo'n probleem. Overigens staat bij mij inmiddels 'bestelling verzonden naar magazijn'
Volgens mij heb je bij online aankopen sowieso het recht om de aankoop binnen 14 dagen te laten ontbinden